اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وقتی یک تروریست مسلح با ۸ خشاب پر در ایران زنده دستگیر می‌شود و مجرمان عادی در آمریکا به ظن حمله با چاقو هدف گلوله قرار می‌گیرند.
شیوۀ تدفین این فرد مثل یک معماست که از یک طرف نشان‌دهندۀ مجرم بودن اوست و از طرف دیگر جایگاه بالای او در مراتب نظامی را نشان می‌دهد.
قاضی پرونده کلاهبرداری از کارت های بانکی گفت: این مجرم با کپی کردن کارت بانکی مشتریان یک مغازه در سال ۹۶، مبلغی حدود ۳۶ میلیارد تومان برداشت غیرمجاز انجام داده بود.
مجرم با کپی کردن کارت بانکی مشتریان یک مغازه در سال ۹۶ مبلغی حدود ۳۶ میلیارد تومان برداشت غیرمجاز انجام داده بود.
مصدق:حبس کردن یک فعال اقتصادی مشکلی را حل نمی‌کند. به جای حبس، فرد مجرم ملزم است برای افراد ایجاد اشتغال کند یا مدرسه بسازد. امروز در بحث کلاهبرداری گفته می‌شود هر فردی که مرتکب کلاهبرداری می‌شود باید حبس شود، برای فردی که مرتکب ۱۰۰ هزار تومان مرتکب جرم شده ۷ سال حبس دهد و برای فردی که مرتکب ۱۰۰ هزار میلیارد تومان کلاهبرداری شده یک سال حبس بدهد درست است. حرف ما این است که قانون باید اصلاح شود. برای اصلاح قوانین حتما به کمک فعالان اقتصادی نیاز داریم.
قزوین- دادیار دادسرای قزوین یک مجرم را به تهیه کنندگی اثر هنری مکف کرد.
قزوین- دادیار دادسرای قزوین یک مجرم را به تهیه کنندگی اثر هنری مکف کرد.
دادگاهی در آمریکا یک تبعه این کشور را در پرونده تأمین مواد نیروزا در المپیک ۲۰۲۰ توکیو مجرم شناخت.
معظمی عنوان کرد: متخصصین سایبری پلیس فتا فرماندهی انتظامی تهران بزرگ پس از شناسایی مجرم در فضای مجازی، اطلاعات هویتی متهم را به دست آورده و پس از تشریفات قضایی مجرم در یکی از مناطق غرب تهران بزرگ دستگیر شد و به همراه تجهیزات الکترونیک به پلیس فتا منتقل شد.
آیا بی‌تابی مادر دلیل حقوقی برای آزادی یک مجرم است؟ کدام مادری برای زندانی بودن فرزندش –به هر دلیلی در زندان باشد- بی‌تابی نمی‌کند؟ پیش از این هم، عفت مرعشی، مادر فائزه هاشمی با انتشار یادداشتی در روزنامه سازندگی از رهبری به عنوان دوست خانوادگی ۵۰ ساله خواسته بود تا فائزه را آزاد کنند. یعنی همان جا هم خانواده هاشمی دنبال بهره‌برداری از آشنایی قدیمی با رهبر بودند!
متهم گفت: من از بچگی با سرقت و خلاف بزرگ شدم. از زمانی که ۵سال بیشتر نداشتم. پدرم یک مجرم سابقه‌دار است که او هم از کودکی خلاف را از پدرش یاد گرفته بود. نه‌تن‌ها پدرم و پدربزرگم بلکه عموهایم هم مجرمان سابقه‌داری بودند که حتی شنیده‌ام یکی از آن‌ها وقتی من کوچک بودم اعدام شده است. فقط یکی از عموهایم درس خواند و از ایران رفت، مابقی همه تبدیل به خلافکار شدند. انگار خلاف یک ارثیه شوم است که در خاندان ما به نسل‌های بعدی منتقل شده است. البته این را هم بگویم که دختر‌ها حق انجام خلاف را ندارند.
مصوبه مولدسازی دارایی های دولت، تصویب شده در جلسه شصت و هفتم شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، ۲۱ آبان امسال به تایید رهبری رسید و بر اساس آن هیات عالی مولدسازی دارایی های دولت مرکب از هفت عضو: معاون اول رئیس جمهور، وزیر امور اقتصادی و دارایی، وزیر کشور، وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان بودجه و برنامه، یک نماینده از طرف رئیس مجلس و یک نماینده از طرف رئیس قوه قضائیه تشکیل شد. دبیرخانه و مجری مصوبات این هیات وزارت امور اقتصادی و دارایی است
مجری تلویزیون هیچ اشاره‌ای به مقصر اصلی فقر و فلاکت اقتصادی فوتبال ایران نکرد! صداوسیما حاضر نیست از درآمد چندده هزار میلیاردی خود بابت پخش زنده مسابقات فوتبال، بخش کوچکی را به باشگاه‌ها بدهد تا شاهد این رسوایی و آبروریزی در قرن بیست و یکم نباشیم.
ماجرای این پرونده از چندی پیش آغاز شد. زمانی که شکایت‌های سریالی از دزدان موبایل‌قاپ پیش‌روی ماموران پلیس پایتخت قرار گرفت، رسیدگی به این پرونده را شروع کردند. طبق اظهارات شاکیان، موبایل‌قاپ‌ها با یک موتورسیکلت، در تاریکی هوا نزدیک آن‌ها می‌شدند و گوشی‌هایشان را سرقت می‌کردند. این افراد بیشتر در مناطق شمال و شمال‌غرب تهران پرسه می‌زدند و طعمه‌های خود را انتخاب می‌کردند.
متاسفانه تولید و فراگیر شدن نگاه خودی و غیرخودی بر جذب اساتید در دانشگاه، عملا این نهاد را از کارکرد اصلی خود دور کرده است. زمانی که ثمره سال‌ها مشقت و تلاش یک دانشجوی نخبه در دانشگاه دیده نمی‌شود و امیدی به آینده وجود ندارد، عملا ریشه نارضایتی و احساس تبعیض در میان دانشجویان دوانده می‌شود
پلیس در حال تعقیب و گریز یک کیف قاپ بود که مرد رهگذر با یک ضربه پا مجرم را به زمین انداخته و نیرو‌های پلیس او را می‌گیرند. این ویدیو مربوط به ایران نیست.
دادگاهی در فرانسه سه افسر پلیس را به اتهام قتل «غیرعمد» یک سیاه‌پوست، مجرم اعلام و آنها را تنها به ۱۵ ماه حبس تعلیقی محکوم کرد!
اگر یک خانم بدحجاب یا بی حجاب کنار عکس شهید سلیمانی بایستد ما آن را دستاورد برای خودمان می دانیم. اما اگر عکس حاج قاسم را حذف کنیم آن خانم مجرم می شود. اگر یک خانم با حجاب نامناسبی در صف رای بایستد صدا و سیما در روز رای گیری ۲۰ بار آن را نشان می دهد تا بگوید ما توانستیم این نگاه را هم پای صندوق رای بیاوریم. بعد که رای داد و به خانه رفت. فردا همان خانم را گشت ارشاد می گیرد
رئیس پلیس فتای پایتخت گفت: افسران پلیس فتا تهران بزرگ در مرحله تحقیقات پرونده متوجه شدند مجرم تحت پوشش یک گل فروش روز‌های پنجشنبه و جمعه در بهشت زهرا «س» تهران مشغول کار شده و پس از کپی برداری کارت‌های بانکی مالباختگان به وسیله دستگاه اسکیمر اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی آنان کرده اند.
رئیس جمهور مکزیک از رژیم صهیونیستی به خاطر پناه دادن به یک فرد تحت تعقیب پیرامون مفقود شدن ۴۳ دانشجو در سال ۲۰۱۴ انتقاد کرد.
رئیس جمهور مکزیک از رژیم صهیونیستی به خاطر پناه دادن به یک فرد تحت تعقیب پیرامون مفقود شدن ۴۳ دانشجو در سال ۲۰۱۴ انتقاد کرد.
جریانی که بواسطه احکام رسمی قضایی کشور، خطر حذف از فوتبال را بالای سر خود می‌دید، آخرین تیر خود را نیز برای بقا و فرار از پاسخگویی به نهادهای قضایی شلیک کرد و علیه منافع ملی گزارش‌هایی را به فدراسیون جهانی فوتبال ارسال کرد.
چند سالی است که با فرا رسیدن فصل گرم سال، ناترازی در مصرف برق به یکی از دغدغه‌ها و موضوعات مهم جامعه تبدیل می‌شود و مدیریت مصرف برق به عنوان راهکاری متداول در دنیا مورد توجه قرار می‌گیرد، اما از این راهکارها قرار است چه نتایجی حاصل شود؟
یک مجله پسر محمودرضا خاوری، مجرم اقتصادی فراری را به عنوان تاجر الهام بخش معرفی کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ