این احتمال وجود دارد که ما بخواهیم به هر دلیلی این‌ها را مردم نبینیم و کسان دیگری بدانیم. ولی من علاقه‌مند هستم این‌ها را مردم بدانم. همان‌طور که وقتی تماشاگری به داور توهین می‌کند یا به بازیکن ناسزا می‌گوید او باز هم تماشاگر است و تماشاگرنما نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی تهران درپاسخ به این سوال که مولتی ویتامین بهتر است یا مصرف جداگانه هر ویتامین نیز گفت: بستگی به شرایط فرد دارد. سالمندان معمولا غذای کافی دریافت نمی‌کنند برای همین باید مولتی ویتامین و مواد معدنی مصرف کنند.
عضو هیات علمی دانشگاه تهران گفت: فلزات زیادی همراه با گرد و غبار از جمله منیزیم، سدیم، پتاسیم و... جا به جا می شود که مخاطرات زیادی برای سلامت انسان و محیط زیست دارد.
عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر یکی از مهمترین بستر‌های مهاجرت از ایران را نوسانات و تکان‌های شدید در تحولات اجتماعی، اقتصادی و سیاسی عنوان کرد و گفت: کمتر کشوری وجود دارد که شاهد این تحولات پی در پی و گسترده در طول دو نسل اخیر باشد.
عضو هیات علمی گروه تغذیه دانشگاه علوم پزشکی تهران، در ارتباط با اهمیت تغذیه و طول عمر بشر، نکاتی را توضیح داد.
عضو هیات علمی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی با توصیه به انجام تست‌های غربالگری جنین برای تمامی مادران باردار، گفت: برنامه‌های غربالگری جنین روش‌هایی آسان، ارزان و در دسترسی هستند که شانس بروز بیماری‌های مورد نظر را تعیین و امکان تشخیص زودهنگام آن‌ها را فراهم می‌نمایند.
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران، بر اهمیت کارکرد صدا و جلوگیری از آسیب‌هایی که می‌تواند بر صدای افراد اثرگذار باشد، تاکید کرد.
عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت ایران تصمیم شورای رقابت و وزارت صمت در حمایت از تولید را بر تعادل قیمت خودرو در بازار خودرو تاثیرگذار دانست.
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران از انجام پژوهشی موفق برای معدنی سازی بیس فنل A به عنوان آلاینده ای نوظهور با استفاده از یک کاتالیزور و رادیکال جدید برای اولین در دنیا خبر داد.
رئیس رقابت علمی کنز گفت: بیش از ۱۰۰ عضو هیات علمی و استاد دانشگاه برای داوری سومین دوره رقابت علمی کنز اعلام آمادگی کردند.
عضو هیات علمی دانشگاه علامه گفت: در چند ماهه اخیر شاهد هستیم اطلاعات سست بنیان و بی کیفیتی راجع به خلق فرصت‌های شغلی داده می‌شود.
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه: «آسیب به شنوایی برمی گردد به شدت و مدت زمان صدایی که به گوش می‌رسد، هر قدر این صدا بلندتر و شدت آن بیشتر باشد در مدت زمان کوتاه تری به گوش آسیب می‌رسد.» تاکید کرد: «به کار بردن غلط هندزفری و گوش دادن طولانی به مدت صدا‌های بلند از طریق هندزفری موجب کم شنوایی و وزوز گوش می‌شود.»
عضو هیات علمی دانشگاه شهیدبهشتی با بررسی الگوی حفاظت از داده های شخصی در آمریکا، چین و اروپا پیش نویس لایحه حفاظت از داده های شخصی را مورد نقد و بررسی قرار داد.
عضو هیات علمی دانشگاه اراک گفت: علم تمرین نقش مهمی در آمادگی جسمانی ایفا می‌کند. تمرینات ما مجزا از تکنیک‌ها، اصول علمی است و با مسابقه فاصله دارد. اگر مربیان برنامه‌ریزی‌ها را بر مبنای سازماندهی تمرین قرار دهند آن وقت بیشتر به هدف نزدیک هستیم.
عضو هیات علمی دانشگاه علامه گفت: زمزمه هایی به صورت غیررسمی شروع شده که کسانی به اسم دلسوزی می خواهند دولت بودجه را بدون جداول اطلاعاتی ارائه دهد که دعا می کنم صحت نداشته باشد و فقط یک شیادی رسانه ای باشد. اگر کسانی فکر می کنند عدم شفافیت به دولت کمک می کنند تجربه احمدی نژاد در زمینه شفافیت گریزی چه کارنامه ای برای کشور رقم زد.
رئیس دانشکده حقوق دانشگاه تهران هرگونه برنامه برای عدم همکاری با محسن برهانی عضو هیئت علمی این دانشگده را رد کرد.
عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: روند تحولات مقداری کالا‌های اساسی را بررسی کنیم مشاهده خواهیم کرد که چه مردم باشرافتی داریم. پرسش اصلی این است که مدارای نجیبانه مردم ایران با فقر تا کجا می‌تواند ادامه داشته باشد.
عضو هیات علمی دانشگاه الزهرا گفت: یک اقتصاد رفاقتی تشکیل داده اند که اعتبارات بانکی را بین دوستان و رفقا توزیع کنند. زمانیکه که احمدی نژاد بر سرکار آمد کل دیون بانکی ۱۲ هزار میلیارد تومان بود که در زمان رفتن او این رقم به ۲۶۰ هزار میلیارد تومان رسیده بود. همین پول‌های رفته به بحران اصلی بانکی در سال ۱۳۹۲ تبدیل شد. همین تفکر برای اینکه منابع غارت شده از بانک‌ها را جبران کند، نرخ ارز و سکه را افزایش داد. به روایتی ۷۶ تن و به روایت دیگری ۶۲ تن طلای کشور را آب کردند و به بانک‌ها دادند تا بتوانند با فروختن سکه‌ها به قیمت بالاتر، دزدی‌های صورت گرفته را جبران کنند.
رضا امیدی؛ جامعه شناس و عضو هیات علمی دانشگاه تهران گفت: جامعه ما به شدت در حال تبدیل شدن به یک جامعه دو طبقه‌ای شامل طبقه کوچک فرادست و طبقه فربه فرودستان است که درنتیجه اضمحلال بیشتر طبقه متوسط را به بار می‌آورد. تلاش این طبقه برای حفظ مصرف و نقش فرهنگی خود در شرایطی که به معیشت او فشار‌های بزرگی وارد می‌ شود منجر به عصیان آن‌ها خواهد شد.
عضو هیات علمی دانشگاه علامه در انتقاد به عملکرد دولت گفت: تا کی می‌خواهید بگویید هرچه فریاد دارید بر سر دولت قبلی بزنید؟
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران، گفت: اهمیت حفظ سلامت دندان‌ها به حدی است که اخیرا در یکی از معتبرترین مجلات علمی، ارتباط میان حفظ سلامت دندان‌ها با طول عمر مورد تایید قرار گرفته است.
رضا روستا آزاد رئیس اسبق دانشگاه صنعتی شریف و عضو هیات علمی دانشکده مهندسی شیمی و نفت پس از یک دوره تحمل بیماری دار فانی را وداع گفت.
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با عنوان این مطلب که آنفلوانزا از قدیمی‌ترین ویروس‌هایی است که تا از قبل از پاندمی کووید در جهان شناخته شده بود، افزود: آنفلوانزا از بزرگ‌ترین بیماری‌های تنفسی در قرن گذشته بوده است که دنیا ۴ پاندمی این بیماری را تجربه کرده است.
عضو هیات علمی دانشگاه و دکتری مدیریت ورزشی با انتقاد از تبدیل انجمن آمادگی جسمانی به فدراسیون گفت: وزارت ورزش با تصمیمی شتابزده و کارشناسی نشده یک تجربه شکست خورده را تکرار کرد.
عضو هیات علمی دانشگاه تهران گفت: ما بر اساس محاسبه در طول سال‌های آینده در دوره میان‌مدت به ۲۰ هزار مگاوات برق هسته‌ای نیاز داریم. برای اینکه بتوانیم این ۲۰ هزار مگاوات را داشته باشیم و نیاز‌های حال و آینده‌مان را تامین کنیم باید وارد چرخه‌ای شویم که منجر به تولید میله‌های سوخت شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ