مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس با بیان اینکه احتمالا فردا شورای عالی بورس نامه شورای رقابت را بررسی می کند، گفت: عرضه خودرو در بورس تا زمان تصمیم گیری شورای عالی بورس تداوم می یابد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار ، با تداوم رکود، کدام دارائی ها سقوط خواهند کرد؟، فیلتر بورس | ترین‌های بورس ایران ۲۱ تیر ۱۴۰۲ ، سقوط های سنگین و پیاپی شاخص کل!، مقصد جدید پول‌های حقیقی کجاست؟، اطلاعیه ای که بورس را منفی کرد، قیمت خودرو امروز ۲۱ تیر ۱۴۰۲ + عکس؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
رئیس اتحادیه فروشندگان خودروی تهران ضمن اشاره به روند کاهشی قیمت خودرو در بازار، افزایش عرضه و واردات خودرو شرط تداوم ریزش قیمت خودرو در بازار است.
مدیر عامل شرکت بورس تهران با بیان اینکه افرادی که در بازار سهام تصمیم عجولانه می‌گیرند، بازنده‌های اصلی هستند، گفت: با تداوم روند پذیرش شرکت‌ سهامی عام پروژه و عرضه‌های اولیه، بازار سرمایه ثبات خود را حفظ کند.
با توجه به تداوم افزایش تولید گروه صنعتی ایران‌خودرو، در هفته آینده نیز ۲۵ هزار دستگاه خودرو آماده عرضه به مشتریان خواهد شد.
امروز مطالبی همچون تداوم ریزش دلار در بازار،  فردا بورس منفی است یا مثبت؟، زمان دقیق واریز سود سهام عدالت مشخص شد، نماد بانک آینده باز می‌شود؟، با ارزش‌ترین نماد بورس و فرابورس، ۹ همت دارایی تحت مدیریت و ۹۵ درصد بازدهی، ۳ دلیل ریزش بورس در پایان سال ۱۴۰۱، خودروی ۵۰۰ میلیونی بازار کدام است؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
ورود رسمی شورای رقابت به حوزه خودرو، رای شورای عالی بورس به تداوم عرضه خودرو، ابلاغ شرایط برگشت ارز صادراتی و استفاده از رمزارز در حوزه تجارت تا پایان سال از جمله اخبار مهم این هفته صمت بود.
رئیس سازمان بورس گفت: عرضه خودروهایی که از قبل پذیرش شده اند در بورس تداوم خواهد شد و از این به بعد عرضه ها منظم خواهد شد.
رای اکثریت اعضای شورای عالی بورس به تداوم عرضه خودرو در بورس کالا؛ این خبری بود که شب گذشته از جلسه‌ای مهم خارج شد. تصمیمی که با هدف حمایت از مصرف کننده و تولیدکننده و در جهت تداوم شفافیت و حذف رانت قرعه کشی خودرو گرفته شد.
رئیس سازمان بورس ضمن تاکید بر تداوم و افزایش عرضه خودرو در بورس برای بهبود شرایط، گفت: قرعه کشی خودرو شبیه به یک بخت آزمایی و لاتاری ملی به منظور توزیع رانت بی هدف است.
احتمالا در روز‌های آینده بازهم شاهد اظهارنظر‌هایی مبنی بر ممنوعیت عرضه خودرو و یا تداوم عرضه خودرو در بورس باشیم؛ ابهاماتی که می‌تواند در نهایت به فرآینده عرضه خودرو به بازار لطمه وارد کند و فضای هیجانی در بازار را تشدید کند؛ زیرا قیمت‌ها در بازار خودرو تابع عرضه و تقاضاست.
تاکید بهارستان نشینان بر تداوم عرضه خودرو در بورس کالا
سخنگوی بانک مرکزی نوشت: معادل دلاری عرضه ارز توسط صادرکنندگان در سامانه نیما از ابتدای ۱۴۰۱ تا امروز ۱۲ دی ماه بیش از ۳۵ میلیارد دلار است.
سخنگوی وزارت صمت ضمن تاکید بر تداوم عرضه‌های متراکم و پرتعداد خودرو در بورس کالا، گفت: بازار خودرو به زودی با واردات و افزایش تولیدات داخلی به نقطه اشباع عرضه می‌رسد.
رییس انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه سازان خودرو کشور گفت: در چند وقت گذشته شاهد کاهش زیان انباشته در صنعت خودرو بوده‌ایم که این اتفاق تحت تاثیر عرضه خودرو در بورس کالا انجام شده است.
معاملات توافقی ارز در چهارمین روز هفته با تداوم عرضه دلار و یورو همراه شد. این در حالی است که امروز نرخ دلار در بازار آزاد نیز با کاهش نسبی بسته شد.
فعالان بازار ارز در چهارمین روز هفته نظاره گر تداوم عرضه ارز در بازار توافقی هستند. روندی که باعث عقب ماندن تقاضا از عرضه شود و در نتیجه شاخص ارزی برای مسیر نزولی آماده شود.
امروز مطالبی همچون جزئیات افزایش قیمت دلار در بازار امروز، سهام عدالت را وثیقه کن وام بگیر!، تداوم ریزش ارزش سهام عدالت، کدام شرکت‌ها شفاف سازی کردند؟، بورس فردا چگونه خواهد بود؟، دامنه نوسان این ۱۱ نماد احتمالا تغییر کند!، جزئیات عرضه‌های خودرو در بورس کالا، ۳ نماد تعلیق شدند، چرا با محدودیت‌های اینترنت بورس تعطیل نشد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون اتریوم ۳ هزار دلاری می‌شود، قیمت سکه به کانال ۱۴ میلیون تومان افزایش یافت، تداوم افزایش قیمت دلار و یورو، سودسازترین نماد‌های امروز، مجمع ومشان ۱۴۰۱ | چقدر سود تقسیم شد؟، دولت چقدر اوراق در بورس فروخت؟، خبر مهم برای پالایشی یکم و دارایکم؛ اتریوم ۳ هزار دلاری می‌شود؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
بر اساس نظرسنجی مرکز پژوهش‌های مجلس، ۵۸.۵ درصد مردم ترجیح می‌دهند دولت هفت قلم کالای اساسی را به قیمت سال قبل و از طریق کالابرگ عرضه کند و در مقابل ۲۸.۶ درصد ترجیح می‌دهند، ماهانه یارانه نقدی واریز شود. این در حالی است که معاون رئیس جمهور، نظر دیگری دارد.
براساس نتایج به دست آمده موسسه افکارسنجی ملت، ۵۸.۵ درصد از مردم ترجیح می‌دهند دولت هفت قلم کالای اساسی را به قیمت سال قبل و از طریق کالابرگ عرضه کند و در مقابل ۲۸.۶ درصد ترجیح می‌دهند به ازای هر فرد ماهانه مبلغ ۳۰۰ یا ۴۰۰ هزارتومان نقدی اختصاص یابد.
بازار ارز این روز‌ها با افزایش عرضه و نبود تقاضای موثر روبرو شده است. این در حالی است که از اواخر خردادماه، شاخص ارزی به صورت پلکانی با عقب گرد همراه بوده و پیش بینی می‌شود در هفته آتی نیز شاهد تداوم این روند باشیم.
بازار ارز این روز‌ها با افزایش عرضه و نبود تقاضای موثر روبرو شده است. این در حالی است که از اواخر خردادماه، شاخص ارزی به صورت پلکانی با عقب گرد همراه بوده و پیش بینی می‌شود در هفته آتی نیز شاهد تداوم این روند باشیم.
پسرعموهای قاتل باند سرقت تشکیل دادند
با توجه به سرعت بخشی به فرآیند تولید و عرضه خودرو و همچنین واردات خودرو در یکی دو ماه آینده، پیش بینی می‌شود در نیم سال دوم شاهد تعادل نسبی در سمت عرضه و تقاضای خودرو باشیم؛ اتفاقی که یکی از نتایج مثبت آن تعدیل قیمت‌ها و حذف دلالی از بازار خودرو خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ