سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به مشکلاتی که تیمش برای رسیدن به پیروزی در دیدار با پارس جنوبی داشت گفت: آنطور که انتظارش را داشتیم نتوانستیم بازی کنیم اما در نهایت برنده شدیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم فوتبال آپوئل با وجود جدایی از باشگاه استقلال و آغاز کار خودش در فوتبال قبرس از برخی موضوعات مطرح شده پیرامون عدم پذیرش پیشنهاد استقلال و توافق با آپوئل انتقاد کرد.
ساپینتو برای دیدار امروز برابر نساجی، برخی از بازیکنانی که به آنها استراحت داده بود را به ترکیب بر می گرداند.
سرمربی استقلال از ادامه فعالیت برخی نزدیکان فتح‌الله‌زاده در باشگاه ناراضی است.
ساپینتو بیان کرد: برخی از رسانه‌ها با من و آدم‌هایی که کنار من هستند، رفتار جدی نداشتند. از حدود ۹ ماه پیش که آمدم همیشه به اصحاب رسانه احترام گذاشتم و همیشه در دسترس بودم اما از برخی اصحاب رسانه این رفتار متقابل را ندیدم.
سرمربی استقلال می گوید که برخی از مربیان چیزی از فوتبال نمی دانند و نمی‌خواهند به تیم‌شان کمک کنند.
باشگاه استقلال به طور رسمی نسبت به انتشار قرارداد ریکاردو ساپینتو در برخی رسانه‌ها موضع‌گیری کرد.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان اینکه لجبازی‌های ساپینتو تیم را دچار بحران کرده، گفت: سرمربی آبی‌پوشان باید نگاهش به بازیکنان و برخی مسائل را تغییر دهد تا این تیم بتواند موفق باشد.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به تغییرات زیادی سرمربی در ترکیب این تیم گفت: ساپینتو برای بازی ندادن به برخی بازیکنان لجبازی می‌کند که همین امر به تیم لطمه زده است.
مدیرعامل استقلال در بخشی از مصاحبه شب گذشته خود به حمایت کامل از ریکاردو ساپینتو پرداخت و مسائلی را بیان کرد.
ساپینتو از عملکرد برخی از مدافعان خود راضی به نظر نمی‌رسد و پیش‌بینی می‌شود اولین مدافع جذب‌شده آبی‌ها عبدالله حسینی باشد.
با وجود نقدهایی که به برخی از هافبک های تیم استقلال و هم چنین مهاجمان این تیم وجود دارد، ساپینتو با ایمان کامل به شاگردانش به کار و مبارزه ادامه می دهد.
با وجود این که برخی نزدیکان سرمربی سابق استقلال تلاش می کنند نام وی را به عنوان گزینه جانشینی سرمربی پرتغال مطرح کنند اما مدیریت جدید باشگاه هیچ تصمیمی برای تغییر کادر فنی ندارد.
تیم فوتبال استقلال در حالی در هفته دهم مقابل آلومینیوم به میدان رفت که همچنان از برخی نفرات در ترکیب این تیم خبری نبود.
تیم فوتبال استقلال در حالی در هفته دهم مقابل آلومینیوم به میدان رفت که همچنان از برخی نفرات در ترکیب این تیم خبری نبود.
با وجود برخی گمانه‌زنی‌ها درباره بازگشت سیاوش یزدانی اما این مدافع هنوز در تمرینات استقلال حضور ندارد.
تصمیمی که سرمربی تیم فوتبال استقلال گرفته است به مذاق برخی مسئولان این باشگاه خوش نیامده و به آن اعتراض کرده اند.
روزنامه رکورد پرتغال با انتشار مطلبی در روز تولد ریکاردو ساپینتو به بیان برخی مسائل درباره سرمربی استقلال پرداخته است.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با انتقاد از برخی نیمکت نشینان تیم های حریف گفت: احترام سرمربی باید در هر شرایطی حفظ شود.
علاقه شدید کی‌روش به بازی گرفتن از بازیکنان لژیونر سبب می‌شود تا شانس بازیکنان داخلی به حداقل برسد و در این میان تیم استقلال نیز برخی نفرات خود را از دست خواهد داد؛ تصمیمی که باتوجه به بازی‌های سخت باقی مانده بخصوص در هفته هفتم مقابل گل‌گهر و هشتم مقابل فولاد در لیگ برتر چندان به ضرر ساپینتو و استقلال نیست و شاید حتی سرمربی پرتغالی استقلال از حذف ملی‌پوشان خود نیز رضایت پنهان داشته باشد.
بعد از خداحافظی با دراگان اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال ایران از تلاش استقلالی‌ها برای جایگزین کردن با ساپینتو اخباری منتشر شد و برخی نیز پا را فراتر نهاده و از تماس تلفنی آجورلو با اسکو اطلاع‌رسانی کردند.
پیشکسوت آبی پوشان با اشاره به نادیده گرفته شدن برخی بازیکنان در استقلال گفت: عجیب است که ساپینتو از همه داشته‌هایش در این تیم استفاده نمی‌کند تا عملکرد بهتری را شاهد باشیم.
مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان این که از برخی انتقادات پیشکسوتان تعجب می کنم گفت: سرمربی پرتغالی هنوز به شناخت کاملی از توانایی بازیکنان نرسیده است.
سرمربی پرتغالی استقلال با تعبیری جالب از به ثمر رسیدن میزان اصرار و پافشاری‌اش برای جذب و حفظ برخی از بازیکنان ابراز رضایت کرد.
در صورت جذب محمد محبی، فقط یک جای خالی در لیست بزرگسالان استقلال وجود خواهد داشت و این احتمال جدایی برخی از بازیکنان تیم را نیز افزایش می دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ