قم- طی مراسمی با حضور معاون سازمان حفاظت محیط‌ زیست کشور «محمد حسین بازگیر» به عنوان مدیر کل جدید محیط‌ زیست استان قم معرفی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مراسم ترحیم والده محمدحسین رنجبران، مدیرکل سابق روابط عمومی صدا و سیما، چهارشنبه ۱۱ مرداد باحضور مسئولین رسانه ها و دیگر شخصیت ها در مسجد نور برگزار شد.
مدافع ملی پوشی که سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را دارد و فصل گذشته در قطر بازی می کرد، مجددا به پرسپولیس برگشت.
مدافع تیم‌ملی ایران بار دیگر پیراهن پرسپولیس را در لیگ برتر به تن خواهد کرد.
باشگاه استقلال با ارسال نامه ای رسمی به باشگاه ذوب آهن خواهان جذب محمدحسین اسلامی هافبک جوان این تیم شد.
مدافع ملی‌پوش ایرانی با پایان کار در الاهلی همچنان قصد دارد به عنوان لژیونر کار را دنبال کند.
محمدحسین طاهری آکردی جانشین سیدمحمدصالح هاشمی گلپایگانی شد که به مدت دو سال دبیری ستاد امر به معروف و نهی از منکر را بر عهده داشت. هاشمی گلپایگانی در سوم خرداد ۱۴۰۰ به عنوان دبیر این ستاد منصوب شده بود
محمد حسین مرادمند روز گذشته در رفسنجان نه به سبب گلزنی بلکه به سبب نمایش خوب درفاز دفاعی یکی از بهترین های مسابقه بود، شاید هم بهترین بازیکن زمین.
معاون حقوقی و سخنگوی باشگاه استقلال به حواشی ایجاد شده علیه سرمربی این تیم واکنش نشان داد.
یکی از متهمانی که حکم اعدامش نقض شد، حسین محمدی، بازیگر تئاتر بود که روز دوشنبه، ۲۸ فروردین‌ماه خبر جایگزینی حکم اعدامش با حبسی طولانی‌مدت، بسیاری را به احتمال دیدن دوباره‌اش امیدوار کرد. براساس خبر منتشرشده دادگاه رسیدگی به پرونده متهمان شهادت سیدروح‌الله عجمیان، در حکمی جدید حمید قره‌حسنلو را به ۱۵ سال حبس در تبعید در یزد، فرزانه قره‌حسنلو را به ۵ سال حبس در تبعید در مشهد، حسین محمدی، رضا آریا و مهدی محمدی را به ۱۰سال حبس محکوم کرد.
حجت الاسلام سید محمد حسین طباطبایی که پدرشان لقب علم الهدی را برای وی برگزید، همان کودک خردسالی است که در دهه هفتاد شگفت‌انگیز‌ترین کودک دنیا در عرصه حفظ قرآن شد. وی متولد سال۱۳۶۹ است و از سال ۱۳۷۹ وارد حوزه شد.
محمد رویانیان مدیرعامل اسبق پرسپولیس نسبت به رفتار‌هایی که با فتح الله زاده شده است واکنش نشان داد.
محمد حسین میثاقی، مجری و گزارشگر معروف تلویزیون تصویری تازه از خودش و پسر خردسال اش مقابل آینه منتشر کرده است.
معاون اول رئیس جمهور در پیامی به محمدحسین حسینی یکتا از جانبازان دفاع مقدس و عضو شورای مرکزی قرارگاه عمار، درگذشت پدر وی را تسلیت گفت.
معاون اول رئیس جمهور در پیامی به محمدحسین حسینی یکتا از جانبازان دفاع مقدس و عضو شورای مرکزی قرارگاه عمار، درگذشت پدر وی را تسلیت گفت.
ملی‌پوش ایرانی تیم الاهلی قطر از یک مصدومیت شدید گریخت.
در خصوص پیگیری پرونده حسین محمدی (بازیگر) طی هفته گذشته دو جلسه کارشناسی در خانه سینما برگزار شد، جلسه اول با حضور وکیل انتخابی این بازیگر برگزار شد و وضعیت پرونده‌اش مورد بررسی قرار گرفت. مهمترین نکته وجود وکیل تسخیری و عدم رضایت قاضی پرونده به وکالت وکیل انتخابی بود و در مورد شرایط حصول به این مقصود بحث و تبادل صورت گرفت. / رسول صدرعاملی در پاسخ به این سوال که اخیرا ریاست سازمان سینمایی وضعیت بیکاری اهالی سینما را به اوضاع ناآرام اخیر مربوط دانسته، وضعیت سینما را چگونه می‌بیند؟ پاسخ داد: مشکل بیکاری اعضاء خانه سینما از سال قبل شروع شده و ربطی به ناآرامی های اخیر ندارد و توسط سینماگران در ابتدای امسال گوشزد شده بود. توقف تولید در ابتدای سال و سخت گیری در مجوزها باعث شد که سینماگران کار نکنند. مشکل کاهش تماشاگر از سال قبل آغاز شده است و شاید عوامل آن را باید در روش‌های مدیریت هم جستجو کرد.
قبل از شروع مسابقه استقلال و گل‌گهر در سیرجان و هنگامی که بازیکنان دوتیم مشغول گرم کردن بودند، محمد حسین مرادمند نیز در کنار زمین حضور یافته بود. او در آنجا با یکی از هواداران کم‌توان استقلال مواجه شد که روی ویلچر نشسته بود...
محمدحسین محمدیان به دلیل بیماری عفونی ای که از مسابقات جهانی درگیر آن شده بود، در بیمارستان بستری شد.
محمدحسین مرادمند مدافع استقلال که با پشت سر گذاشتن ماجرای خدمت سربازی و دریافت کارت پایان خدمت خود، باز دیگر به جمع آبی‌پوشان بازگشته، از فرصت برای حضور در کربلا و حرم امام حسین استفاده کرده و راهی عراق شده است.
معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی طی حکمی محمدحسین عسکرپور را به عنوان سرپرست اداره‌کل حمایت از تولید منصوب کرد.
مجری‌گری محمدحسین میثاقی از یک سو و رویکرد شبکه سه از سوی دیگر، انتقاد‌هایی را در پی داشته است.
محمد حسین مرادمند که یک نیم فصل از استقلال جدا افتاده بود با این تیم قراردادش را تمدید کرد.
باشگاه استقلال درباره وضعیت محمدحسین مرادمند در جمع آبی‌پوشان پایتخت توضیحاتی ارائه داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ