در نخستین روز معاملاتی بورس آمریکا، شاهد منفی شدن شاخص‌های اصلی سهام در این بازار بودیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: طبق معمول آغاز هفته با ترافیک در تهران همراه است.
در نخستین روز از مسابقات جهانی تیراندازی، ملی‌پوشان تپانچه کشورمان در خط آتش قرار می‌گیرند.
نخستین روز از نوزدهمین دوره رقابت های کاراته قهرمانی آسیا کاراته در رده سنی بزرگسالان با دو طلا و سه برنز کاراته ایران همراه بود.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان صبح امروز یکم تیرماه براساس داده‌های ۱۷ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۷۹ وضعیت زرد و قابل قبول را نشان می‌دهد.
کشورهای عضو سازمان ملل برای نخستین بار از زمان تأسیس رژیم صهیونیستی، مراسم یادبود پاکسازی قومی مردم فلسطین و روز تأسیس رژیم صهیونیستی را برگزار کردند.
تبریز - بوکسورهای جوان آذربایجان‌شرقی در اولین روز مسابقات قهرمانی کشور با کسب سه برد درخشیدند.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز یکم اردیبهشت با میانگین ۸۲ در وضعیت قابل قبول ثبت شد.
رئیس پلیس راهور تهران گفت: پس از گذشت چند روز از تعطیلات نوروز، ترافیک اصلی معابر شهر تهران از امروز شنبه ۱۹ فروردین شروع شده است و شاهد افزایش حجم ترددها در پایتخت هستیم.
بر اساس اعلام بورس تهران، نخستین عرضه اولیه سهام در سال جاری در بورس تهران روز چهارشنبه ۱۶ فروردین انجام می شود.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز یکم فروردین با میانگین ۷۲ در وضعیت قابل قبول ثبت شد.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (شنبه 6 اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت 10  و با حضور 234 نفر از نمایندگان برای آغاز شد.
وقوع زلزله ۷.۸ ریشتری موجب شد تا در معاملات امروز با عنوان نخستین روز هفته، بورس ترکیه منفی شود.
شاخص‌های سهامی در نخستین روز معاملاتی بهمن ماه فروریختند؛ هرچند تا پیش از این دماسنج اصلی تالار شیشه‌ای در چند قدمی عبور از سقف ۲۸‌ماهه خود یعنی زمانی‌که شاخص‌کل در محدوده کانال ۷/ ۱‌میلیون‌ واحدی قرار داشت، دچار تعلل شده‌بود، اما در نهایت چرخش مسیر نقدینگی در جریان دادوستدهای بورس تهران و فرابورس ایران موجب شد تا معامله‌گران شاهد روزی منفی در بازار سهام کشور باشند و همچنان رویای ورود به این کانال در اذهان بورس‌‌‌‌‌‌‌بازان باقی‌بماند. نشانه رفتن نوک پیکان غربی‌‌‌‌‌‌‌ها به بخش‌های مختلف ارز‌‌‌‌‌‌‌آور ایران در حقیقت موضوعی است که می‌تواند عدم‌قطعیت‌ها در اقتصاد سیاسی کشور را تشدید کند.
فردا برای نخستین بار ربع سکه در بورس کالا عرضه می‌شود؛ بر این اساس، سقف خرید برای هر متقاضی محدود بوده و زمان تحویل فیزیکی آن نیز پنج روز بعد از معاملات است.
بازار‌های ارز و سکه در نخستین روز کاری هفته سبز شد. پس از انتشار برخی سیگنال‌های منفی نسبت به روابط خارجی کشور در روز‌های پایانی هفته گذشته، سطح انتظارات تورمی در میان فعالان بازار افزایش یافت و همین امر سبب شد خریداران در بازار روز شنبه دست بالا را داشته باشند. این در حالی است که همزمان با افزایشی شدن روند نرخ ارز در معاملات غیر‌رسمی، قیمت دلار بازار متشکل و توافقی نیز افزایش یافت تا از بزرگ شدن شکاف میان ارقام رسمی و غیر‌رسمی بازار ارز جلوگیری شود. در نهایت قیمت هر برگ اسکناس دلار غیر‌رسمی در پایان معاملات روز شنبه با حدود ۹۱۰ تومان افزایش نسبت به نرخ روز پنج‌شنبه هفته گذشته به رقم ۴۰‌هزار و ۸۱۰ تومان رسید. از سوی دیگر نرخ هر قطعه سکه طلا نیز در روز نخست هفته سوم دی ماه با ۴۸۲‌هزار تومان افزایش نسبت به نرخ روز پنج‌شنبه گذشته به فعالیت خود پایان داد. به عقیده تحلیلگران علاوه بر افزایش نرخ دلار غیر‌رسمی، افزایشی شدن نرخ جهانی اونس طلا در سال میلادی جدید را نیز می‌توان از جمله عوامل افزایش نرخ سکه دانست.
مطابق با روند نمایش آثار به صورت آنلاین و حضوری در 2 سال گذشته، مستندهای شانزدهمین جشنواره «سینماحقیقت» در تمام بخش‌ها به صورت آنلاین در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرند و افرادی که امسال متقاضی حضور در جشنواره هستند و ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند به صورت رایگان از تماشای آثار حاضر در جشنواره بهره‌مند شوند.
تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک در تور آزاد والیبال ساحلی گام نخست را محکم برداشت و با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسید.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، جدیدترین وضعیت ترافیکی پایتخت در اولین روز از آبان ماه را تشریح کرد.
انصراف گروهی از فیلمسازان عرصه فیلم کوتاه از حضور در جشنواره، کناره گیری شماری از سینماگران پیشکسوت از همکاری با جشنواره و تعلیق عضویت جشنواره فیلم کوتاه تهران در کنفرانس فیلم کوتاه به عنوان محور رویدادهای بین المللی فیلم کوتاه، پررنگ‌ترین حواشی بود که به نظر می‌رسد، بیش از آنکه متاثر از تحرکات خارجی باشد، محصول سوءتدبیر داخلی است.
انصراف گروهی از فیلمسازان عرصه فیلم کوتاه از حضور در جشنواره، کناره گیری شماری از سینماگران پیشکسوت از همکاری با جشنواره و تعلیق عضویت جشنواره فیلم کوتاه تهران در کنفرانس فیلم کوتاه به عنوان محور رویدادهای بین المللی فیلم کوتاه، پررنگ‌ترین حواشی بود که به نظر می‌رسد بیش از آنکه متاثر از تحرکات خارجی باشد، محصول سوءتدبیر داخلی است.
قیمت نفت در معاملات روز جمعه تغییر چندانی نداشت اما تحت تاثیر ضعیف شدن ارزش دلار آمریکا و چشم انداز کاهش تولید اوپک پلاس، در مسیر ثبت نخستین رشد هفتگی در پنج هفته گذشته قرار دارد.
نخستین روز رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱
نخستین روز رزمایش مشترک پهبادی ۱۴۰۱
بورس اوراق‌بهادار تهران نخستین روز معاملاتی هفته را در حالی شروع کرد که معامله گران در یک بی خبری تمام‌عیار نسبت به وضعیت برنامه جامع اقدام‌مشترک قرار داشتند، درحالی‌که یک هفته گذشته سهامداران با توجه به سیگنال‌هایی پیرامون سیاست خارجه غالبا به سمت خرید گروه‌های ریالی سوق پیدا کرده بودند، اما فضای معاملاتی تالار شیشه‌ای در روز شنبه ملتهب آغاز شد به‌گونه‌ای که تمام نماگر‌های اصلی پا در مسیر نزول گذاشتند. شاخص کل بیش از ۱۲‌هزارو ۵۰۰واحد ریزش پیدا کرد و به سطح یک‌میلیون و ۴۳۸ واحدی بازگشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ