مراسم احیا شب بیست و یکم شامگاه سه‌شنبه ۲۲ فروردین در حرم مطهر امام خمینی (ره) با حضور رئیس جمهور، حجت الاسلام سید حسن خمینی، برخی دیگر از مسئولین و مردم برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر حوزه‌های علمیه با اشاره به اینکه باید پژوهش‌ها مبتنی بر گشایش گره‌های جامعه باشد، گفت: باید به تبلیغ در جهان توجه داشته باشیم.
رئیس‌جمهور صبح امروز (دوشنبه) در بازدید از رسانه ملی گفت: کار ما در دولت و کار شما در رسانه ملی باز کردن گره‌های ذهنی مردم و به‌ویژه جوانان است.
رئیس‌ تشکیلات خودگردان فلسطین روز یکشنبه در نشست دبیران کل گروه‌های فلسطینی در مصر اعلام کرد که برای دستیابی به آرمان فلسطین باید به تفرقه‌ها پایان داده و با وحدت با اشغالگری مبارزه کرد.
رهبر انقلاب اسلامی، غزه را مرکز مقاومت خواندند و افزودند: اما آن نقطه‌ای که دشمن را به زانو درخواهد آورد، منطقه ساحل غربی است که تاکنون پیشرفت‌های خوبی هم در این منطقه به‌دست آمده است.
عدم سازگاری خون نباید باعث شود از ازدواج منصرف شوید، تنها باید از پزشک خود اصول احتیاطی را بپرسید و رعایت کنید.
اردبیل- جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: امروز بزرگترین گره‌ها و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باید به دست سپاه گشوده شود و نگرانی‌های مردم از بابت معیشتی مرتفع شود.
رئیس‌جمهوری در پاسخ به اظهارات دانش‌آموزی که تغییرات مدیریتی را باعث تزلزل و بی‌ثباتی در تصمیم‌گیری و اقدامات دستگاه‌ها می‌دانست هم گفت: بنای دولت ثبات مدیریت است نه جابجایی، مگر در مواردی که جابجایی و تغییر دلایل کافی داشته باشد. دولت برنامه‌ای برای تغییر و جابجایی ندارد، ولی گاهی دلیل تغییر از دلیل ثبات محکم‌تر است و چاره‌ای نیست که برای تداوم و تسریع پیشرفت یک مجموعه مدیریت آن تغییر کند.
رئیس جمهور در نشستی با نوجوانان و دانش‌آموزان دهه هشتادی گفت: گره‌های ذهنی نسل جوان باید رفع شود تا یک شبهه تبدیل به مسئله لاینحل نشود.
مراسم احیا شب بیست و یکم شامگاه سه‌شنبه ۲۲ فروردین در حرم مطهر امام خمینی (ره) با حضور رئیس جمهور، حجت الاسلام سید حسن خمینی و برخی دیگر از مسئولین و مردم برگزار شد.
براساس اعلام محققان دانشگاه هاروارد، تمامی افراد در تمامی گروه‌های سنی، به‌جز بیماران گوارشی با ممنوعیت‌های غذایی خاص، باید روزانه ۲ تا ۴ عدد میوه تازه فصل مصرف کنند. در میان بعضی از میوه‌ها، استفاده روزانه بعضی از آن‌ها بیشتر توصیه می‌شود، زیرا این میوه‌ها می‌توانند ریزمغذی‌های بیشتری در حجم مساوی با سایر میوه‌ها به بدن برسانند.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه تهدیدهای امنیتی ممکن است در هر حوزه‌ای رخ بدهد، به موضوع تهدید سلامت عمومی در برخی مدارس اشاره و بر اهمیت شناخت دقیق ابعاد مسائل، پیش‌بینی‌ها و پیشگیری‌های لازم و بهنگام برای مقابله موثر با جنگ ترکیبی دشمن تاکید کرد.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه تهدیدهای امنیتی ممکن است در هر حوزه‌ای رخ بدهد به موضوع تهدید سلامت عمومی در برخی مدارس اشاره و بر اهمیت شناخت دقیق ابعاد مسائل، پیش‌بینی‌ها و پیشگیری‌های لازم و به‌هنگام برای مقابله موثر با جنگ ترکیبی دشمن تاکید کرد.
بستن کراوات گاهی اوقات چالش برانگیز می‌شود. باید حواستان جمع باشد و تمام مراحل را به درستی انجام دهید وگرنه همه چیز خراب خواهد شد. در ادامه می‌توانید روش بستن گره‌های مختلف کراوات را گام به گام بیاموزید.
ایده مصادره دارایی‌های روسیه به شکلی فریبنده ساده است: غرب باید بیش از میلیاردها دلار اموال مصادره شده روسیه را به عنوان بودجه بازسازی به اوکراین بدهد اما این ایده گره‌های حقوقی بزرگی دارد!
سرمایه‌های راکد می‌تواند گره‌های پروژه‌های نیمه‌تمام را باز کند و کمک بزرگی به رشد اقتصادی باشد، حال دولت تصمیم به فروش اموال مازاد خوبه گرفته که سازوکار آن همراه با برخی انتقادات بوده است.
در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس توصیه شده است افراد مبتلا به بیماری قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان باید فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.
نماینده ادوار مجلس با اشاره به مشکلات اقتصادی گفت: باید بتوانیم علی‌رغم همه تحریم‌ها، گره‌های اقتصادی را هم باز کنیم و این امر شدنی است. همچنین لازم است دولت با سرعت بیشتر و با استفاده از همه امکانات و راهکارهای سازنده، مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را رفع کند.
معاون امور جوانان وزارت ورزش با تاکید بر توسعه گروه‌های مردمی، گفت: روحیه و انگیزه گروه‌های جهادی و مردمی باید همه گیر شود.
آزادارمکی گفت: شهردار تهران ربطی به دانشگاه ندارد. کسی که دانشگاهی باشد، می‌داند با چه ادبیاتی، چه حرفی، چه پیامی و حتی چه تن صدایی باید با دانشجو سخن بگوید. این چهره‌ها با صدایی آمرانه و عباراتی، چون «حرف نزنید»، «بشین بابا»، «مرد حسابی» و... با دانشجو حرف زدند. انگار که فرمانده نظامی وارد پادگان شده است.
فلیکس سانچز سرمربی اسپانیایی تیم ملی قطر معتقد است این تیم در یکی از سخت‌ترین گروه‌های جام جهانی 2022 حضور داشته است.
رئیس جمهور گفت: سمن‌ها، گروه‌های مردمی و به ویژه تشکل‌های جهادی ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه ایجاد اشتغال دارند که باید مورد توجه قرار گیرند.
«مولود چاووش اوغلو» گفت: برای تحقق صلح در سوریه باید با دمشق وارد مذاکره شویم و بدون آشتی دولت سوریه با گروه‌های مخالف دمشق، تحقق ثبات در این کشور ممکن نیست.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: امنیت در عراق به توسعه صلح و ثبات در منطقه کمک می‌کند و همه گروه های عراقی باید مسیر دوری از خشونت و گفتگو را در پیش بگیرند.
شکاف‌ها میان مطالبات گروه‌های مختلف آنچنان قابل توجه است که تامین نظر همه گروه‌های موثر ناممکن بوده و منجر به تنش‌های عمدتاً غیرعلنی می‌شود که در نهایت سینمای ایران در چند دوره اخیر از این ناحیه آسیب جدی دیده است. در این دوران مدیریت سینما به کیفیت ممیزی‌ها و تولید تعداد فیلمی در راستای اهداف نظام تقلیل یافته و مدیران سینمایی کارنامه پربارتری نداشته‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ