یک کارشناس سیاست خارجی با اشاره به تشدید رادیکالیزم در اروپا، گفت: پیروی پارلمان اروپا از سیاست های امریکا و انگلیس به ضرر آنها خواهد بود لذا انتظار است عقلای اروپا به این موضوع توجه کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به گفته تیری برتون کمیسیونر امور بازارهای داخلی اتحادیه اروپا، گوگل، آمازون، اپل، متا و مایکروسافت اعلام کرده اند تحت قانون فناوری جدید منطقه واجد شرایط دروازه بانی اینترنت هستند.
به گفته تیری برتون کمیسر امور بازار داخلی اتحادیه اروپا توئیتر نمی تواند حتی پس از آنکه اعلام کرد از دستورالعمل اختیاری اتحادیه برای مقابله با اخبار جعلی پیروی نمی کند، از وظایفش فرار کند.
کمیسر اتحادیه اروپا در امور بازار داخلی اعلام کرد: اخیرا به «شو زی چو» مدیر ارشد اجرایی تیک تاک اعلام کرده این اپ هنوز باید فعالیت های زیادی برای همخوانی با قوانین منطقه انجام دهد.
شرکت متا پلتفرمز به دلیل عدم پیروی از هشدار دادگاه عالی اتحادیه اروپا درباره انتقال داده های کاربران اروپایی فیس بوک به سرورهای آمریکا با جریمه بی سابقه روبرو است.
وبگاه خبری «میدل ایست» در یادداشتی نوشت: «ایستادگی اروپا در برابر آمریکا در مورد تایوان عقل سلیم است نه بدعت»
شکاف‌های درونی اتحادیه اروپا، نبودِ ارتش واحد اروپایی، پیروی سران بروکسل از کاخ سفید و اخیراً تبعات بحران اوکراین، سناریوی فروپاشی اتحادیه را از فرضیه به واقعیت نزدیک ساخته است.
فابیان مولینا، عضو شورای ملی سوئیس از حزب سوسیال دموکرات گفت که برای اکثریت کمیسیون قابل درک نیست که سوئیس از تمام تحریم‌های اعمال‌شده توسط اتحادیه اروپا پیروی نکرده است.
تیم فوتبال منچستریونایتد موفق شد به پیروزی قاطع در لیگ اروپا برسد.
پیروی کورکورانه اروپا از آمریکا، همزمان که اتحادیه را از لحاظ اقتصادی در برابر آمریکا آسیب‌پذیر کرده، سران بروکسل را در حوزه‌های امنیتی- دفاعی و سیاست خارجی به آمریکا متکی ساخته است.
تیری برتون کمیسیونر اروپا در امور بازار داخلی به ایلان ماسک مدیر توئیتر اعلام کرد باید اقدامات بیشتری جهت پیروی از قوانین مربوط به محتوای آنلاین انجام دهد.
مزارع هلندی فشار ناشی از قوانین اتحادیه اروپا را احساس می‌کنند و نیاز به ایجاد تغییرات گسترده در سیستم مزارع دارند. آیا تولید کننده بزرگی مانند ایالات متحده نیز می‌تواند از این روند پیروی کند؟
در دیدار مدیر ارشد اجرایی تیک تاک با مقامات ارشد اتحادیه اروپا در بروکسل، اتحادیه به این شرکت هشدار داده تا از قوانین منطقه پیروی و ایمنی داده های کاربران را تضمین کند.
نماینده ایرلندی اتحادیه اروپا امروز تصریح کرد: چرا اتحادیه اروپا مثل برده ها از فرمان امپریالیسم آمریکا پیروی می کند که بهای گزافی برای حقوق بشر مردم سوریه دارد..؟
وزیر امور خارجه روسیه گفت اروپا چشم و گوش بسته از آمریکا پیروی می کند.
تحلیلگر سیاست خارجی گفت: تحریم ایران و روسیه در حوزه انرژی باعث شده که شرایط تأمین گاز برای کشورهای اروپایی دشوار شود.
مایکروسافت اعلام کرد مشتریان سرویس ابررایانشی در اتحادیه اروپا می توانند از ژانویه بخش هایی از داده هایشان را فراوری و ذخیره کنند. این بخشی از اقدام«مرزبندی داده» برای مشتریان منطقه است.
اپل تصمیم دارد اجازه نصب فروشگاه های اپلیکیشن جایگزین در آیفون و آی پدهایش را در اتحادیه اروپا صادر کند.
اتحادیه اروپا تهدید. کرده در صورتیکه ایلان ماسک از قوانین سختگیرانه این منطقه درباره بازبینی محتوا پیروی نکند، توئیتر را مسدود خواهد کرد.
اتحادیه اروپا تهدید کرده است که اگر توئیتر از قوانین پیروی نکند، این شبکه اجتماعی را در سراسر اتحادیه ممنوع خواهد کرد.
تیم فوتسال پالما با گلزنی بازیکنان ایرانی خود کارش را در مرحله الیت لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی آغاز کرد.
سفیر چین در سوئیس معتقد است وضع تحریم علیه این کشور از سوی دولت برن، روابط دو جانبه را متاثر خواهد ساخت.
وزیر خارجه روسیه اعلام کرد کشورهای غربی با تلاش برای تفرقه افکنی در میان دیگر کشورها سعی در پیشبرد اهداف خود دارند.
در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، تیم فوتبال منچسترسیتی ، میلان و رئال مادرید و بنفیکا مقابل دورتمند، دیناموزاگرب،لایپزیش و یوونتوس به پیروزی رسیدند.
در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، تیم فوتبال لیورپول برابر آژاکس و بایرن مونیخ برابر بارسلونا و همچنین اسپورتینگ لیسبون هم مقابل تاتنهام به پیروزی رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ