طبق آنچه در گزارش بلومبرگ آمده، «ودات ایسیخان» وزیر کار ترکیه در اظهاراتی تلویزیونی خبر داده که حداقل دستمزد خالص ماهانه با ۳۴ درصد افزایش به ۱۱۴۰۲ لیر (۴۸۳ دلار) خواهد رسید که ۱۰۷ درصد افزایش نسبت به پایان سال گذشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاخص کل بورس امروز بیش از ۱۸ هزار واحد ریزش داشته و به جایگاه یک میلیون و ۹۷۸ هزار واحد رسید.
احتمال افزایش مجدد عرضه در معاملات روز سه شنبه وجود خواهد داشت.
وزیر کشور درباره احتمال ادامه تعطیلی ها گفت: اگر وزارت بهداشت درخواست تعطیلی به دلیل موضوع افزایش دما دهد دولت تصمیم می‌گیرد.
مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی توضیحاتی درباره ماجرای افزایش سن بازنشستگی و بازگشت دوباره بازنشستگان به کسب کار ارائه داد.
خشونت در پاریس در بحبوحه اعتراضات مجدد علیه اصلاحات قانون بازنشستگی با استفاده پلیس از ماشین های آب پاش و گاز اشک آور علیه معترضان اصلاحات حقوق بازنشستگی در لیون فرانسه را مشاهده می‌کنید.
رعیتی‌فرد، معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: درصورت افزایش حقوق کارکنان دولت، حقوق کارگران هم افزایش می‌یابد.
بایدن در بخش دیگری از سخنانش گفت: تمایل من برای افزایش تولید و مشاغل در آمریکا مربوط به چین نیست. من نگران چین نیستم. به یاد داشته باشید، آمریکا بود که تراشه های الکترونیکی را اختراع کرد. ما هزاران شغل ایجاد کرده‌ایم.
مجلس طی دو سال گذشته حقوق سربازان را از ۳۰۰ تا ۴۰۰ تومان برای سربازان مجرد به ۴.۸ میلیون تومان و برای متأهل‌ها به ۷.۲ میلیون تومان افزایش داد. اتفاق مبارک دیگر آن است که قانون سربازی با دستور رهبر انقلاب در دستور بازنگری و اصلاح است.
فیفا قرار است فرمت جدیدی را برای جام جهانی 2026 تأیید کند و مسابقات را به 104 بازی در 39 روز افزایش دهد.
در پی افزایش قیمت دلار در بازار، بانک مرکزی عرضه ارز با کارت ملی را دوباره از سر گرفت.
در پی افزایش قیمت دلار در بازار، بانک مرکزی عرضه ارز با کارت ملی را دوباره از سر گرفت.
رئیس فدراسیون قایقرانی پس از کسب رأی اعتماد مجدد در مجمع امروز این رشته گفت: تلاش می‌کنیم تا در چهارسال آینده اتفاقات خوبی در این رشته رقم بخورد.
اصفهان- معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای اصفهان از افزایش مجدد خروجی سد زاینده‌رود با هدف تداوم توزیع آب برای کشت کشاورزان شرق اصفهان خبر داد.
نایب رییس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ از مصوبه این کمیسیون برای افزایش حقوق سربازان در سال آینده خبر داد و گفت که حداقل حقوق ماهیانه سربازان مجرد در سال آینده ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و سربازان متاهل ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان می شود؛ لذا در سال ۱۴۰۲ هیچ سربازی کم‌تر از ۴ میلیون و ۸۰۰هزار تومان دریافتی نخواهد داشت.
نایب رییس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ از مصوبه این کمیسیون برای افزایش حقوق سربازان در سال آینده خبر داد و گفت که حداقل حقوق ماهیانه سربازان مجرد در سال آینده ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و سربازان متاهل ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان می شود؛ لذا در سال ۱۴۰۲ هیچ سربازی کم‌تر از ۴ میلیون و ۸۰۰هزار تومان دریافتی نخواهد داشت.
سازمان هواشناسی با اشاره به افزایش بارندگی در نواحی شمالی کشور اعلام کرد: افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی پیش‌بینی می‌شود.
قیمت نفت در بازار جهانی بعد از سقوط آزاد در روز گذشته امروز توانست به سرعت صعودی شود.
کارشناس بازار جهانی گفت: به علت پیش خور شدن اخبار نرخ بهره آمریکا احتمال افزایش مجدد قیمت انس طلا وجود خواهد داشت.
معاون شهردار منطقه ۸ گفت: این طرح‌ها با هدف جلوگیری از تولید پسماند، افزایش حداکثری تفکیک در مبدأ، استفاده مجدد، بازیافت و به حداقل رسانی پسماند شهری در دستور کار قرار گرفته است.
دولت بعد از گذشت حدود ۷ ماه لایحه افزایش مجدد حقوق کارمندان و بازنشستگان کشوری و لشکری را به مجلس ارائه داد که دوفوریت آن تصویب شد.
معاون حقوقی و امور مجلس گفت: با توجه به نزدیکی زمان تدوین بودجه سال آینده باید تلاش کنیم سهم آموزش و پرورش در بودجه سال آینده به خوبی دیده شود.
امینی با اشاره به اینکه برای اصلاح وضعیت صنعت خودروسازی باید چندین اقدام اساسی انجام شود، گفت: در وهله اول باید پای دولت از این صنعت بریده شود، متاسفانه شرکت‌های خودروسازی در دولت‌های مختلف تبدیل به حیات خلوت شده و به نوعی مدیران ارشد شرکت‌های بزرگ با توجه به اینکه چه دولتی سر کار است تعیین می‌شود، که این موضوع باعث به وجود آمدن سوء مدیریت‌های فراوان در دو شرکت ایران خودرو و سایپا شده که نتیجه آن نیز امروز زیان دهی بسیار زیاد این دو شرکت است، که روز به روز به میزان آن نیز افزوده می‌شود.
محققان دریافتند در صورتی که افراد به جای استفاده از لنز‌های قابل استفاده مجدد، از لنز‌های یکبار مصرف روزانه استفاده کنند، بین ۳۰ تا ۶۲ درصد موارد کراتیت آکانتاموبا در بسیاری از کشور‌ها قابل پیشگیری است.
شهر‌های قرمز کرونایی با افزایش مجدد از ۱۲۰ شهر به ۱۳۰ و تعداد شهر‌های با وضعیت نارنجی از ۱۱۲ به ۱۲۹ شهر افزایش یافته است. همچنین ۱۵۴ شهر در وضعیت زرد و ۳۵ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ