رئیس جمهور آمریکا اواخر هفته در مراسم دومین سال یورش به کنگره این کشور شرکت خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در مراسم رونمایی از پیراهن ویژه بایرن مونیخ به مناسبت صد و بیست و سومین سال تاسیس باشگاه برگزار شد حضور یوپ هاینکس در کنار مدیران ارشد بایرن مورد توجه قرار گرفت.
حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر نقویان در مراسم چهل و دومین سالگرد شهادت آیت‌الله بهشتی، گفت: خانمی که روسری‌اش را بر می‌دارد می‌گوید می‌خواهم با ظلم مبارزه کنم. باید به سؤالات نسل جوان پاسخ بدهیم و پاسخی نداریم. باید دقت کنیم که با بگیر و ببند و داغ و درفش کار پیش نمی‌رود. آن نهی از منکری در اسلام به رسمیت شناخته می‌شود که سازنده باشد.
بایدن هنگام نواخته شدن سرود ملی هند در مراسم پذیرایی رسمی از نارندرا مودی، نخست وزیر هند در واشنگتن، دست خود را روی قلب خود گذاشت و وقتی بایدن متوجه شد که سرود ملی هند سرود است، کم کم شروع به پایین انداختن دستش کرد تا خجالت را برطرف کند.
پس از آنکه جو بایدن رئیس جمهور ۸۰ ساله آمریکا در مراسم فارغ التحصیلان آکادمی نیروی هوایی آمریکا در کلرادو، نقش بر زمین و سوژه همه جهان شد، بن لابولت مدیر ارتباطات کاخ سفید علت زمین خوردن او را کیسه‌های شن اعلام کرد.
رئیس‌جمهور آمریکا، که سلامت ذهنی و فیزیکی او مدت‌هاست به موضوع بحث‌های داغ رسانه‌ای تبدیل شده، در جشن فارغ‌التحصیلی نیروی هوایی این کشور به روی زمین افتاد.
رئیس جمهور آمریکا در مراسم فارغ‌التحصیلی دانشجویان آکادمی نظامی نیروی هوایی در ایالت کلرادو به شدت زمین خورد.
رئیس‌جمهور آمریکا، که سلامت ذهنی و فیزیکی او مدت‌هاست به موضوع بحث‌های داغ رسانه‌ای تبدیل شده، در جشن فارغ‌التحصیلی نیروی هوایی این کشور به روی زمین افتاد.
رسانه‌های آمریکا تصاویری از تازه‌ترین حرکت جنجالی رئیس‌جمهور این کشور در مراسم «روز یادبود» منتشر کردند.
زائران در مراسم حج باید برنامه‌های سفر را جدی و براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته عمل کنند.
بایدن در سخنرانی خود در این مراسم به روپرت مرداک، سرمایه‌دار و میلیاردر حوزه رسانه کنایه زده و به شوخی گفت، خودش در مقابل این پیرمرد ۹۲ ساله همچون "هری استایلز"، خواننده جوان آمریکایی به نظر می‌رسد!
مراسم احیا شب بیست و یکم شامگاه سه‌شنبه ۲۲ فروردین در حرم مطهر امام خمینی (ره) با حضور رئیس جمهور، حجت الاسلام سید حسن خمینی و برخی دیگر از مسئولین و مردم برگزار شد.
مراسم احیا شب بیست و یکم شامگاه سه‌شنبه ۲۲ فروردین در حرم مطهر امام خمینی (ره) با حضور رئیس جمهور، حجت الاسلام سید حسن خمینی، برخی دیگر از مسئولین و مردم برگزار شد.
جو بایدن، رئیس‌ جمهوری آمریکا در مراسم نوروزی کاخ سفید با بیان اینکه فرهنگ ایرانی شگفت انگیز است، گفت که متخصص فرهنگ ایرانی نیست و خود را دانشجوی [علاقه‌مند] به فرهنگ ایرانی می‌داند.
دو تن از مقامات کاخ سفید مدعی شدند که رئیس جمهور آمریکا احتمالا در مراسم تاجگذاری پادشاه انگلیس شرکت نخواهد کرد.
مراسم رونمایی از چهارمین کتاب شهید کشتی‌گیر سید مصطفی میرشاکی امروز با حضور رئیس فدراسیون، رئیس بسیج ورزشکاران، خانواده شهید، نویسنده کتاب در فدراسیون برگزار شد.
تصور می‌شد که ماکرون تلاش می‌کرد تا عذر مشابهی مانند جو بایدن، رئیس‌جمهوری ایالات متحده به دست آورد، که هم در مراسم و هم در تشییع جنازه با ماشین زرهی رسمی خودش موسوم به «The Beast» شرکت کند.
وزیر ارتباطات در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر این وزارتخانه، با تاکید بر اینکه پژوهش‌ها باید به حل مسئله‌ای در کشور منجر شود، خواستار تلاش مضاعف در این بخش شد.
همزمان با هفتمین روز بزرگداشت شهادت شهدای حمله تروریستی شاهچراغ (ع) ، راهپیمایی ۱۳ آبان امسال با شعار "حماسه ایستادگی ، مقاومت و استکبارستیزی" همزمان در تهران و سایر استان‌ها برگزار می شود.
رئیس جمهور آمریکا و همسرش برای نخستین بار مراسم هالووین را در کاخ سفید برگزار کردند.
مراسم اهدای توپ طلا امشب (دوشنبه) در پاریس برگزار می‌شود.
مراسم تودیع مسعود خلیلی و معارفه سرپرست جدید فدراسیون سوارکاری امروز برگزار شد.
بایدن قرار است دفتر یادبود الیزابت دوم را امضا کرده و امروز -یکشنبه- در کاخ باکینگهام با «چارلز سوم» پادشاه جدید انگلیس دیدار کند.
کاخ سفید اعلام کرد که جو بایدن در مراسم تدفین ملکه الیزابت دوم شرکت خواهد کرد.
امروز در هامبورگ مراسمی برای اووه زیلر، اسطوره فوتبال آلمان برگزار شد که مدیران بایرن هم در آن حضور پیدا کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ