شاهرود- رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، از تامین اعتبار برای ساخت و تجهیز ۳۱ زورخانه دانش آموزی به همت وزارت آموزش و پرورش در سراسر کشور خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس از ساخت ۲۰۰ مدرسه بزرگ مقیاس با عنوان کانون تربیت و پیشرفت محله که محور آن مسجد است، خبر داد.
معاون اجرایی و نظارت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران، از توجه ویژه به صنعتی‌سازی در راستای سرعت‌بخشی به تکمیل پروژه‌های آموزشی در مناطق حاشیه‌ای خبر داد.
معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر از عملیات تکمیل ساخت، تجهیز و بهره‌برداری کلینیکی ۱۱ طبقه در شهر کربلای معلی خبر داد.
اداره محیط زیست ریودوژانیرو لیستی از تخلفات نیمار در ساخت و تجهیز ویلای شخصی‌اش منتشر کرده است.
گلستان- معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: تا پایان نیمه نخست امسال ۲ هزار مدرسه در حال ساخت تکمیل و تحویل آموزش و پرورش می‌شود.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی بخشی از برنامه‌های اجرایی آن سازمان را در خصوص تجهیز و نوسازی ناوگان دریایی ساخت ۴ فروند کشتی توسط بخش خصوصی داخلی عنوان کرد.
در سال های اخیر بیش از یکصد آزمایشگاه در مراکز علمی، آموزشی و تحقیقاتی به تجهیزات و سیستم های پیشرفته ساخت ایران تجهیز شدند.
مسکن به عنوان مهم‌ترین بخش اقتصادی با کشش بسیار بالا و اشتغال‌آفرینی بسیار متنوع و متعدد در بخش‌های مختلف اقتصادی رونق ایجاد خواهد کرد و عملا با تامین مالی و تجهیز ساخت مسکن، علاوه بر ساخت مسکن به عنوان اصلی‌ترین نیاز مردم در سبد هزینه خود، بخش‌های مختلف اقتصاد نیز وارد رونق خواهند شد.
وزیر صمت گفت: سامانه‌ای راه‌اندازی شده تا ۳۴ هزار تجهیزات صنعتی در داخل ساخته شود که اکنون ۲۴ هزار تقاضا برای ساخت ثبت شده است.
رییس سازمان انرژی اتمی گفت: عملیات تجهیز کارگاه ساخت نیروگاه «کارون» آغاز شده و قراردادها برای تجهیزات سنگین مورد نیاز را با صنایع داخلی منقعد کرده‌ایم.
رییس سازمان انرژی اتمی گفت: عملیات تجهیز کارگاه ساخت نیروگاه «کارون» آغاز شده و قراردادها برای تجهیزات سنگین مورد نیاز را با صنایع داخلی منقعد کرده‌ایم
بر اساس تفاهم‌نامه ای بین معاونت علمی و وزارت نفت ۱۵ قلم تجهیزات گلوگاهی حوزه نفت به ارزش ۲ میلیارد دلار توسط دانش بنیان ها منعقد شد.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران از تحویل تجهیزات آموزشی و هنرستانی به مدارس در سال جاری به ارزش ۳۷ میلیارد تومان خبر داد.
به گزارش IACAD تکمیل پرینت سه بعدی سازه ساختمان حدودا چهار ماه طول خواهد کشید و ۱۲ ماه زمان نیاز است تا این مسجد با امکانات رفاهی مناسب تجهیز شود. سه کارگر بر روی پرینتر رباتیک سه بعدی کار خواهند کرد. این دستگاه در هر ساعت دو متر مربع از این ساختمان را چاپ خواهد کرد.
اصفهان- مشاور وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: ۵۰ درصد مدارس در حال ساخت کشور با مشارکت خیران احداث می‌شود.‌
سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از اجرای طرح تجهیز مدارس استان موسوم به طرح شهید سلیمانی خبر داد و گفت: ۱۱ زمین چمن در قالب این طرح ساخته و دو مورد آن نیز افتتاح شده است.
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: با ورود قرارگاه خاتم سپاه و نگاه جهادی آنان در ساخت پروژه‌های آموزشی، زمان تحویل فضاهای آموزشی به آموزش و پرورش هم کمتر می‌شود.
رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، از تامین اعتبار برای ساخت و تجهیز ۳۱ زورخانه دانش‌آموزی به همت وزارت آموزش و پرورش در سراسر کشور خبر داد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: شناور شهید باقری که به بالگرد، موشک و پهپاد مجهز خواهد شد به گونه‌ای در حال ساخت است که از روی عرشه آن حدود ۶۰ پهپاد می‌تواند پرواز کند.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: شناور شهید باقری که به بالگرد، موشک و پهپاد مجهز خواهد شد به گونه‌ای در حال ساخت است که از روی عرشه آن حدود ۶۰ پهپاد می‌تواند پرواز کند.
سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور در حال حاضر ۶۴۰۰ پروژه در دست ساخت دارد که مسئولان این سازمان تخمین زده‌اند برای اتمام این پروژه‌ها در مجموع حدود ۲۹ هزار میلیارد تومان مورد نیاز است.
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: ما هیچ پروژه‌ای را از صفر با منابع دولتی شروع نمی‌کنیم؛ پروژه‌های آموزشی باید با منابع خیرین آغاز شود و در ادامه دولت آنها را تکمیل کند.
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: چیزی حدود ۱۹۵ میلیارد تومان برای ساخت مجتمع بوتراب که دارای امکاناتی از قبیل کتابخانه سایت رایانه، سالن ورزشی و اتاق استراحت است هزینه شده است.
بازار فناوری نانو در ایران به دو حوزه محصولات و تجهیزات فناورانه تقسیم می شود و در حال حاضر ۱۱۹۰ محصول ایران ساخت در این دو عرصه ثبت شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ