اهواز - معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مهمترین مأموریت معلمان در عصر حاضر، تربیت نسلی واقع بین و امیدوار به آینده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اولین خبر مهم نیما نکیسا در جلسه با خبرنگاران تمدید قرارداد محمد ربیعی بود و همچنین از نظارت او به تیم‌های پایه ذوب آهن خبر داد.
اولین خبر مهم نیما نکیسا در جلسه با خبرنگاران تمدید قرارداد محمد ربیعی بود و همچنین از نظارت او به تیم‌های پایه ذوب آهن خبر داد.
هشت ماموریت به رضایی سپرده شده است؛ نخست تدوین دستور جلسات و برنامه‌ها در راستای ماموریت‌های محوله به شورا به منظور طرح در نشست سران قوا است. این دستور جلسات بر اساس ابلاغ رهبر انقلاب، رییس جمهور یا موضوعات فوری و مهم کشور انتخاب و تدوین می‌شوند.
گل سازی، ماموریت مهمی است که سعید مهری از استقلال با خود به اردوی تیم ملی برده و بعد از اعتماد ریکاردو ساپینتو حالا منتظر اعتماد امیر قلعه نویی است.
رئیس کل دادگستری گفت: گرامی داشتن خانواده شهدا از بعد معنوی و اقتصادی مهم است و مأموریت بسیار مهمی در حوزه ایثارگران داریم.
با تصمیم اعضای هیات مدیره باشگاه نساجی این باشگاه به همکاری خود با حمید مطهری پایان داد و هدایت مازنی ها در ادامه مسیر به کارلوس هرناندس اسپانیایی محول شد.
همچنین ایجاد هم‌افزایی همه حوزه‌های پیام در سازمان در هماهنگی با قرارگاه محتوایی مأموریت مهم خدا بخشی در این مسئولیت عنوان شده است.
مدیرعامل شرکت بورس تهران از چهار مأموریت مهم این شرکت در سال جدید خبر داد.
مهدی تاج که ریاست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا را برعهده دارد، از محل برگزاری مسابقات فوتبال ساحلی آسیا و انتخابی جام جهانی بازدید کرد.
فولاد خوزستان هرگز مقابل الهلال موفق نبوده اما برابر دیگر حریفان عربستانی نتایج خوبی کسب کرده است.
پرسپولیس چهار امتیاز از دو بازی قبلی از دست داده اما همچنان صدرنشین است. با این حال هیچ تضمینی وجود ندارد که با ادامه این روند باز هم صدرنشینی و پیشتازی به سوی قهرمانی در دسترس باشد.
استقلال ۹ روز دیگر باید در دربی مقابل پرسپولیس قرار بگیرد و پیروزی در این بازی، آبی‌ها را به صدر جدول سوق خواهد داد
کمیته داوران فیفا، اسامی داوران مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی را اعلام کرد.
افت پرسپولیس در دو بازی اخیر مشهود است و یحیی گل‌محمدی باید برای آن تدبیری بیاندیشد.
​مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: جلوگیری از انحراف منابع و هدایت بهینه به سمت تولید و اشتغال در بانک صادرات ایران به عنوان یک مسئولیت مهم مورد پیگیری است و تعیین تکلیف مطالبات نقش مهمی در ارتقای توان تسهیلات‌دهی، اشتغال‌آفرینی و حمایت از تولید دارد.
توضیحات رئیس‌جمهور درخصوص ماموریت‌های مهم وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی را مشاهده می‌کنید.
فدراسیون فوتبال با استفاده از تعطیلی بازی های لیگ برتر به بهانه بازی های دوستانه تیم ملی مرحله دوم از کلاس مربیگری A را در تهران دنبال می کند.
درگیری نیمار و کیلیان امباپه، ستاره‌های پاری سن ژرمن، به معضلی جدی در این تیم تبدیل شده است.
مهاجم بوشهری استقلال به جز حضور در حملات، یک نقش مهم دیگر هم در این تیم دارد.
تیم‌ملی والیبال ایران امشب در یک بازی بسیار حساس و مهم به مصاف برزیل می رود.
تیم‌ملی والیبال ایران امشب در یک بازی بسیار حساس و مهم به مصاف برزیل می رود.
تیم‌ملی والیبال ایران امشب در یک بازی بسیار حساس و مهم به مصاف برزیل می رود.
رئیسی «توقف رشد نقدینگی و مدیریت خلق پول» را مأموریت مهم بانک مرکزی اعلام کرد و گفت: نقدینگی اگر با مدیریت به سمت تولید هدایت شود نگران‌کننده نیست، اما اگر به سمت سوداگری در بازار حرکت کند تبعات ویران‌کننده‌ای خواهد داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ