اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارومیه - تیم ملی والیبال اندونزی مقابل قزاقستان به یک برد شیرین دست یافت تا معادلات تیم‌های صعود کننده گروه C به روز پایانی کشیده شود.
رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری اراذل و اوباش منطقه سر آسیاب تهران که با تهدید با سلاح سرد اقدام به قدرت نمایی بین شهروندان کرده بود، خبر داد.
نیمی از قدرت دریافت اول تیم ملی به اردوهای تیم ملی بازگشت.
به گفته معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران، با دستگیری ۷ شرور در عملیات منسجم پلیسی به دست آمد سرکرده این باند شرارت به استان‌های شرقی کشور متواری و با شناسایی مخفیگاه جدید وی دستگیر شد.
معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری ۷ نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار که با عربده کشی و قدرت نمایی و قطع عضو شهروندی باعث رعب و وحشت شهروندان شده بودند خبر داد.
طی ۲۴ ساعت گذسته در سطح شهر تهران جرایمی رخ داده از دستگیری موبایل قاپان تا پایان قدرت نمایی اوباش در تهران که بسیاری از آنها عملیاتی و پرونده آنها به مراجع قضائی تحویل داده شده است.
مرادمند در بازی با پرسپولیس نیز توانست قدرت گلزنی‌اش را به نمایش بگذارد، اما پایان این جدال یک حسرت بزرگ برای وی در پی داشت.
مرادمند در بازی با پرسپوليس نیز توانست قدرت گلزنی‌اش را به نمایش بگذارد اما پایان این جدال یک حسرت بزرگ برای وی در پی داشت.
ماجرای شکاف میان اصولگرایان از زمانی آغاز شد که بحث حضور چهره‌های مطرح اصولگرا در جریان ثبت‌نام‌های انتخاباتی ۱۴۰۰ مطرح شد. در آن برهه اعلام شده بود سید ابراهیم رییسی و محمدباقر قالیباف که هر دو سابقه شکست از حسن روحانی را در رزومه سیاسی خود داشتند و یکی در شمایل رییس مجلس یازدهم و دیگری در قامت رییس دستگاه قضا فعالیت می‌کرد، تصمیم گرفتند تا هر دو از ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری خودداری کنند تا فردی جوان و تازه نفس از جناح راست برای این منظور برگزیده شود.
رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری یک شرور در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و برقراری امنیت پایدار در مناطق جرم خیز سطح شهر تهران خبر داد.
تنیسور شماره دو جهان با برتری قاطعانه برابر ساشا زورف به جمع هشت نفر پایانی مسترز مادرید صعود کرد.
دردسر عجیب مرگ ناگهانی پسر جوان برای خواهر و دامادشان/ دلهره یک تبهکار!/ اعتراف شیطان به شکار ۶ زن در پراید نوک مدادی/ پایان قدرت نمایی با چاقو/ اعتراف به قتل در پرونده‌ای بدون جسد/ راز پیامک‌های جنایی!/ تله شیطانی ۲ مرد برای جوان پولدار تهرانی
رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، گفت: اراذل و اوباش منطقه فلاح دستگیر شدند.
مخالفان اردوغان یک ائتلاف شش نفره با عنوان «ائتلاف ملت» میان شش حزب مخالف اردوغان تاسیس کرده‌اند. دو هفته قبل زمانی که این ائتلاف، کمال قلیچدار اوغلو، رهبر حزب جمهوری‌خواه خلق را به عنوان نامزد نهایی خود برای انتخابات ریاست‌جمهوری معرفی کرد، مرات آکشنر، رهبر حزب خوب اعلام کرد که از این ائتلاف کناره‌گیری می‌کند. با این حال زمانی که مقرر شد اکرم امام‌اوغلو و منصور یاواش معاونان او باشند، آکشنر از تصمیم خود عقب‌نشینی کرد و بار دیگر به ائتلاف موسوم به میز شش نفره بازگشت.
تیم شهداب یزد با نمایش قدرتمندانه در فینال لیگ والیبال ایران، با بردی قاطع قهرمان کشور شد.
دو نماینده کشور برزیل نخستین روز مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های جهان را با شکست حریفان به پایان رساندند.
جریان نزدیک به قدرت تنها اشخاص و رسانه‌هایی نیستند که بر طبل دوقطبی، انکار، امنیتی‌سازی و افزایش خشونت می‌کوبند، بلکه لایه‌ای عقلانی نیز حضور دارند که می‌توانند نقش کاتالیزور میانجی‌گری میان نهاد‌های رسمی و معترضان را ایفا کنند
تیم‌های ذوب‌آهن ، سایپا و سریک سه تیم بدون شکست لیگ برتر زنان تا پایان هفته دوم بودند.
در حالی که حزب محافظه کار انگلیس بر ضرورت انتخاب نخست وزیر جدید تا پایان اکتبر تأکید کرده است، برخی منابع رسانه ای از تمایل «بوریس جانسون» برای بازگشت به قدرت خبر دادند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ طلاق به خاطر گذشته تلخ/ پایان قدرت نمایی با سلاح گرم در فضای مجازی/ کشف جسد در بزرگراه/ قتل در پاتوق شبانه/ انفجار هولناک تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر بنزین/ مرگ سارقی که به همدستش نارو زد/ راز جنایت در تصاویر زن غریبه!/ قصاص و ۸۹ سال حبس برای عاملان قتل مرد ثروتمند
پایان قدرت نمایی با سلاح گرم در فضای مجازی
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ جزئیات شهادت مأمور پلیس در بیمارستان/ مرگ مشکوک فعال فضای مجازی در پاریز/ فرجام یک ازدواج اشتباه!/ آزادی پسر با رضایت پدر/ کله‌پاچه جان زن تهرانی را گرفت!/ پایان مرگبار کری‌خوانی در فضای مجازی/ عقده‌هایی برای قدرت نمایی!/ اجاره آدمکش با ۵۰ میلیون تومان و یک پراید
سرمربی نساجی بالاخره مجبور شد از تصمیم ابتدای فصلش مبنی بر حرف نزدن درباره داوران بگذرد.
صندوق توسعه ملی اعلام کرد که طی توافقی که با بورس داشته، موانع واریز پول به صندوق تثبیت بازار رفع و به تازگی دو قسط با مجموع ۱۳۰۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ