رفتار خشمگینانه ارلینگ هالند در جریان تساوی دیشب منچسترسیتی مقابل اورتون مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه پرسپولیس امروز هم موفق نشد قسط سوم بوژیدار رادوشویچ را به صورت کامل به حساب او واریز کند.
مذاکرات میان گادوین منشا و فولاد به مراحل پایانی خود نزدیک شده است.
سید ابراهیم رئیسی در ادامه برنامه‌های سفر دوم دولت مردمی به استان آذربایجان شرقی، ضمن بازدید از خط تولید شرکت تراکتورسازی ایران، از دو محصول جدید این گروه صنعتی رو نمایی کرد.
این احتمال وجود دارد که داور مسابقه هوادار و پرسپولیس خطای بازیکن سرخ‌پوش را گرفته باشد، نه هند.
نیروی زمینی ارتش همزمان با ۲۹ فروردین روز ارتش، تجهیزات و دستاوردهای جدید خود شامل توپخانه، ادوات زرهی، سامانه‌های جنگال (جنگ الکترونیک)، بالگرد، مهندسی رزمی و پهپاد را به نمایش گذاشت.
فرمانده هوانیروز ارتش در حاشیه برگزاری تمرین رژه بالگردی گفت: در رژه بالگردی فردا به مناسبت 29 فروردین (روز ارتش) دستاوردهای جدید ما همچون موشک شفق به نمایش درمی‌آید.
قرارداد جدید فرهاد مجیدی برای دومین سال مربیگری در تیم اتحاد کلبا امارات آماده امضا شده است و قرارداد این مربی ایرانی در چند روز آینده امضا می شود.
به گفته مدیرعامل باشگاه استقلال چهار بازیکن جدید به سرمربی آبی پوشان پیشنهاد خواهد شد تا او از بین آنها یکی از انتخاب کند.
یک تلویزیون پربیننده عربستانی مدعی شد که عضو افتخاری باشگاه الهلال برای مذاکره با لیونل مسی راهی پاریس شده است.
یک رسانه پرتغالی با ستایش از درخشش مهدی طارمی در جریان پیروزی 4-0 پورتو مقابل آروکا از او به عنوان ستاره همه جا حاضر پورتو یاد کرد.
بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت خودرو ایران در شهر تبریز، شاهد حضور تجاری‌سازان گروه خودروسازی سایپا خواهد بود.
مهاجم مورد نظر سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با این باشگاه به توافق رسید تا در ادامه رقابتهای لیگ برتر تیم صدرنشین لیگ برتر را همراهی کند.
در گفتگوی ویژه خبری ساعت ۲۲ شبکه خبر، فرزین رئیس جدید بانک مرکزی حضور پیدا می کند.
در دوران ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد هم این اقدام با کلید واژه «سیاه نمایی» در دستور کار قرار گرفت. به عبارت ساده‌تر حالا سیاه نمایی دهه ۸۰ دولت نهم با نام اخباری با آثار «سوء اجتماعی» ظهور و بروز پیدا کرده است
امکانات ویژه ورزشگاه‌های قطر در جام جهانی 2022 قطر به این زودی از یادها نخواهد رفت.
فصل جدید رقابت های لیگ برتر تکواندو باشگاههای کشور در حالی با برگزاری ۱۲ دیدار آغاز شد که دو تیم از صنایع مس کشور قدرت خود را به رخ رقبا کشیدند اما یکی از مدعیان حرفی برای گفتن نداشت.
بنابر دلایل انسان دوستانه به باقر نمازی برای ادامه درمان در خارج از کشور اجازه ترک ایران داده شده است.
اطلاع از وضعیت باتری یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های گوشی‌های هوشمند اپل است که گوگل اکنون در نسخه بتای عمومی اندروید ۱۳ این قابلیت را ارائه کرده است.
اولین تمرین بارسلونا بعد از پیروزی دیشب مقابل سویا در حالی برگزار شد که دو ستاره جدید این تیم مهارت‌های خود در یک ورزش دیگر را به رخ هم‌تیمی‌هایشان کشاندند.
در زمان برگزاری نمایشگاه تحول صنعت خودرو ویدئوی در شبکه اجتماعی در ارتباط با طراحی یک قطعه خودرو پروتوتایپ یا نمونه اولیه خودرو جدید آریا سایپا منتشر شد، این در حالی است که شخص منتشر کننده ویدیو احتمالا هیچ اطلاعاتی در خصوص موضوع ، هدف برگزاری و نوع خودروهای معرفی شده در این نمایشگاه ندارد و یا تنها به دنبال سیاه نمایی از تولیدات و دستاوردهای مهندسان داخلی است.
انتظار می رود که در بخش تهاجمی خط حمله استقلال، تغییرات مهمی صورت گیرد.
تیم فوتبال مس کرمان 4 بازیکن جدید به خدمت خواهد گرفت تا آماده شروع لیگ برتر شود.
وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در تهران
در ست پنجم یک نتیجه تاریخی روی تابلوی سالن شهر گدانسک ثبت شد؛ لهستان ۲ ـ ایران ۱۲. این فاصله شگفت آور مقابل دیدگان تماشاگران پرتعداد میزبان رقم خورد تا نمایی از قدرت نسل جدید والیبال ایران باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ