یکی از اتهامات اصلی رایان گیگز، سرمربی سابق تیم ملی ولز، ضرب و شتم عمدی نامزد سابقش در طول مدت ارتباط با او است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس تاکید کرد: بر این اساس به مردم اطمینان می‌دهیم که ما در بررسی لایحه به تمامی جوانب موضوع توجه داشتیم و مصوبات با مدنظر قرار دادن حق و حقوق مردم و شرع مقدس است، همچنین موارد اجتماعی و حقوق اساسی را مورد توجه قرار دادیم.
علی خضریان گفت: به نظرم مطرح شدن موضوع تقلب در شرایط کنونی، دلایل سیاسی دارد.
نماینده رژیم صهیونیستی با مطرح کردن اظهاراتی جنگ‌طلبانه علیه ایران، مدعی شد که «توافقی موقت» برای رسیدگی به موضوع برنامه هسته‌ای ایران مورد بحث است.
دادستان کل کشور گفت: براساس گزارش هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس ادعای آقای احمد علیرضا بیگی فاقد اسناد و مدارک مثبته است.
آزادیخواه نماینده مجلس در واکنش به اظهارات وزیر صمت درباره کتک خوردن معاونش گفت: آقای فاطمی امین نشر اکاذیب نکنید، کدام قاضی ضرب و شتم معاون شمارا تائید کرده است؟
جزییات ماجرای ادعای دریافت خودرو‌های شاسی‌بلند توسط کارکنان و نمایندگان مجلس از زبان احمد علیرضا بیگی، نماینده افشاگر را می‌بینید.
روز گذشته احمد علیرضابیگی نماینده تبریز که سخنانش درباره استیضاح آبان‌ماه فاطمی‌امین و واگذاری ۷۰ تا ۷۵ خودروی شاسی‌بلند به برخی نمایندگان، مناقشه‌برانگیز شده بود، هم به دادستانی رفت و هم به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان. البته در هر دو جلسه‌ای که حاضر شد، او فراخوانده شده بود تا مدارک و اسناد خود را در اثبات ادعایش ارایه کند.
کرمان - رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی خواستار رسیدگی فوری رئیس مجلس به ادعای یکی از نمایندگان مبنی بر دریافت۷۰ خودروی شاسی بلند توسط برخی نمایندگان شد.
فاطمی امین در پاسخ به ادعای یکی از نمایندگان مجلس در خصوص تحویل ۷۰ دستگاه خودرو به نمایندگان در جریان استیضاح گذشته وی عنوان کرد: اگر یک مورد هم بود، بگویید که من پیگیری کنم. چنین چیزی نبوده است.
علیرضابیگی مدعی شد: بنا ندارم از امتیازاتی که داده شده است صحبت کنم، اما خوب است هیات رئیسه محترم مجلس شورای اسلامی بیاید تکلیف آن خودرو‌هایی که به نمایندگان داده شد را مشخص کند. مشخص کند چرا قریب به ۷۰ تا ۷۵ دستگاه خودرو در اختیار نمایندگان قرار گرفت و تکلیف و ارتباط آن را با موضوع استیضاح نمایندگان روشن کنند.
علیرضابیگی مدعی شد: بنا ندارم از امتیازاتی که داده شده است صحبت کنم، اما خوب است هیات رئیسه محترم مجلس شورای اسلامی بیاید تکلیف آن خودرو‌هایی که به نمایندگان داده شد را مشخص کند. مشخص کند چرا قریب به ۷۰ تا ۷۵ دستگاه خودرو در اختیار نمایندگان قرار گرفت و تکلیف و ارتباط آن را با موضوع استیضاح نمایندگان روشن کنند.
نماینده نوشهر گفت: در جلسه غیرعلنی یکشنبه مجلس درباره دستگیری عوامل مسمومیت دانش‌آموزان بحثی صورت نگرفت.
ند پرایس تاکید کرد که رابرت مالی با مقامات عمانی مشورت می‌کند، اما علت مطرح شده توسط نماینده مجلس ایران برای سفر سلطان عمان را رد کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه برخی جزئیات منتشر شده تحت عنوان توافقات ایران و چین توسط یک نماینده مجلس را غیر دقیق و نادرست خواند.
ونیسلاوسکی با تاکید بر اینکه حمله اوکراین به خاک روسیه حتی با استفاده از سلاح‌های اهدایی کشور‌های غربی قانونی است، گفت: تمام تاسیسات نظامی روسیه که در جنگ علیه اوکراین نقش دارند، اهداف نظامی قانونی هستند.
حسینی مدعی شد که بعضا برخی از ائمه جمعه در شهرستان‌ها دخالت‌هایی غیرسازنده و غیرکارشناسی در مسائل داشته که نه تنها به حل مشکل کمک نمی‌کنند بلکه بر مشکلات می‌افزاید.
نماینده دائم ایران در سازمان ملل، ادعاهای نمایندگان امارات و انگلیس درباره جزایر سه‌گانه ایرانی و برنامه هسته‌ای ایران را بی پایه خواند.
نماینده ایرلندی اتحادیه اروپا امروز در اثبات ادعاهای دروغین غرب درباره آزادی رسانه‌ اعلام کرد: اروپا می‌ گوید روزنامه‌نگار نباید به خاطر انجام کارش مجازات شود، اما آسانژ در زندان است.
نماینده مردم مشهد در مجلس تصریح کرد: در کل در مورد مذاکرات برجام دو مسئله باقی مانده بود؛ در مورد مابقی با اروپایی ها و آمریکایی توافق شده است.
حجت الاسلام نیک بین گفت: طبق گزارش‌هایی که داده شده احتمال زیاد اینستاگرام و واتس اپ به ایران می‌آیند.
نماینده آمریکا در امور ایران بامداد شنبه با انتشار پستی در حساب توئیتری خود به طرح ادعاهای مداخله گرایانه علیه تحولات داخلی ایران پرداخت.
نماینده انگلیس در شورای امنیت ادعا کرد که روسیه و ایران قطعنامه ۲۲۳۱ سازمان ملل را نقض کرده اند.
شاخص کل بورس شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۶۵۸۳ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۴۷ هزار و ۷۵۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
نقدعلی گفت: هم کمیسیون اصل نود و هم صحن علنی مصادیق متعددی را از ترک فعل‌ها و سوء مدیریت‌ها و تخلفات آقای روحانی به قوه قضائیه ارسال کرده‌اند و بنده این مطلب را حضوری به آقای اژه‌ای گوشزد کردم و ایشان هم قول مساعد برای پیگیری دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ