سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت از احتمال اولین عرضه خودروهای وارداتی از روز شنبه ۲۷ اسفند ماه خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به احتمال فراوان لیگ برتر بعد از برگزاری شش هفته به خاطر بازی‌های تیم ملی تعطیل خواهد شد.
آرمین سهرابیان به احتمال اولین ستاره‌ای است که با استقلال قرارداد امضا خواهد کرد.
روزنامه انگلیسی فایننشال تایمز از دیدار مقامات آمریکایی و ایرانی خبر داده است آن را نشانه روشنی بر احتمال از سرگیری توافق با ایران بر سر برنامه هسته‌ای عنوان کرده است.
رئیس فدراسیون کشتی در خصوص احتمال رد صلاحیتش تاکید کرد که این موضوع صحت ندارد.
در فصل جدید نیز مسعود ریگی یکی از نفرات مورد توجه مورایس بود و در 28 مسابقه (26 حضور ثابت و 2 حضور تعویضی) راهی میدان شد و موفق شد یک بار هم برای سپاهان گل بزند.
مطالعات اخیر نشان می‌دهند که احتمال وجود امواج متعدد مهاجرت از آفریقا به اروپا در طول تاریخ را باید در نظر گرفت. با توجه به سوابق اندک فسیلی برای آن برهه زمانی توالی یابی ژنومی به ابزاری باورنکردنی برای دانشمندانی تبدیل شده که مراحل زندگی اجداد مان را دوباره دنبال می‌کنند.
مسعود ریگی ممکن است در پنجره تابستانی از اردوی تیم فوتبال سپاهان پس از دو سال حضور جدا شود.
با توجه به اینکه شرکت‌هایی زیادی در صف عرضه اولیه قرار دارند و احتمال عرضه آن‌ها در بازار سرمایه وجود دارد، اما ولی الله جعفری، مدیریت نظارت بر ناشران سازمان بورس ۳ نماد درج شده را بعنوان عرضه اولیه‌های احتمالی روز‌های آینده نام برده است. این نماد‌ها کدام اند؟
یک داروی آلزایمر در آزمایش‌های اولیه بالینی نتایج امیدوارکننده‌ای نشان داده و امید پزشکان را به اینکه روزی این عارضه را درمان کنند، افزایش داده است.
متخصصان توانستند با استفاده از یک دوربین آندوسکوپی و تکنیکی به نام رادیوگرافی موآن پرتو کیهانی، برای اولین بار از این راهرو نقشه برداری کنند و تأیید کنند که طول آن ۳۰ فوت (۹ متر) و عرض آن ۷ فوت (۲.۱ متر) است. آن‌ها همچنین گفتند که این دالان مخفی احتمالا برای کمک به بازتوزیع وزن هرم در اطراف ورودی یا اتاقک دیگری که هنوز کشف نشده طراحی شده است.
نخستین پمپ بنزین ایران حدود ۱۰۰سال پیش شروع به کار کرد و بنزینی با عنوان پارس عرضه می‌کرد. این پمپ بنزین در ‌‌آبادان و در سال ۱۳۰۶ توسط یک شرکت انگلیسی بنا شد‌‌. این پمپ بنزین احتمالا اولین پمپ بنزین خاورمیانه نیز بوده است!
چنانچه زیرسویه BQ۱ در ایران شناسایی شود، به احتمال قوی شاهد موج هشتم کرونا در کشور خواهیم بود، هر چند ممکن است رفتار این زیرسویه شدید یا عینا مشابه رفتاری که در سایر نقاط دنیا داشته، نباشد. بدین ترتیب می‌توان انتظار شروع موج جدید بیماری کووید19 در کشور را داشت.
اکثر نظریه‌های موجود باور دارند که هم‌زیستی آرکی‌ها و باکتری‌ها در حدود دو میلیارد سال پیش منجر به تکامل اولین سلول یوکاریوت شده است.
مارسلو سالازار، مدیر ورزشی باشگاه النصر عربستان درباره احتمال حضور کریستیانو رونالدو در این تیم صحبت کرد.
به احتمال زیاد عیسی آل کثیر قرارداد جدیدی با پرسپولیس خواهد بست.
ممکن است در فینال جام جهانی این دوره چهار اتفاق مختلف رخ دهد که تا کنون در تاریخ جام سابقه نداشته است.
میسون مونت اولین بازیکن چلسی بود که در مورد شایعات مربوط به انتقال کریستیانو رونالدو به این باشگاه واکنش نشان داد.
علیرضا رضایی دروازه‌بان ۲۲ ساله استقلال یکی از نفراتی است که از شرایط خود راضی نیست و احتمال جدایی اش وجود دارد.
امروز مطالبی همچون جزئیات افزایش قیمت دلار در بازار امروز، سهام عدالت را وثیقه کن وام بگیر!، تداوم ریزش ارزش سهام عدالت، کدام شرکت‌ها شفاف سازی کردند؟، بورس فردا چگونه خواهد بود؟، دامنه نوسان این ۱۱ نماد احتمالا تغییر کند!، جزئیات عرضه‌های خودرو در بورس کالا، ۳ نماد تعلیق شدند، چرا با محدودیت‌های اینترنت بورس تعطیل نشد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
عزیزبک آمانوف منتظر اولین فرصت برای حضور در ترکیب استقلال است.
شاگردان امیر قلعه نویی امشب میزبان تراکتوری خواهند بود که برای اولین بار در یک دیدار رسمی بردیف را روی نیمکت خواهد داشت.
تیم ملی والیبال ایران که با ترکیب جوانان در مسابقات جام کنفدراسیون ها در تایلند شرکت کرده است امروز متحمل باخت غیرمنتظره ای شد.
رسانه های رژیم صهیونیستی آماده باش امنیتی اعلام شده در شهرک های صهیونیست نشین هم مرز با نوار غزه را از زمان عملیات شمشیر قدس تا کنون بی سابقه خواندند.
یکی از اولین و مهمترین عوارض و مضرات نوشابه برای بدن چاقی است. تنها یک قوطی نوشابه گازدار حدود ۱۴۰ کالری دارد که هیچ تأثیر روی رفع گرسنگی شما نخواهد داشت. اگر به مدت ۳۰ روز در هر وعده غذایی از یک قوطی نوشابه استفاده کنید، در انتهای ماه حدود ۱/۵ کیلوگرم به وزن شما اضافه خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ