سخنگوی صنعت برق گفت: تاکنون حدود ۴۰۰میلیارد تومان به عنوان پاداش در قبض‌های برق مشترکان درج شده و امیدواریم که در دوره‌های آتی بر تعداد این قبض‌ها افزوده شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر توسعه اکوسیستم صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: در ۳۷ رویداد برگزار شده، ۷۰۰ میلیارد تومان قرارداد میان شرکت‌های دانش بنیان و صنایع منعقد شده است.
پیشوا- دادستان عمومی و انقلاب پیشوا گفت: کل بدهی بدهکار پیشوا بر اساس نظر کارشناسان یک هزار و ۲۸۰ میلیارد تومان است، که اموال وی ۴۰۰ میلیارد تومان مشخص شده است.
به این ترتیب یک تیم لیگ برتری حاضر در رقابت‌های آسیایی می‌تواند دستمزدی نزدیک به ۴۰۰ میلیارد تومان به کادرفنی و بازیکنانش پرداخت کند.
اردبیل_مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: بر اساس آمارها بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان خسارت به زیرساخت‌های بخش کشاورزی اردبیل در سیلاب‌های بهاری وارد شده است.
اصفهان-مدیرعامل شرکت توزیع برق اصفهان گفت: سال گذشته در کشور هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان پاداش برای مشتریان کم مصرف به ویژه ادارات و سازمان‌ها تعیین شد که سهم اصفهان ۸۰ میلیارد تومان بود.
معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور از خسارت ۴۰۰ میلیارد تومانی سیل به جاده چالوس خبر داد.
ستایشی گفت: حدود ۴۰۰ میلیارد تومان به نرخ امروز از متهمان مسترد و تحویل شکات (مالباختگان) پرونده شده است و حدود ۳۰۰ میلیارد در حال بررسی و بازگرداندن به مالباختگان است. کلیه متهمان برای اخذ آخرین دفاع احضار شدند و بازپرس محترم که دیروز با ایشان صحبت داشتم گفت چندین روز است در حال رسیدگی به این پرونده خاص است و ان شاءالله در ایام آتی از باب کشف و پاسخگویی به بزه دیدگان اخبار خوب و مثبتی را داریم.
سواری‌پور ارزش ریالی میزان کلاهبرداری اعضای این باند را ۴۰میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: در حال حاضر این ۴متهم با قرار وثیقه ۲۹میلیاردی بازداشت شده‌اند و رسیدگی به این پرونده ادامه دارد. اعضای این باند همگی دارای سوابق متعدد جعل و کلاهبرداری بوده و پیش ازاین نیز به خاطر این جرم به زندان افتاده اند.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از کمک بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومانی حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در سال ۱۴۰۱ خبر داد.
رییس پلیس استان ارزش اشیای عتیقه را چهار میلیارد تومان اعلام و اضافه کرد: در این رابطه ۲ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: من را تنها با ۴۰۰ میلیارد تومان بدهی رها کرده‌اند و واقعا سخت است و باید کمک شود.
شهردار تهران گفت: سال گذشته بودجه مصوب ۳۷ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان بود که ۳۷ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان آن، معادل حدود ۹۹ درصد بودجه محقق شد.
اردبیل - نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل تهاتر نفت برای احداث بیمارستان هزار تختخوابی اردبیل اختصاص یابد.
رشت- رئیس سازمان چای کشور از پرداخت ۴۱ میلیارد تومان تسهیلات جاری و سرمایه ای به چایکاران و کارخانه های چایسازی از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.
‌ شهردار تهران گفت:باید دولت ‌پای کار بیاید تا مساله راه آهن را از طریق وزارت راه و شهرسازی دنبال کنیم.
شهردار تهران با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان به زیرساخت‌های شهری آسیب رسیده است، گفت: موضوع دردناک‌تر؛ تعرض، آسیب زدن و زخمی کردن خادمان مردم است.
مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی از امضای بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان قرارداد فروش محصولات دانش بنیان در پاویون های نمایشگاه‌های داخلی و خارجی خبر داد.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: وزارت بهداشت آمادگی دارد از طرح‌های تحقیقاتی محصول محور تا ۴۰۰ میلیارد تومان پشتیبانی کند.
رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان گفت: سال گذشته ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه‌های مدارس استعدادهای درخشان بود.
سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، امسال ۶ دوره مزایده الکترونیکی برگزار کرده است که در آن بیش از هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان کالا به فروش رفته است.
شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) اعلام کرد: از ابتدای سال تا نیمه مهرماه؛ ۱۷۰ شرکت بورسی ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان سود رسوبی واریز شده است.
آمارهای اعلامی سازمان امور مالیاتی از درآمدهای مالیاتی کشور تا پایان تیر ماه امسال نشان می‌دهد که ۲۳۱ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان مالیات ستانی شده است.
به گفته معاون توسعه سرمایه انسانی شرکت مس، برای چهار باشگاه وابسته به این شرکت در فوتبال و فوتسال بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته شده است.
در فروردین ماه سال ۱۳۶۹ بود که شاخص کل وارد ادبیات بازار سرمایه شد و از آن تاریخ تا به امروز این شاخص همواره به عنوان سنجه‌ای برای بیان وضعیت بازار سرمایه در نظر گرفته می‌شود. آیا شاخص کل ملاک و معیار خوبی برای سنجش وضعیت بازار سرمایه است؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ