پرسپولیس امروز دومین تمرین خود را برای بازی با استقلال در حضور ملی‌پوشان خود برگزار کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین نوبت صبح امروز خود را در سالن بدنسازی انجام داد.
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۲ در نهایت با کاهش ۱۳۷۱ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۵۲۵ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
طبق نتیجه مطالعه بزرگ صورت گرفته که روز سه شنبه در مجله پزشکی ورزشی بریتانیا منتشر شد ورزش هایی که عضلات را بدون حرکت درگیر می کنند از جمله اسکات با تکیه به دیوار و پلانک ممکن است برای کاهش فشار خون بهترین حرکات باشند.
تیم فوتبال پرسپولیس دیروز صبح یک تمرین بدنی سنگین را پشت سر گذاشت.
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۵۷۰ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۲۰۲ هزار و ۶۶۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۲ در نهایت با کاهش ۹۴۹۰ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۱۴۳ هزار و ۹۲۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز شنبه ۳ تیر ۱۴۰۲ در نهایت با کاهش ۱۱۲۸۲ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۱۶۲ هزار و ۶۱۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۴ تیر ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ در نهایت با کاهش ۱۹۹۲۴ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۱۶۲ هزار و ۸۷۷ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۷۰۲ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۱۸۲ هزار و ۸۰۹ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۱۵۱۶۴ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۳۴۵ هزار و ۹۶۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۱۵۸۰۳ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۳۱۸ هزار و ۵۰۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
تیم فوتبال پرسپولیس بعد از دو روز استراحت امروز ۷۵ دقیقه تمرین کرد.
پر‌سپولیس بعد از دو روز استراحت امروز ۷۵ دقیقه تمرین کرد و سرمربی سرخ‌ها بازیکنانش را برای کسب دومین قهرمانی فصل آماده می‌کند.
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۱۹۹۶۹ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۳۲۱ هزار و ۳۴۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۱۵۴۶۸ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۳۰۱ هزار و ۳۷۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۷۱۸۸۰ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۲۸۵ هزار و ۹۰۴ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ را بخوانید.
بازیکنان تیم ملی و کادر فنی به استراحت دو روزه رفتند.
بازیکنان فولاد خوزستان این روزها تمرینات فشرده‌ای را زیر نظر کادر فنی پشت سر می‌گذارند.
تمرینات استقلال بعد از دو روز تعطیلی از امروز استارت خورد.
دو روز پیش از دیدار فرانسه و مراکش، غیبت اورلین شوامنی و دایو اوپامکانو در تمرین امروز خروس‌ها فرانسه را نگران کرده است.
دو کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس که روز سه شنبه در جلسه کمیته انضباطی باشگاه حضور پیدا کرده بودند برای حضور در تمرینات، منتظر رای این کمیته هستند.
پادکست ورزش سه، ویژه جام‌جهانی، روز دوم جام در حالی آغاز شد که ایران متحمل سنگین ترین شکست تاریخ حضورش در جام‌جهانی شد، در ادامه هم ولز و انگلیس در یک بازی متوسط به تساوری رسیدن، سنگال هم در حالی که مستحق شکست نبود از هلند دو گل دریافت کرد.
شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی بامداد روز گذشته به ایران آمدند و پس از استراحتی کوتاه از امروز تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی آغاز کردند.
بازیکنان تراکتور پس از حدود دو هفته تمرین فشرده، امروز استراحت می کنند تا از فردا برای بازی حساس پرسپولیس آماده شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ