کیانوش رحمتی پیشکسوت استقلال می گوید برای ارزیابی ساپینتو باید ۶ الی ۸ هفته به او زمان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دستیار عطایی در تیم ملی والیبال گفت: در چند روز مانده به مسابقات قهرمانی آسیا کاری از دستم برنمی‌آمد و بهترین تصمیم تشکیل تیم "ب" و سر و سامان گرفتن بازیکنان بود.
دستیار امیر قلعه‌نویی می‌گوید مسئولان فدراسیون فوتبال باید ماه‌ها قبل به برگزاری بازی‌های دوستانه بزرگ برای تیم ملی فکر می‌کردند.
مربی والیبال ایران معتقد است معروف را باید به عنوان مربی در تیم ملی جذب کنند نه بازیکن.
مربی والیبال ایران معتقد است معروف را باید به عنوان مربی در تیم ملی جذب کنند نه بازیکن.
قانونگذار ارشد آمریکایی با اشاره به گزارش‌های رسانه‌ای درباره تلاش دولت بایدن برای دستیابی به تفاهمی با ایران بر سر برنامه هسته‌ای تأکید کرد که دولت باید به تعهداتش در قبال کنگره ذیل قانون موسوم به «قانون بررسی توافق هسته‌ای ایران» (اینارا) پایبند بماند.
ظریف نوشت: چرا «سازش‌کار» منفی، و «سازش‌ناپذیر» مثبت است؟ مگر سازش جز به معنی دستیابی به نقطه‌ی اشتراک و توازن برای حرکت به سوی آرمانهاست؟ مگر می‌توان از روش دیگری به آرمان‌ها رسید؟ داشتن آرزو به زندگی جهت می‌دهد، اما توجه به توانایی‌ها حرکت به سمت آرمان‌ها را ممکن می‌سازد.
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: آگاه کردن جوانان نسبت به پیشرفت‌های ایران باعث می‌شود جوانان حس بهتری داشته باشند و ما هم در روایت پیشرفت‌ها باید تحرک بیشتری داشته باشیم.
دستیار ویژه رئیس جمهور روسیه در حوزه علم و فناوری گفت: ما باید برای تامین استقلال کارهایی را انجام دهیم که دیگران قادر به انجام آن نباشد، باید کارهای ملی ما پیشرو کشورهای دیگر باشد.
شریعتمداری نوشت: باید از دستیار محترم پرسید که؛ اگر کسانی مفاد اصول یادشده در قانون اساسی را زیر پا بگذارند و به حق مسلم دیگران تجاوز کنند، باید به هنجارشکنی خود ادامه دهند و هیچ مرجعی حق ندارد به عنوان جریمه آن‌ها را از برخی حقوق تصریح شده در اصول مورد اشاره محروم کند؟! و آیا از نگاه و منظر ایشان، نادیده گرفتن مفاد این دو اصل جرم تلقی نمی‌شود؟! اگر پاسخ مثبت است که مجرم باید جریمه شود و اگر پاسخ ایشان به این پرسش منفی است!
دستیار ایرانی پاکو خمس در مورد درخواست او برای جلوگیری از برگزاری بازیهای تراکتور در یادگار امام صحبت می‌کند.
همانطور که رجب‌زاده دستیار عنایتی در کنفرانس خبری تاکید داشت، امروز مهم‌ترین مسابقه فصل نفت مسجد سلیمان در پیش است.
دستیار ساکت الهامی از خوشحالی جنجالی بازیکنان مس رفسنجان انتقاد کرد.
بازیکن شمس آذر با تمجید از نمایش تیمش در این فصل از لیگ دسته اول، مدعی است که باید با تمرکز بیشتر به دنبال دستیابی به سهمیه صعود طی دیدارهای باقیمانده باشند.
وزیر خارجه روسیه تاکید کرد که برای دستیابی به اهداف سیاسی باید با تروریسم بدون اعمال استانداردهای دوگانه مبارزه کرد.
سخنگوی وزارت خارجه چین با اشاره به اظهارات اخیر وزیر خارجه کشورمان گفت که ایران از خود صداقت نشان داده و طرفین درگیر هم باید چنین مسیری را در پیش بگیرند.
دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی‌سازی دولت گفت: امروز ما حزب‌اللهی‌ها باید مراقب باشیم که بازی نخوریم؛ چون خیلی از انقلابی‌ها و متدینان ما در این جنگ ترکیبی از نظر ذهنی جا زدیم؛ چون بزرگ‌تر‌های ما دهه ۶۰ را برای ما خوب روایت نکردند.
رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در گفتگو با شبکه الجزیره گفت: باید با هوشیاری گام‌های ایران در زمینه پرونده هسته‌ای را تحت نظر داشته باشیم.
سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان تأکید کرد، دفاع از رتبه چهارمی جهان یکی از اهداف او و شاگردانش در مسابقات سال آینده خواهد بود.
عضو اتاق تهران گفت: اگر سیاست‌گذار دستیابی به رشد ۸ درصدی اقتصادی را برای برنامه هفتم هدف‌گذاری کرده و خواستار تحقق آن است باید دست به اصلاحات اساسی در بخش‌های تجاری، ارزی و زیست محیطی بزند.
خسرو حیدری دستیار ساپینتو پس از بازی مقابل هوادار مقابل دوربین خبرنگاران ایستاد و پاسخگوی سوالات آن‌ها بود.
روجر دی‌سا همان دستیاری است که هر سرمربی باید داشته باشد؛ مشورت در تایمی که احساس می‌شود.
در زمان اسکوچیچ ایراد قانونی به دو قرارداد همزمان باقری با پرسپولیس و تیم ملی وارد شد و در صورتی که نکونام بخواهد با این شرایط به تیم ملی برود باید راهکاری برای چنین اتفاقی اندیشیده شود.
محمود شجاعی معتقد است که در صورت رسیدن پیشنهاد دستیاری کی‌روش برای برادرش مسعود، او می تواند به تیم ملی کمک کند.
کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: انتخاب اول و آخر من برای دستیاری تیم ملی جواد نکونام است و گزینه دیگری هم ندارم. در آخر باید اتفاقی بیفتد که به نفع هر دو طرف باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ