بحران اقتصادی لبنان که در سال ۲۰۱۹ میلادی آغاز شد هم چنان باعث بدبختی بیش‌تر لبنانی‌ها می‌شود. سوء مدیریت گسترده وجوه، فساد و کنترل سرمایه توسط موسسات مالی لبنانی باعث شده که اکثر مردم لبنان نتوانند به موجودی پس انداز خود در بانک‌ها دسترسی داشته باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تعدادی از افسران نظامی رژیم صهیونیستی به همکاری خود با نیروهای پلیس پایان دادند.
سمنان- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از انهدام باند چهار نفره سارقان احشام و دستگیری مالخر در یکی از روستاهای آذربایجان غربی با همکاری پلیس سمنان خبر داد.
رئیس پلیس راهور کشور با بیان اینکه امروزه بیش از 7 میلیون راکب موتورسیکلت در کشور وجود دارند که بدون گواهینامه تردد می‌کنند، بیان کرد: دولت نیز خوشبختانه همکاری بسیار مطلوبی دارد و از کاهش حق بیمه شخص ثالث گرفته تا بخشودگی جرایم، سیاست‌های تشویقی مطلوبی را در نظر بگیرد اما آن‌چه امروزه مایه نگرانی ماست، مبحث تصادفات رانندگی است.
سردار کریمی رئیس پلیس بین‌الملل گفت: با همکاری پلیس بین‌الملل و با صدور اعلان قرمز ، فردی که ۶ ماه پیش با اتهام قتل، از کشور خارج و به دو کشور سفر کرده بود به کشور بازگردانده شد.
طی نشستی با حضور معاون دادستان رئیس پلیس راهور و شهردار منطقه ۱۱ تهران در خصوص رفع معضلات ایجاد شده ناشی از سد معبر راهکارهایی مطرح شد.
تاتنهام تایید کرد با پلیس همکاری می‌کند تا تماشاگری را که در بازی با کریستال پالاس، ادای سون هیونگ-مین را درآورد و به او توهین نژادپرستانه کرد، شناسایی و مجازات کنند.
پلیس استانبول در عملیاتی ۸ فرد را به ظن همکاری با گروهک تروریستی داعش بازداشت کرد.
پلیس آگاهی تهران بزرگ در اطلاعیه‌ای از جوانان علاقمند به خدمت در رسته‌های پلیس آگاهی دعوت به همکاری کرد.
سمنان- جانشین انتظامی استان سمنان از شناسایی و دستگیری سارق زورگیر با اقدام سریع پلیس میامی خبر داد و گفت: این فرد با همکاری دو نفر از هم دستانش زورگیری می‌کرد.
رئیس پلیس بین الملل فراجا با اشاره به اینکه این گروگانگیری از نوع سازمان یافته بین‌المللی بوده و احتمال اعمال خشونت علیه گروگان دور از ذهن نبود، اظهار داشت: با تلاش و اشراف اطلاعاتی گسترده پلیسی، با پیگیری‌های تخصصی پلیسی و همچنین همکاری سازمان‌های مرتبط، اعضای این باند حرفه‌ای شناسایی، ربایندگان دستگیر و فرد ربوده شده از چنگال آدم‌ربایان رهایی یافته و در اختیار پلیس بین‌الملل قرار گرفت.
کرمانشاه- فرمانده کل فراجا با اشاره به اجرای طرح مبارزه با سرقت، گفت:مبارزه با سرقت و جمع آوری معتادین متجاهر از اولویت‌های کاری امسال پلیس با همکاری مردم است.
رئیس مرکز تحقیقات علوم اعصاب شفا گفت: در کاهش تصادفات جاده‌ای بیش از ۳۰ دستگاه مسئول هستند اما اغلب تنها هلال احمر و پلیس راهور پای کار می‌آیند.
رئیس پلیس راهور و رئیس جمعیت هلال‌احمر پیرامون پیشگیری، کنترل و امدادرسانی در حوادث ترافیکی و همچنین اجرای طرح امداد نوروزی در جاده‌های کشور، دیدار و گفت‌وگو کردند.
جانشین انتظامی هرمزگان گفت: در ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه روز گذشته یکشنبه ۴ دی ماه مأموران انتظامی پاسگاه جناح از توابع شهرستان بستک با اقدامات اطلاعاتی از حمل و جابجایی یک محموله مواد مخدر توسط یکدستگاه خودرو پژو پارس مطلع و پس از بررسی صحت موضوع بلافاصله با حضور در مسیر تردد قاچاقچیان طرح مهار اجرا کردند. در این تعقیب و گریز و با توجه به پستی و بلندی‌های متعدد مسیر و پنجری خودرو متأسفانه یکی از سرنشینان خودرو مورد اصابت تیر قرار گرفته که با همکاری مأموران و عوامل امدادی به بیمارستان انتقال گردید.
معاون آموزش جمعیت هلال احمر از همکاری این جمعیت با پلیس راهور برای آموزش همگانی مردم جهت کاهش تصادفات خبر داد.
سردار قنبری گفت: با همکاری خوبی که معتمدان، ریش‌سفیدان، سران طوایف و مولوی‌ها و سعه صدری که همکاران ما داشتند هیچ مکانی در استان آسیب ندید و هیچ قسمتی مورد تعرض خشمگینانه قرار نگرفت.
‌سخنگوی شورای شهر تهران گفت: در مدیریت شهری به دنبال گسترش همکاری با فراجا در زمینه آموزش شهروندی هستیم.
‌سخنگوی شورای شهر تهران گفت: در مدیریت شهری به دنبال گسترش همکاری با فراجا هستیم.
طبق ادعای نشریه لوپاریزین، سه نفر توسط پلیس فرانسه و به عنوان بخشی از تحقیقاتی که شامل PSG و ناصر الخلیفی، رئیس این باشگاه می شود، بازداشت شدند.
رشت- فرمانده انتظامی گیلان با تشکر و قدردانی از همکاری مردم گفت: با هماهنگی مرجع قضائی با هرگونه تجمع غیرقانونی و تضییع کنندگان حقوق شهروندان و عاملان تخریب اموال عمومی برخورد قاطع می شود.
موتورسیکلت‌های بالای ۲۵۰ سی سی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در راستای تسهیل در تردد مسافران و زائران کربلا با پلیس راهور همکاری می‌کنند.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره موضوع پارکبان‌ها نیز اظهارکرد: مسئله پارکبان‌ها موضوعی است که در زمان حضور من در پلیس راهنمایی با همکاری معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری پیگیری، اما به یکباره رها شد. درحال حاضر برخی از مغازه‌دار‌ها از این موضوع استفاده می‌کنند و قیمت‌های گزاف و گرانی برای پارک دریافت می‌کنند که چنین کاری از سوی افراد غیرمجاز خلاف قانون است.
قرارداد مشترک همکاری با هدف پیشبرد اهداف مدنظر طرفین طی نشستی با حضور رئیس پلیس راهور تهران بزرگ و مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران، به امضا رسید.
پس از تحقق برنامه های افزایش تولید گروه سایپا و همچنین تکمیل کاری خودروهای ناقص، تخصیص و شماره گذاری خودروهای مشتریان با همکاری پلیس راهور ناجا به موقع انجام می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ