انزلی- تنها چند روز تا آغاز مسابقات لیگ برتر فوتبال باقی مانده و ورزشگاه تختی انزلی همچنان در حال آماده سازی برای برگزاری بازی های تیم ملوان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشهد ـ رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: ۲۲ زمین چمن مصنوعی و ۲۵ اتاق بازی برای دانش آموزان استثنایی در کشور در حال آماده سازی است.
تبریز- ورزشگاه یادگار امام تبریز برای آغاز رقابت های لیگ برتر فوتبال کشورمان درحال آماده سازی است.
پورتو در آخرین بازی تدارکاتی ش در حالی به پیروزی رسید که نامی از مهدی طارمی در بین بازیکنان این مسابقه دیده نمی شد.
آبادان- یک مسئول در شرکت پالایش نفت آبادان از پایان کار تعمیر، نوسازی و آماده سازی ورزشگاه تختی پیش از برگزاری نخستین بازی خانگی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان خبر داد.
تبریز- تیم راگبی آذربایجان شرقی برای حضور در مسابقات لیگ کشوری در حال آماده سازی است.
رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: پژوهشگاه در آزمایشگاه جویشگر بومی، زیر ساخت‌های پژوهشی و فنی موتور جستجوی بومی را آماده سازی می‌کند.
ترکیه برای میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا آماده می‌شود و اقدامات برای آماده‌سازی شهر استانبول و ورزشگاه المپیک آتاترک برای حضور هواداران دو تیم منچسترسیتی و اینتر ادامه دارد.
آماده سازی سکوی قهرمانی برای قهرمانی احتمالی پرسپولیس در ورزشگاه وطنی مازندران
زمین چمن تختی خرم آباد به شکل عجیبی در حال آماده سازی برای بازی خیبر و ون پارس است.
خیبر خرم آباد در شرایطی امروز در خانه به مصاف ون پارس اصفهان خواهد رفت که زمین استادیوم خانگی‌شان با شرایط عجیبی در حال آماده سازی است.
بازیکنان پرسپولیس امروز آخرین تمرین خود پیش از حضور در سیرجان را پشت سر گذاشتند.
مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران نسبت به روند آماده سازی ورزشگاه شهید وطنی انتقادات جدی دارد.
تیم ملی فوتبال کشورمان در راه آماده‌سازی جام جهانی، پنج‌شنبه ۱۹ آبان از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی در یک بازی تدارکاتی به مصاف تیم نیکاراگوئه می‌رود.
در فضای بیرون ورزشگاه آزادی یک آتش سوزی رخ داده که دود ناشی از آن به آسمان ورزشگاه آمده است.
رئیس جمعیت هلال احمر در حاشیه بازدید از درمانگاه هتل ام القری در نجف اشرف با اشاره به ورود ۳۰۰ تن دارو به کشور عراق گفت: ۲ بیمارستان هوایی جهت خدمت رسانی به زائرین آماده بهره برداری است.
سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با استفاده از اسکوربورد بزرگی که در ورزشگاه اختصاصی این تیم وجود دارد، ابعاد جدیدی به تمرینات آماده‌سازی تیمش بخشیده است.
سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با استفاده از اسکوربوردی که در ورزشگاه قاسم سلیمانی سیرجان وجود دارد ابعاد جدیدی به تمرینات آماده‌سازی تیمش بخشیده است.
ساری_ سرمربی تیم نساجی مازندران، گفت: با وجود تلاش‌های صورت گرفته برای آماده سازی ورزشگاه وطنی برای بازی‌های خانگی این تیم، متاسفانه چمن ورزشگاه ایده آل مسابقه لیگ برتر نیست.
آماده سازی ورزشگاه 15 هزار نفری مس رفسنجان به مراحل پایانی خود می‌رسد و به زودی شاهد افتتاح این ورزشگاه خواهیم بود.
انزلی- تنها چند روز تا آغاز مسابقات لیگ برتر فوتبال باقی مانده و ورزشگاه تختی انزلی همچنان در حال آماده سازی برای برگزاری بازی های تیم ملوان است.
تراکتور بازی های خانگی خود در فصل جدید لیگ برتر را در ورزشگاه شهید سلیمانی آغاز می کند تا روند آماده سازی ورزشگاه یادگار امام به پایان برسد.
قتل مرموز مردی در خیابان مولوی با ضربات چاقو
دومین جلسه تمرین آماده‌سازی پیش فصل پرسپولیس امروز با حضور تماشاگران پرتعداد این تیم برگزار شد. مهدی ملک محمد عکاس تابناک در ورزشگاه حاضر بود و گزارش تصویری زیر گزیده‌ای از عکس‌های اوست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ