استقبالی که از الکسیس مک آلیستر و جولین آلوارز توسط دو باشگاه انگلیسی صورت گرفت توجه بسیاری را به خود جلب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صالحی با بیان اینکه ۲۰۰ شرکت دانش بنیان در ایران فعالیت دارد، اظهار کرد: ارزش محصولات آنها حدود ۵۰۰ میلیون دلار است که ضرورت دارد این عدد حداقل به ۲ میلیارد دلار برسد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی به مناسبت روز خبرنگار تاکید کرد: حرمت، ارزش و اعتبار قلم متعهد، اگر برتر از خون شهید نباشد، کمتر نیست.
ارزش آفرینی برای ذی نفعان، مسیر راهبردی «بانک آینده»
طبق آمار منتشره در بولتن آماری سالانه ۲۰۲۳ اوپک، ارزش صادرات نفتی ایران در سال ۲۰۲۲، به ۴۲.۶ میلیارد دلار رسید که در مقایسه با ارزش صادرات نفتی سه سال گذشته، بالاتر بود.
مایکروسافت ۳۶۵ کوپایلوت اولین‌بار در اسفندماه گذشته معرفی شد. این دستیار هوش مصنوعی به کاربران کمک خواهد کرد تا در انجام کارهای مختلف با نرم‌افزارهایی مثل ورد، پاورپوینت، اکسل، اوت‌لوک و ... به‌راحتی و با سرعت بالا امور خود را پیش ببرند.
اگرچه سرویس جدید کوپایلوت قیمت بالایی دارد، اما مجموعه ابزار‌های هوش مصنوعی این شرکت را ارتقا می‌دهد و به‌خصوص برای کاربران تجاری کاربرد‌های بسیاری خواهد داشت. همین قیمت بالا می‌تواند در صورت استقبال، به جریان درآمد بزرگی برای این شرکت تبدیل شود.
ارزش افزوده 240 هزار میلیارد تومانی سرمایه‌گذاری‌های "وآیند"
حادثه اخیر ایذه، ریشه در تحریف و سمپاشی همین رسانه‌های معاند و برخی پادو‌های رسانه‌ای و مجازی آن‌ها در داخل و آن دسته از سلبریتی‌های اجاره‌ای داشت که در جریان اغتشاشات سعی داشتند بین مردم و نیرو‌های حافظ امنیت کشور فاصله بیندازند، اما قطعاً این روز‌ها باز هم عصبانی و سرخورده‌اند چرا که مردم ارزش خون سربازان خود که با نثار جانشان این کشور را از چنگ و دندان گرگ‌های طمعکار و خباثت روباه‌های به ظاهر دوست حفظ کرده‌اند می‌دانند و در تجلیل و قدردانی از آن‌ها غافل نخواهند شد.
دبیرکل حزب الله همچنین از ارتش لبنان، نیروهای امنیتی، گروه‌های فلسطینی، همه روسای جمهور و احزاب سیاسی و کشورهایی که از مقاومت حمایت کردند، از جمله ایران و سوریه قدردانی کرد.
دبیرخانه دولتی امور اقتصادی سوییس (SECO) گزارش کرد که در حال حاضر دارایی‌ها و ذخایر متعلق به بانک روسیه به ارزش ۷.۴ میلیارد فرانک (۸.۳ میلیارد دلار) در سوئیس نگهداری می‌شود.
در معاملات روز چهارشنبه، ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، شاخص بورس تهران ۲۸ هزار و ۹۲ واحد نسبت به روز کاری گذشته ریزش کرد و سهام عدالت شاهد ریزش ۹۲ هزار تومانی ارزش بود.
کولو موآنی با عملکرد فوق العاده خود در این فصل از رقابت ها ارزشی فضایی پیدا کرده است.
ارزش معاملات روزانه خرد بازار سرمایه امروز رکورد تازه ای را زد که نشان از ادامه دار بودن روند صعودی است.
رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک روز نیروی هوایی، گفت: از اقداماتی که در خودکفایی و دفاع در نیروی هوایی انجام می‌شود، قدردانی و تشکر می‌کنیم.
حسین امیر عبداللهیان وزیر امورخارجه در صفحه توییتر خود با اشاره به حضورش در جلسه غیرعلنی امروز صبح مجلس شورای اسلامی نوشت: «امروز در جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی حضور یافتم. نمایندگان در حضور سردار سلامی از تلاش این نهاد حاکمیتی برای حفظ امنیت ملی قدردانی کردند. مجلس در اقدامی متقابل در صدد قرار دادن عناصر ارتش کشور‌های اروپا در لیست تروریستی است. پارلمان اروپایی به پای خود شلیک کرد. پاسخ، متقابل است.»
رئیس جمهور روسیه ازنقش کلیسای ارتدوکس در ایجاد وحدت و حمایت از نیروهای ارتش این کشور در نبرد با اوکراین قدردانی کرد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای از ارتش جمهوری اسلامی ایران به علت برگزاری رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ قدردانی کردند.
آیت الله عاملی امام جمعه اردبیل گفت: تلاطم در بازار ارز، هم ملت ما را نگران می‌کند که مبادا بر سایر اجناس تاثیر بگذارد و هم عملکرد‌های خوب دولت را تحت الشعاع قرار می‌دهد و هم زمینه شماتت دشمن و تجرّی آن‌ها را فراهم می‌کند و هم دوست داران انقلاب و کشور را روحاً، قلباً و قالباً عذاب می‌دهد.
رئیس کل بانک مرکزی طی نامه‌ای از وزیر نفت برای تأمین ارز مورد نیاز کشور قدردانی کرد.
عضو هیئت رئیسه مجلس بیانیه جمعی از نمایندگان در قدردانی از رزمایش نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران را قرائت کرد.
بمناسبت ۱۸ شهریور سالروز بازگشت مقتدرانه ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش ، امیر سرلشکر موسوی با تعدادی از طراحان، فرماندهان و دست اندرکاران اعزام این ناوگروه دیدار و از آنان قدردانی کرد.
رئیس شورای عالی سیاسی یمن در دیدار با مفتی و انجمن علمای این کشور از نقش آنها در مقابله با جنگ به سرکردگی آمریکا علیه ارزش های اصیل یمن قدردانی کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال با بیان اینکه عده ای قصد دارند کارهایش را در ایراان بی ارزش کنند، گفت: انتظار ندارم برایم فرش قرمز پهن کنند اما شایسته حضور در جام جهانی هستم.
خبرگزاری رسمی کره شمالی گزارش داد که کیم با اشاره به اینکه پزشکان ارتش بیشترین زحمت را برای فرونشاندن بحران ضداپیدمی در پایتخت متحمل شدند، از آن‌ها که روحیه خستگی‌ناپذیر و قدرت رزمی شکست‌ناپذیر ارتش را به نمایش گذاشتند، تشکر و قدردانی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ