از روز یکشنبه تا چهارشنبه (۹ تا ۱۲ بهمن) با فعالیت متناوب سامانه بارشی شاهد وزش باد در نیمه‌جنوبی و ارتفاعات، گاهی وزش باد شدید، بارش باران و برف در ارتفاعات، بارش برف و پدیده مه گاهی توام با کولاک برف خواهیم بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آسمان تهران فردا (۵ اردیبهشت) نیمه‌ابری تا ابری در بعضی ساعت‌ها رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
آسمان تهران امروز قسمتی ابری گاهی با بارش پراکنده همراه با وزش باد و کاهش تدریجی ابر و فردا دوشنبه قسمتی ابری تا نیمه ابری، گاهی با بارش پراکنده همراه با وزش باد در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید همراه است. اما دمای هوا در روز جاری در حداکثر و حداقل حالت خود بین ۲۱ تا ۱۱ درجه سانتی گراد، فردا بین ۲۰ تا ۱۱ درجه سانتیگراد، سه شنبه بین ۱۷ تا ۷ درجه سانتیگراد، روز چهارشنبه بین ۱۰ تا ۵ درجه سانتیگراد و در روز پنجشنبه بین ۱۴ تا ۳ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۳ اسفند) قسمتی ابری و وزش باد و به‌تدریج افزایش ابر با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد و روز چهارشنبه (۲۴ اسفند) نیمه‌ابری گاهی بارش پراکنده و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، با توجه به تداوم فعالیت سامانه بارشی تا اواخر وقت امروز، برای امشب کاهش محسوس دما و از فردا در سطح استان روند افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۸ اسفند) ابری، در بعضی ساعات وزش باد، رگبار و رعدوبرق با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد و روز جمعه (۱۹ اسفند) نیمه ابری همراه با وزش باد و در بعضی ساعات وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۸ اسفند) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد ملایم و در شب غبار محلی با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد و روز سه‌شنبه (۹ اسفند) کمی ابری و گاهی وزش باد ملایم و در شب غبار محلی با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: وضعیت جوی این استان آسمان نیمه‌ابری تا ابری و بارش برف، باران و تگرگ همچنین کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.
طبق پیش بینی اداره کل هواشناسی استان تهران، با ورود سامانه بارشی جدید از اواخر وقت دوشنبه آینده افزایش ابرناکی و بارش‌های برف و باران در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان کمی ابری همراه با غبار محلی و در مناطق صنعتی و پرتردد شهری همراه با کاهش کیفیت هوا همچنین کاهش تدریجی و نسبی دما تا پنجشنبه (۶ بهمن ماه) پیش‌بینی می‌شود.
تهران بعد از تحمل ۴روز «وضعیت اضطراری»، باز هم «تصمیمات موازی آلودگی هوا» به خود دید. مصوبات اخیر در پایتخت برای بحران «هوای سمی»، به جای آنکه از جنس «کاهنده ذرات معلق و گازهای آلاینده هوا» باشد، عملا «سبک زندگی در آلودگی» را به شهروندان ابلاغ کرده است. در آخرین مصوبه، «دورکاری برای اقلیت‌ها» یعنی کارمندان دارای شرایط خاص تجویز شده است که به‌دلیل عدم برقراری ارتباط بین این تصمیم و منشأ آلودگی، شرایط قرمز تا زمان «باد و باران» تمدید خواهد شد. این مدل مواجهه با بحران، آلودگی را گارانتی می‌کند.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۵ دی) قسمتی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۸ و روز سه‌شنبه (۶ دی) کمی ابری همراه با غبار صبحگاهی با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
به پیش بینی کلی آب و هوای کشور طی چند روز آینده، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری پرداخت و اظهار کرد: امروز، جمعه (دوم دی‌ماه) در استان‌های کردستان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب اصفهان، همدان، مرکزی، بوشهر، شمال فارس و شمال خلیج فارس بارش باران و برف، وزش باد شدید موقت و در استان‌های جنوبی رعد و برق رخ خواهد داد.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۴ آذر) قسمتی ابری، غبارآلود و به‌تدریج افزایش ابر با حداقل دمای۶ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد و روز جمعه (۲۵ آذر) قسمتی ابری تا نیمه‌ابری همراه با غبار محلی با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
معاون سازمان حفاظت محیط زیست تهران با اشاره به پیش بینی هواشناسی در مورد بارش باران طی امشب در پایتخت گفت: اگر سه شنبه هم پایداری هوا را شاهد باشیم کمیته اضطرار تصمیماتی اتخاذ می‌کند.
بر اساس آخرین نقشه‌ها و مدل‌های پیش‌یابی هواشناسی با ادامه پایداری و سکون نسبی هوا آسمان استان صاف و بدون وزش باد قابل ملاحظه خواهد بود که بر این اساس شرایط برای انباشت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا تا پایان هفته در مناطق شهری پر تردد پیش‌بینی می‌شود.
بر اساس آخرین نقشه‌ها و مدل‌های پیش‌یابی هواشناسی با ادامه پایداری و سکون نسبی هوا آسمان استان صاف و بدون وزش باد قابل ملاحظه خواهد بود که بر این اساس شرایط برای انباشت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا تا پایان هفته در مناطق شهری پر تردد پیش‌بینی می‌شود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۱۸ آبان) قسمتی ابری و غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۵ و روز پنجشنبه (۱۹ آبان) قسمتی ابری و غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۱۲ آبان) قسمتی ابری و گاهی وزش باد به‌تدریج افزایش ابر با احتمال بارش پراکنده با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۱ و روز جمعه (۱۳ آبان) قسمتی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۴ آبان‌ماه) کمی ابری و در بعضی ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۴ و روز پنجشنبه (۵ آبان‌ماه) ابری و در بعد از ظهر افزایش ابر گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
به گزارش سازمان هواشناسی امشب در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی در استان‌هایی مثل قزوین، البرز، تهران و سمنان، وزش باد توام با گرد و خاک را داریم که سبب کاهش کیفیت هوا در این مناطق می‌شود.
کارشناس سازمان هواشناسی در مورد آخرین وضعیت آب و هوای کشور گفت: امروز در استان‌های مازندران، گلستان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، ارتفاعات و دامنه‌های استان‌های تهران و سمنان، بارش باران، گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید را پیش‌بینی می‌شود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۲۷ شهریور) کمی ابری و در بعضی ساعات وزش باد با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۳۱ درجه سانتیگراد و طی دوشنبه (۲۸ شهریور) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
به گفته کارشناس هواشناسی، در نواحی شرقی خوزستان، چهارمحال بختیاری کهگیلویه و بویر احمد در بعد از ظهر بارش‌ها تشدید می‌شود همچنین در شمال غرب کشور، آذربایجان غربی و شرقی، سواحل دریای خزر، شمال استان‌های تهران، البرز، قزوین و سمنان رگبار و رعدوبرق به ویژه در بعد از ظهر و اوایل شب پیش بینی می‌شود
طی پنج روز آینده هوای تهران صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعات با وزش باد و از روز یکشنبه تا سه شنبه کمی ابری و نیمه ابری بعدازظهر‌ها احتمال رگبار باران و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ