سرمربی مس رفسنجان در نشست خبری پیش از دیدار با پیکان، به تمجید از عملکرد خط دفاعی تیمش پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در فاصله یک روز مانده تا شروع بیست و سومین دوره رقابتهای فوتبال لیگ برتر، تیم های مدعی قهرمانی در این دوره به خاطر رقم های سنگین قرارداد با برخی بازیکنان نتوانسته اند مجوز بازی بگیرند!
شکست سنگین الاهلی در یک بازی دوستانه، با واکنش تحقیرآمیز سرمربی حریف همراه بود.
حریف آپوئل در مرحله پلی آف لیگ کنفرانس، شکست سنگین ساپینتو را به او یادآوری کرده است.
باوجود آنکه بایرن مونیخ در این بازی توسط سرژ گنابری گل نخست را در دقیقه ۲۵ به ثمر رساند اما در ادامه سه گل دریافت کرد و با نتیجه سه بر یک در این بازی خانگی شکست خورد.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احکام خود برای دو مسابقه جنجالی لیگ یک را صادر کرد.
فاطمی امین گفت: در چند روز گذشته هرجا می‌روم به من نگاه سنگین دارند. چرا با آبروی مردم بازی می‌کنید؟! به اعتماد عمومی و حیثیت مجلس ضربه خورد، فاطمی امین به فساد آلوده نشده است. ضدفسادترین دولت به چنین فسادی متهم می‌شود آیا این جنگ روانی نیست؟ چرا موضوعی که به ابتدای سال ۱۴۰۰ مربوط می‌شود به این استیضاح ربط داده می‌شود؟ این روز‌ها تیتر می‌زنند لابی‌های آمریکایی فاطمی امین، چه چیز من به آمریکا می‌خورد؟!
تیم والیبال زنان پیکان که برای حضور در مسابقات جام باشگاه‌های زنان آسیا عازم ویتنام شده‌اند؛ پس از شکست سه بر دو در بازی نخست برابر تیمی از کشور میزبان و کسب یک امتیاز ارزشمند؛ در دومین دیدار خود برابر حریف چینی با نتیجه سه بر صفر متحمل شکست شدند.
نیمار، ستاره برزیلی پی‌اس‌جی، در یک بازی آنلاین با باختی سنگین مواجه شد و 1 میلیون یورو از دست داد. واکنش جالب نیمار به این باخت سنگین سوژه شده است.
نیمار، ستاره برزیلی پی‌اس‌جی، در یک بازی آنلاین با باختی سنگین مواجه شد و 1 میلیون یورو از دست داد. واکنش جالب نیمار به این باخت سنگین سوژه شده است.
فرزاد حافظی سرمربی نفت مسجدسلیمان در بازی گل‌گهر یک شکست سنگین را به یادگار گذاشت.
آمانوف در یک بازی تدارکاتی بدون اطلاع استقلال با پیراهن نفتچی تاشکند به عنوان بازیکن تستی بازی کرد! اسناد مربوط به تخلف آشکار آمانوف جمع آوری شده و در صورت دفاع درست وکلای استقلال در فیفا، این بازیکن محرومیت سنگینی را تجربه خواهد کرد.
کمیته انضباطی فدراسیون والیبال آرای انظباطی بازی جنجالی لیگ یک را اعلام کرد.
در بازی کریستال پالاس مقابل فولام دو بازیکن این تیم اخراج شدند و بیرون رفتن آنها نقش مهمی در شکست پرگل پالاس در این مسابقه داشت.
کاپیتان ملوان می گوید بعد از انجام سه بازی سنگین با کسب امتیاز از سپاهان یک نفس راحت کشیدند.
کاپیتان نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه مشکلات این تیم به یکباره از بین نمی‌رود، از اتحاد بازیکنان برای کسب نتایج مثبت خبر داد.
پرسپولیس امروز دومین تمرین خود را برای بازی با استقلال در حضور ملی‌پوشان خود برگزار کرد.
علیرضا فغانی بار دیگر یک بازی پرخورد و سنگین را در جام جهانی 2022 سوت زد. بازی بین پرتغال و اروگوئه که در نهایت با نتیجه دو بر صفر به سود پرتغال پایان یافت.
تیم فوتبال اتحاد کلباء در بازی برگشت از جام ابوظبی، با نتیجه پنج بر یک شکست خورد.
پادکست ورزش سه، ویژه جام‌جهانی، روز دوم جام در حالی آغاز شد که ایران متحمل سنگین ترین شکست تاریخ حضورش در جام‌جهانی شد، در ادامه هم ولز و انگلیس در یک بازی متوسط به تساوری رسیدن، سنگال هم در حالی که مستحق شکست نبود از هلند دو گل دریافت کرد.
همانطور که کی‌روش در پایان مسابقه و در مصاحبه خود کوتاه بر آن تاکید کرد بدترین اتفاق در بازگشت او به ورزشگاه آزادی مصدومیت امید ابراهیمی بود.
نعیم‌رضا نظامی‌چهارمحالی، وکیل پایه‌یک دادگستری ضمن اشاره به اینکه اخلاقا مجازات این جوان زورگیر نیایش اعدام نخواهد بود، در بخش دیگر صحبت‌هایش می‌گوید در نظر بگیرید که ترافیک سنگینی در یک اتوبان وجود دارد و فردی شروع به زورگیری از یک ماشین می‌کند، رانندگان و مسافران ماشین‌ها چقدر دید دارند تا این صحنه را ببینند؟ نهایت ماشین‌های جلو، عقب و کنار می‌بینند، اما زمانی که کلیپ این صحنه منتشر می‌شود، به وسعت ۸۰ میلیون جمعیت را در برمی‌گیرد، ولی باز هم باید مسئله رعب و وحشت شهروندان را اینجا مورد بررسی قرار داد».
استقلال در جدالی سنگین و پربرخورد و جنجالی که دقایق آخر به زدوخورد و اخراج چندنفر انجامید ، به مصاف گل‌گهر رفت و به برتری شیرین 2 بر یک دست یافت. این سناریو مثل فصل قبل تکرار شد با این تفاوت که قلعه‌نویی یک گوشه نیمکت نشست و تماشاگر بلوای دقایق آخر بود
بازیکنان تراکتور پس از حدود دو هفته تمرین فشرده، امروز استراحت می کنند تا از فردا برای بازی حساس پرسپولیس آماده شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ