هواشناسی تا زمان فعالیت این سامانه به احتیاط و اجتناب از تردد، توقف و اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در سفر‌های برون شهری بویژه در عبور از اطراف رودخانه‌ها، احتیاط در فعالیت‌های کوه‌نوردی و جابجایی عشایر، آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادی و پاک‌سازی دهانه پل‌ها، لایروبی کانال‌ها و آب‌رو‌ها و محدودیت در فعالیت‌های کشاورزی توصیه کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز ۱۷ مرداد با میانگین ۹۶ در وضعیت قابل قبول است.
در حالی که گزارشات هواشناسی حاکی از افزایش دما در تابستان است، مازیار غلامی گفت: برای هفته آینده از شنبه (۱۷ تیرماه) تقویت هوای گرم در تهران پیش‌بینی می‌شود. این افزایش دما در مناطق شمالی به ۴۰ تا ۴۲ درجه سانتیگراد و در نیمه جنوبی استان به ۴۲ تا ۴۵ درجه سانتیگراد می‌رسد.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: دمای امروز شهر اصفهان به ۴۳ درجه سلسیوس رسیده و ۱۷ شهر دیگر استان دمای بالای ۴۰ درجه را تجربه می‌کنند.
به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، روز چهارشنبه (۱۷ خردادماه) به تناوب در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب، مرکز، جنوب شرق، دامنه‌های جنوبی البرز، استان یزد و شمال شرق فارس و روز پنجشنبه (۱۸ خردادماه) علاوه بر مناطق ذکر شده در برخی مناطق غرب، شمال شرق و ارتفاعات زاگرس مرکزی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت گاهی با احتمال گرد و خاک و در مناطق مستعد تگرگ پیش‌بینی می‌شود.
مشهد ـ رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: ۱۷ فقره تصادف فوتی، جرحی و خسارتی در ۲۴ ساعت گذشته در جاده‌های استان رخ داده است.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ نشان می‌دهد آسمان آفتابی است و حداکثر دما ۲۶ درجه سانتیگراد خواهد بود
کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم روند افزایش دمای هوا طی ۲۴ ساعت پیش رو خبر داد و گفت: موج بارشی روز پنجشنبه ۱۷ فروردین مناطقی از استان اصفهان را فرامی گیرد.
از فردا تا پنجشنبه روند تدریجی افزایش دما در استان مورد انتظار است و در روز‌های سه‌شنبه و پنجشنبه (۱۵ و ۱۷ فروردین) افزایش ابر و افزایش سرعت وزش باد در سطح استان و بارش پراکنده در نواحی شمالی پیش‌بینی می‌شود.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۱۷ اسفند ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان بارانی است و حداکثر دما هجده درجه سانتیگراد خواهد بود
کیفیت هوا در ایستگاه‌های اقدسیه (منطقه ۱)، پونک، دانشگاه شریف (منطقه ۲)، شهرداری منطقه ۲، شهرداری منطقه ۴، تربیت‌مدرس (منطقه ۶)، ستاد بحران (منطقه ۷)، شهرداری منطقه ۱۰، شهرداری منطقه ۱۱، شهرداری مرکز منطقه ۱۲، مسعودیه (منطقه ۱۵)، پارک قائم (منطقه ۱۸)، شادآباد (منطقه ۱۸)، شهرداری مطنقه ۱۹، شهرری (منطقه ۲۰)، شهرداری منطقه ۲۱ و شهرداری منطقه ۲۲ در وضعیت قابل قبول قرار دارد.
۱۷ ایستگاه کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان نیمه ابری است و حداکثر دما ۱۰ درجه سانتیگراد خواهد بود
اصفهان- بنا بر اعلام کمیته اضطرار آلودگی هوای اصفهان فردا شنبه ۱۷ دی ماه مدارس و دانشگاه‌ های ۱۲ شهر استان اصفهان غیرحضوری و فعالیت کارکنان گروه‌های حساس بصورت دورکاری است.
اصفهان- بنا بر اعلام کمیته اضطرار آلودگی هوای اصفهان فردا شنبه ۱۷ دی ماه مدارس و دانشگاه‌ های ۱۲ شهر استان اصفهان غیرحضوری و فعالیت کارکنان گروه‌های حساس بصورت دورکاری است.
اصفهان- بنا بر اعلام کمیته اضطرار آلودگی هوای اصفهان فردا شنبه ۱۷ دی ماه مدارس و دانشگاه‌ های ۱۲ شهر استان اصفهان غیرحضوری و فعالیت کارکنان گروه‌های حساس بصورت دورکاری است.
اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور هشدار زرد از عدم وزش باد قابل ملاحظه و ماندگاری و انباشت آلاینده‌های هوا به‌ویژه ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون از جمعه تا صبح شنبه (۱۶ تا ۱۷ دی) خبر داد.
هم‌اکنون هوای منطقه ۱۷ شهر تهران در شرایط "بسیار ناسالم" قرار گرفته و عدد ۲۱۳ را نشان می‌دهد.
هم‌اکنون هوای منطقه ۱۷ شهر تهران در شرایط "بسیار ناسالم" قرار گرفته و عدد ۲۱۳ را نشان می‌دهد.
بدن باید بتواند در مقابل هوای سرد مقاوم باشد. اگر به دنبال انواع نوشیدنی مفید و سالم به عنوان نوشیدنی داغ برای گرم شدن بدن در روز‌های سرد هستید، در این مقاله به معرفی برخی از این انواع نوشیدنی گرم برای زمستان پرداخته‌ایم.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۱۷ آذر ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان نیمه ابری و حداکثر دما ۱۰ درجه سانتیگراد خواهد بود.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۱۶ آبان ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان ابری و حداکثر دما ۱۴درجه سانتیگراد خواهد بود.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۱۷ مهرماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان صاف و در برخی ساعات ابری توام با وزش باد است و حداکثر دما ۲۹ درجه و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت زرد قرار دارد.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۱۷ شهریور ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان آفتابی است و حداکثر دما ۳۵ درجه و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت زرد قرار دارد.
اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان تهران موفق به اخذ تعداد ۱۷ مورد مجوز فروش املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان تهران شد که جهت اجرا به دستگاه های مربوط ابلاغ شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ