علیرضا حقیقی در نیمه اول دو گل خورد تا ماموریتش برای توقف مهاجمان پرسپولیس ناکام بماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علیرضا حقیقی در جریان بازی روز گذشته تیمش برای جلوگیری از افت قندخون خود مشغول صرف موز شد.
شاخص کل بورس روز سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ در نهایت با کاهش ۱۳۲۰۸ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۳۷ هزار و ۸۶۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
امروز شنبه ۱۴ مرداد ماه بورس ایران بعد از چند روز تعطیلی دوباره کار خود را آغاز کرد و دوباره شاخص کل به کانال ۲ میلیون واحد بازگشت. خبر‌هایی مبنی بر بازگشت خودرو به بورس کالا، پول حقیقی‌ها را به سمت گروه خودرویی هدایت کرد.
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۲ در نهایت با کاهش ۱۷۷۸۹ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۱۵۸ هزار و ۵۶۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۲ را بخوانید.
حقیقی یک روز سخت را در آزادی پشت سر گذاشت و در نهایت نتوانستند همانند جام حذفی قبلی، فینال را تجربه کنند.
شاخص کل بورس روز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۴۳۶۱ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۳۰۲ هزار و ۳۴۶ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۳۷۶۸۸ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۵۱۸ هزار و ۳۲۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز یکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۸۶۱۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۳۳ هزار و ۴۰۵ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۰۳۱۳ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۳۷ هزار و ۹۶۴ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ را بخوانید.
میزان نوشت: آستیاژ حقیقی و امیر محمد احمدی در صفحات خود در اینستاگرام فراخوان تجمع در روز ۴ آبان ماه را منتشر و به اغتشاش دعوت کرده بودند.
بازار سرمایه امروز با ورود پول حقیقی همراه شده و توانست رکوردها را جابجا کند.
بازار سرمایه امروز با ورود پول حقیقی همراه شده و توانست رکوردها را جابجا کند.
بازار سرمایه امروز با ورود پول حقیقی همراه شده و توانست رکوردها را جابجا کند.
بازار سرمایه امروز با ورود پول حقیقی همراه شده و توانست رکوردها را جابجا کند.
کشنده FAW CA4180 روز دوشنبه 14 آذر 1401 با قیمت پایه 2 میلیارد و 370 میلیون تومان در بورس کالا عرضه می‌شود. سررسید قرارداد خرید سلف این کشنده تولید سیبا موتور در گروه بهمن، 17 /11/ 1401 است.
۷۱ دستگاه کامیون کشنده امپاور روز یکشنبه ۲۹ آبان ماه ۱۴۰۱ در بورس کالا عرضه می شود. در این نوبت تمامی کدهای بورسی حقیقی و حقوقی می توانند این محصول را خریداری کنند.
وزیر امور خارجه کشورمان ضمن تبریک فرارسیدن روز حافظ، وی را عارفی توصیف کرد که عشق حقیقی را چاره حل همه مشکلات زندگی دنیایی انسان می‌داند.
نساجی به سرعت برگشت و روز بد خود در برابر استقلال را با یک بازی خوب و تماشایی در برابر نفت مسجد سلیمان جبران کرد.
روز گذشته نساجی در استادیوم پاس و در یک دیدار جنجالی در برابر پیکان به نتیجه مساوی بدون گل دست یافت.
بازار سهام امروز در روندی معکوس با روز گذشته تحت تاثیر رفتار حقوقی ها شاهد غلبه عرضه بر تقاضای سهام بود. بازاری که حجم و ارزش معاملات آن نیز بسیار ضعیف بود.
رییس‌جمهور و رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبه‌های «انتخاب اعضای حقیقی هیات امنای بنیاد ایرانشناسی» و «انتخاب عضو جدید کمیته منتخب تأیید صلاحیت رؤسای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی» را برای اجرا ابلاغ کرد.
بازیکن نساجی می گوید در تلاش هستند از نتایج خوب سال گذشته در فصل جدید دفاع کنند.
تاباتا یک برنامه تمرینی موثر است که می‌تواند جایگزین کاملی برای کلاس‌های بدنسازی باشد. نکته مهم این تمرین این است که شما می‌توانید آن را در خانه انجام دهید، برای تمرین فقط به یک تشک، دمبل و یک تایمر نیاز دارید. تاباتا یک تمرین با شدت بالا است (مثلاً می‌توان آن را با کراس فیت مقایسه کرد) که برای چربی سوزی بسیار مؤثر است، زیرا در حین ورزش به انرژی زیادی نیاز دارد.
سازمان جهانی بهداشت به بزرگ سالان توصیه می‌کند که حداقل ۳.۵گرم پتاسیم در روز و کمتر از ۵ گرم نمک مصرف کنند. این نهاد مصرف میزان زیادی از سبزیجات، میوه، انواع مغزها، لوبیا، محصولات لبنی و ماهی را توصیه می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ