رئیس سابق ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی در سخنانی تاکید کرد که بازدارندگی اسرائیل به طرز بی‌سابقه‌ای تضعیف شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک زوج سارق که از پارکینگ و انباری ساختمان‌های خصوصی سرقت می‌کردند خبر داد و گفت: متهمان به ۲۵ فقره سرقت با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.
وکلای رئیس جمهور سابق آمریکا به درخواست دادستانی این کشور جهت صدور حکم منع افشای اسناد و شواهد جلسات دادرسی، اعتراض کردند.
رئیس فراری اعتراف کرد که تیمش اشتباهات زیادی در گرندپری مجارستان مرتکب شد.
رئیس پلیس آگاهی فراجا از شناسایی و دستگیری ۵۵۵ سارق و مالخر در طرح عملیاتی مبارزه با سرقت منزل و اعتراف این افراد به ۶۰۴ فقره سرقت خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک مالخر خارجی پس از دستگیری یک سارق تلفن خبر داد و گفت: متهمان به ۵۰ فقره سرقت و مالخری اموال به سرقت رفته اعتراف کردند.
رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا می‌گوید که ضدحملات اوکراین علیه روسیه به شدت برای نیروهای کی‌یف هزینه‌بر خواهد بود.
زاهدان- رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: کشور قانون دارد، بازداشت یک فرد با این عنوان که قصد مسمومیت طلاب مسجد مکی و شخص مولوی عبدالحمید را برعهده داشته، اقدامی غیرقانونی بوده است.
رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از دستگیری یک قاتل و اعتراف وی به قتل ۲ خانم در شهرستان رشت خبر داد و گفت: اجساد مقتولان و خودروی یکی از آن‌ها به‌همراه مقادیری سلاح و مهمات در یک ویلا در شهرستان رشت کشف شد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۲ سارق لوازم و محتویات خودرو در گشت زنی‌های انتظامی خبرداد و گفت: متهمان به ۳۰ فقره سرقت با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۲ سارق لوازم و محتویات خودرو در گشت زنی‌های انتظامی خبرداد و گفت: متهم به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کرد.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به انجام بازجویی از متهمان دستگیر شده، گفت: این افراد درجریان بازجویی‌ها به چندین فقره سرقت زورگیری از شهروندان در خیابان‌های شرق تهران اعتراف و مال باختگان در مواجه حضوری آنها را به عنوان سارق اموال خود شناسایی کردند.
خاویر تباس، رئیس لالیگا خودش را از کنایه درباره رابطه‌ای که با رئیس باشگاه رئال مادرید دارد، دور نگه داشت.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک سارق لوازم و محتویات خودرو در گشت زنی های انتظامی خبرداد و گفت: متهم به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کرد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق خشن کارت‌های عابربانک در تهران خبر داد و گفت: متهم به ۲۰ فقره سرقت به همین شیوه اعتراف کرد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۳ سارق احشام در گشت زنی‌های انتظامی خبرداد و گفت: متهمان به ۱۰ فقره سرقت احشام اعتراف کردند.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای لوازم خودرو با گشت زنی‌های انتظامی پلیس خبر داد و گفت: متهم به ۳۰ فقره سرقت اعتراف کرد.
روزنامه مارکا به نامه‌ای از یوسپ بارتومئو، رئیس سابق بارسلونا، دست یافته که او در آن خواهان دور نگه داشتن رئال مادرید از این پرونده است که باشگاه بارسا در آن به عنوان متهم حضور دارد.
منابع محلی با اشاره به ثبت ۲۵۷۹ مورد آتش‌سوزی و ۳۱۶ حمله به ساختمان‌های دولتی در اعتراض به قانون اصلاحات بازنشستگی رئیس جمهور فرانسه، این اعتراضات را بی سابقه توصیف کردند.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: با تلاش مأموران کلانتری غیاثی ۲ سارق مغازه دستگیر و متهمان به ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کردند.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق حرفه ای محتویات خودرو خبر داد و گفت: متهم به ۲۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد.
رئیس جمهور سابق آمریکا از حامیان خود خواست نسبت به بازداشت قریب الوقوع وی دست به اعتراض بزنند.
مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در مکاتبه با رییس سازمان صدا و سیما از عدم پذیرش درخواست اش به منظور حضور در برنامه فوتبال برتر با شرایط برنامه هفته گذشته انتقاد کرد.
محسن رضایی، فرمانده سابق سپاه پاسداران و معاون اقتصادی رئیس جمهور ، در واکنش به ناآرامی های شهر ایذه گفت: معترضان حق دارند حرفشان را در این کشور بزنند و این حق مردم است. اصلاً انقلاب آمده است تا صدای مردم به گوش دولتمردان برسد. همان طور که مردم در انتخابات مشارکت دارند در طرف دیگر هم اگر حرفی دارند انقلاب به آنها گفته است به صورت مسالمت آمیز و قانونی حرف خود را به گوش دولتمردان برسانید اما دشمن پشت سر معترضان قرار گرفته است و در حادثه تروریستی ایذه از دو سمت به سوی یک میدان تیراندازی می کنند. منبع: دانشجو
سپ بلاتر، رئیس سابق فیفا، اعتراف کرد که اعطای میزبانی بیست‌ودومین دوره جام جهانی به قطر اشتباه بوده و در ابتدا قرار بود آمریکا میزبان باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ