بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، «هرتزی هالیوی» را به عنوان بیست و سومین رئیس ستاد کل ارتش این رژیم انتخاب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت:لازم است برای تأیید اسناد و مدارک داوطلبان با ۵ مرجع که دارای پنجره واحد هستند ارتباط بر خط داشته باشیم لذا این کار در حال انجام است.
سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح اخیرا در همایش فرماندهان نیروی زمینی سپاه گفت که اگر دولت عراق تا شهریورماه به تعهداتش در مورد گروهک‌های تروریستی در شمال عراق عمل نکند و این گروهک‌ها مسلح باقی بمانند، عملیات علیه آن‌ها را با شدت بیشتری تکرار می‌کنیم.
رئیس ستاد ثبت نام آموزش و پرورش گفت: امسال مقرر کردیم هر مدرسه در مرکز یک دایره در نظر گرفته شود و مدارس دانش آموزان محدوده خود را به صورت شعاعی ثبت نام کنند.
با حکم رئیس‌جمهور، رئیس جدید ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز منصوب شد.
رئیسی در حالی محسن رضایی را به سمت جدید «رئیس دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا» منصوب کرده که در شهریور ۱۴۰۰ (دو سال قبل) رئیسی هم‌زمان با انتصاب محسن رضایی به سمت معاون اقتصادی رئیس‌جمهوری، او را به‌عنوان «دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا» و «دبیر ستاد اقتصادی دولت» منصوب کرده بود.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: شورای عالی پیشگیری از وقوع جرم در ستاد کل نیروهای مسلح در چهار سازمان اصلی نیروهای مسلح تشکیل شد و با جدیت و نظم تشکیل جلسه داده و کار را دنبال می‌کنند.
حکم سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور، سرتیپ دوم ستاد کیوان ظهیری به سمت رئیس پلیس امنیت عمومی فراجا منصوب شد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه غربی‌ها و اروپایی‌ها هم به تغییر در نظم جدید جهانی اذعان دارند، گفت: موازنه قدرت در نظم جدید جهانی در حال تغییر به سمت جهان چند قطبی است.
برخی نمایندگان از بازبینی و در لایحه در بهارستان سخن گفته‌اند. در جبهه روزنامه کیهان و حسین شریعتمداری نیز کار به طرح ادعای عدم مطالعه لایحه از سوی رئیس دستگاه قضا و انتقاد شدیداللحن از دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی کشیده شده است. فراتر از تمامی این واکنش‌ها، ستاد امر به معروف و نهی از منکر، نه تنها در قامت منتقد ظاهر شده، بلکه خود نیز مدعی طرح لایحه‌ای مجزا و ارسال آن به پارلمان شده است
یک مقام ارشد دولت آمریکا گفت بایدن توصیه آستین برای انتخاب براون را پذیرفته است، زیرا آستین معتقد است " براون چالش های راهبردی آمریکا در سراسر جهان را درک می کند."
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی خطاب به علی‌اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی نوشت: ان‌شاءالله حضور در این مسئولیت مهم، موجبات توسعه هم‌افزایی‌ها بین نیروهای مسلح و دولت شود.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی خطاب به علی‌اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی نوشت: ان‌شاءالله حضور در این مسئولیت مهم، موجبات توسعه هم‌افزایی‌ها بین نیروهای مسلح و دولت شود.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ایران برای حضور جدی تر و پررنگ‌تر در اقیانوس‌ها گام بزرگی را آغاز کرده که با قدرت ادامه خواهد داشت.
جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: برگزاری رزمایش‌ها و مراودات بین المللی و همچنین ائتلاف بین ایران، چین و روسیه بیانگر یک نظم جدید جهانی است.
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: منطقه خلیج فارس و غرب آسیا یکی از حساس‌ترین مناطق جهان است. این منطقه طی سال‌های اخیر محل زورآزمایی آمریکایی‌ها نیز بوده که سعی داشتند خودشان را به عنوان حاکم مطلق، به جهان و منطقه تحمیل کنند. امروز نشانه‌های جدیدی از تغییر موازنه قدرت از غرب به شرق دیده می‌شود و باید تاکید کرد که آینده متعلق به منطقه ما و آسیاست.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امروز نشانه‌های جدیدی از تغییر موازنه قدرت از غرب به شرق دیده می‌شود و باید تاکید کرد که آینده متعلق به منطقه ما و آسیاست.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی تاکید کرد: «جهاد تبیین»، ارتقاء «بصیرت» و «ژرف اندیشی» بایستی هوشمندانه در راستای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، مورد اهتمام جدی قرار گیرد.
جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: الحاق‌ تجهیزات به طور مستمر شکل می‌گیرد و برنامه‌های متعددی نیز برای سال ۱۴۰۲ صورت گرفته که به لطف الهی به زودی از آنها رونمایی خواهد شد.
جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: الحاق‌ها تجهیزات به طور مستمر شکل می‌گیرد و برنامه‌های متعددی نیز برای سال ۱۴۰۲ صورت گرفته که به لطف الهی به زودی از آنها رونمایی خواهد شد.
روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت در گزارشی نوشت که کرانه باختری بزرگترین چالش رئیس جدید ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی است.
روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت در گزارشی نوشت که کرانه باختری بزرگترین چالش رئیس جدید ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی است.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در تماس با فرمانده جدید ارتش کشور پاکستان بر ادامه همکاری‌های گذشته در حوزه امنیت مرزی و مقابله با تروریست‌ها تاکید کرد.
جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: پدافند غیرعامل فقط مختص بخش‌های نظامی نیست و باید در تمامی نهادها و دستگاه‌ها تسری یابد و با جدیت دنبال شود.
بندرعباس - با حضور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، تجهیزات جدید به ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بندرعباس الحاق شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ