کاپیتان ملوان می گوید بعد از انجام سه بازی سنگین با کسب امتیاز از سپاهان یک نفس راحت کشیدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یحیی گل‌محمدی می‌گوید نمی‌داند با چه زبانی از بازیکنانش تشکر کند چراکه علی‌رغم مشکلات که توجهی به آنها نمی‌شود بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند.
اصفهان- جدال دو تیم تراکتورسازی و سپاهان عصر امروز در ورزشگاه نقش جهان آغاز شد.
اصفهان- جدال دو تیم تراکتورسازی و سپاهان عصر امروز در ورزشگاه نقش جهان آغاز شد.
دو باشگاه تراکتور تبریز و سپاهان اصفهان با برنامه‌ریزی زیبای فرهنگی در رونمایی از پیراهن و ستاره‌های جدید خود، به معرفی تاریخ و اماکن دیدنی این دو شهر قدیمی کشورمان پرداختند که جای تمجید دارد.
تراکتور و سپاهان، ۲ تیم پرستاره که شاید کورس قهرمانی این فصل را بسازند
مدافع فصل گذشته تراکتور تبریز پس از توافق با تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان، قرارداد خود را با این باشگاه به مدت ۲ فصل امضا کرد.
هافبک فصل گذشته تیم فوتبال تراکتور پس از توافق با تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان، قرارداد خود را با این باشگاه به مدت دو فصل امضا کرد.
مهاجم فصل گذشته تراکتور پس از توافق با تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان، قرارداد خود را با این باشگاه به مدت سه فصل امضا کرد.
دبیرکل فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌ای به باشگاه فولاد خوزستان، از صدور مجوز حرفه‌ای برای آن‌ها خبر داد.
امروز آخرین بازی خانگی سه تیم پرطرفدار فوتبال ایران در لیگ بیست و دوم زیر سایه محدودیت بلیت فروشی برای تماشاگران پرسپولیس برگزار خواهد شد.
فدراسیون فوتبال برای برگزاری کلاس‌های آموزشی از سرمربیان سپاهان و تراکتور دعوت به عمل آورده است.
در روزی که پرسپولیس و فولاد باختند و تراکتور در تبریز متوقف شد، این استقلال بود که با برد مطمئن مقابل پیکان خود را به صدر چسباند. حالا اختلاف هشت امتیازی در هفته شانزدهم با پرسپولیس، به صفر رسیده است. گل‌گهر هم امروز برنده شد و حالا بازی فردای سپاهان تعیین کننده است
مربی تیم فولاد می‌گوید این تیم می‌توانست روی هم شش گل به سپاهان و تراکتور بزند.
به نظر می‌رسد فولاد جای سپاهان و تراکتور را گرفته و به جنجالی‌ترین رقیب پرسپولیس تبدیل شده است.
با شکست پرسپولیس صدرنشین، اختلاف امتیاز در بالای جدول کم شد و حالا حاشیه امنیت سرخپوشان کاهش یافته است. بازی‌های لیگ از همین شروع نیم‌فصل دوم حساس‌تر شد و تا پایان رقابت‌ها جذابیت صدچندان می‌شود. بازی‌های هفته بعد لیگ به شرح زیر است. جدال تراکتور با فولاد ، سپاهان با گل‌گهر و دربی شمال بین نساجی و ملوان در انزلی ، تماشایی خواهدبود و استقلال چشم به کار بزرگ رحمتی در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس دارد.
پرسپولیس در هفته‌ای که استقلال، سپاهان و تراکتور حریفان خود را شکست دادند، در اهواز به تیم فولاد خوزستان باخت تا اختلاف در صدر جدول کاهش یابد و جذاب شود
مدافع سابق تیم فوتبال سپاهان به تیم نساجی مازندران پیوست.
فولاد تا پیش از دیدار با الفیصلی و در نیم فصل دوم لیگ برتر، بازی های سختی را پیش روی خود خواهد داشت.
تیم فوتبال سپاهان در نیمه نخست بازی با تراکتور به پیروزی رسید و نساجی هم برابر فولاد به نتیجه تساوی رسید.
در سومین هفته لیگ برتر بیست‌ودوم، پرسپولیس بالاخره برد و سپاهان سرانجام متوقف شد. گل‌گهر با قلعه‌نویی یقه مورایس را گرفت و فولاد با گل دقیقه ۹۲ دژاگه تعویضی، تراکتور را برد
سپاهان پرستاره با مورایس از همان هفته اول لیگ صدرنشین شد. فولاد و پرسپولیس دو مدعی دیگر قهرمانی فصل، لیگ را با تساوی شروع کردند و گل‌گهر با شکست تراکتور به بزرگان هشدار داد.
قیمت سکه طرح قدیم امروز با ۱۵۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته به ۱۵ میلیون تومان رسید.
پدیده مانسون و بارش‌های شدید موسمی از (۸ مرداد) جنوب کشور بویژه استان خوزستان را درگیر کرده و جان باختن دست‌کم دو نفر در این استان را در پی داشته است. در شهرستان باغملک آب وارد برخی منازل روستایی و شهری شده و خسارت زیادی با مزارع کشاورزی وارد شده است. همچنین راه ارتباطی چندین روستا مسدود شده است.
پرسپولیس با این نتیجه ۵۷ امتیازی شد تا با توجه به شکست سپاهان مقابل فولاد، در صورتی که کمیته انضباطی رای به پیروزی پرسپولیس در دیدار نیمه‌کاره مقابل تراکتور بدهد، عنوان نایب قهرمانی سرخ‌پوشان پایتخت در لیگ بیست و یکم قطعی شده باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ