نماینده مردم سروستان و کوار و خرامه در مجلس گفت: دانش‌آموزان ما را تهدید می‌کنند هرچند همانند سایر اقداماتشان هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند، اما مجلس باید به این موضوع ورود کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی از احداث یک ورزشگاه ۱۵ هزار نفری در این شهر خبر داد.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی از احداث یک ورزشگاه ۱۵ هزار نفره در این شهر خبر داد.
سبزوار ـ فرمانده انتظامی جوین گفت: بر اثر آتش سوزی محل نگهداری گوسفندان در شهر حکم آباد از توابع شهرستان جوین ۱۵ راس گوسفند تلف شدند.
مشهد ـ رئیس پلیس راهور مشهد گفت: تردد خودروها در هسته مرکزی شهر از میدان ۱۵ خرداد تا میدان بیت المقدس از ساعت ۱۶ امروز نهم خرداد ماه ممنوع است.
منابع فلسطینی اعلام کردند که در یورش امروز نظامیان صهیونیست به اردوگاه عقبه جبر در شهر اریحا (کرانه‌باختری) یک نوجوان فلسطینی به شهادت رسیده است.
در میان چشم‌ انداز بکر جنگل‌ های بارانی در نزدیکی شهر لایونیون در جنوب شیلی، معماران استودیو طراحی Diagonal اقامتگاهی ۳×۳ را طراحی می‌ کنند تا تضاد بین هندسه رادیکال و روح ارگانیک سایت را نشان دهند.
رئیس پلیس راهور فراجا با اشاره به انباشتگی مسافر در ۵ شهر گفت: مسافرانی که در مسیر استان اردبیل قصد تردد دارند حتماً از زنجیر چرخ استفاده کنند.
طبق آخرین نقشه رنگ‌بندی کرونایی کشور نیز در حال حاضر ۱۰ شهر در وضعیت قرمز، ۳۳ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۹۸ شهر در وضعیت زرد و ۲۰۷ شهر در وضعیت آبی قرار دارند که این موضوع نشان دهنده افزایش آمار بیماران بستری است؛ بنابراین باید همچنان دستورالعمل‌های بهداشتی ضد کرونایی را رعایت کرد تا نوروز با درد کرونا و بیماری همراه نشود.
برخورد مرگبار قطار در نزدیکی شهر لاریسا یونان حداقل ۱۵ کشته برجای گذاشت.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان مبنی بر اینکه ۱۰ تا ۱۵ شهر درگیر مسمومیت دانش‌آموزی شدند، گفت: فقط دو شهر قم و بروجرد درگیر مسمومیت دانش‌آموزی هستند.
سمنان- رئیس سازمان آتش نشانی سمنان از وقوع حریق گسترده در دو واحد صنفی شهر سمنان خبر داد و گفت: این آتش سوزی تلفات جانی نداشته است.
عضو شورای شهر تهران گفت: صبح امروز من ۲ نیروی خدمات شهری را دیدم که سن کمتر از ۱۵ سال داشتند و این کار هم خلاف قانون و هم خلاف شرع و غیر انسانی است.
از آخر هفته در پی این بارش‌ها دمای هوای کشور کاهش زیادی خواهد داشت به‌طوری که شهر مشهد با کاهش ۲۵ درجه‌ای نسبت به امروز دمای منفی ۱۵ درجه را تجربه خواهد کرد.
رئیس شورای شهر تهران گفت: قرارداد ساخت ۱۱۳ دستگاه واگن در داخل کشور بسته شده که حداقل ۱۵ ماه زمان می برد تا به دست ما برسد.
کمبود جای پارک یکی از معضلات اساسی شهر تهران است که با یک بررسی میدانی ساده و گشت وگذاری کوتاه در خیابان‌های پایتخت، به راحتی می‌توان متوجه آن شد؛ مساله‌ای که در دهه‌های اخیر به دلیل افزایش جمعیت تهران، رشد تعداد خودرو‌ها و عدم توسعه متناسب پارکینگ‌های عمومی تشدید شده است و به صورت روزمره اهالی شهر تهران بخصوص دارندگان خودرو‌های شخصی را آزار می‌دهد و به افزایش ترافیک و آلودگی هوا دامن می‌زند.
مدیرعامل شرکت شهر سالم، با اعلام اینکه ۸۰ درصد از بیمارستان‌های تراز اول تهران با ما قرارداد دارند، گفت: در مدت اخیر، حدود ۱۵ درصد به آمار داروخانه‌های طرف قرارداد با شرکت شهرسالم افزوده شد.
کمیسیون نامگذاری و تغییر نام معابر و اماکن عمومی شهر تهران در پانزدهمین جلسه خود نامگذاری ۱۵ معبر شهری به نام شهدای والامقام و مفاخر را به تصویب رساند.
رئیس شورای شهر تهران با اشاره به جمع‌آوری مخازن زباله درسطح شهر گفت: تهیه مجدد این مخازن زمان می‌برد،هزینه هر مخزن نیز ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان است. وقتی این مخازن آتش زده می‌شود، چاره ای نیست.
رئیس شورای شهر تهران با اشاره به جمع‌آوری مخازن زباله درسطح شهر گفت: تهیه مجدد این مخازن زمان می‌برد،هزینه هر مخزن نیز ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان است. وقتی این مخازن آتش زده می‌شود، چاره ای نیست.
رئیس شورای شهر تهران نسبت به اتهام شهردار منطقه ۱۵ در فوت کودک ۴ ساله واکنش نشان داد.
مردم از این ایده که ۹۰ درصد از کار‌های روزانه خود را می‌توانند ظرف مدت ۱۵ دقیقه با اندکی پیاده روی یا دوچرخه سواری از خانه خود انجام دهند واقعا هیجان زده هستند.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان از ثبت رطوبت ۹۱ درصدی در اهواز خبر داد و گفت: امروز اهواز در میزان رطوبت رکورددار خوزستان بود.
سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران از امکان سنجی برای بازآفرینی و استفاده از ظرفیت اراضی مسعودیه و رضویه در این منطقه برای تحقق مفاد قانون جهش تولید مسکن خبر داد.
شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اعلام کرد: در ادامه طرح برخورد با ادارات پرمصرف، برق ۱۵ مشترک اداری که طبق مصوبه ابلاغی هیئت دولت اقدام به کاهش مصرف برق نکرده‌اند، قطع شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ