شرکت گازپروم روسیه اعلام کرد صادرات گاز خود را به چین افزایش داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قراردادی مبنی برافزایش حجم صادرات گاز ایران به ارمنستان بین مقام‌های ۲ کشور امضا شد.
غلام‌عباس حسینی گفت: هم اکنون روزانه ۴۵ میلیون متر مکعب گاز به کشورهای همسایه صادر می شود که با تکمیل دو خط ۶ و ۹ سراسری صادرات ۱۰۰ میلیون متر مکعب افزایش خواهد یافت.
دولت عراق اعلام کرد این کشور واردات گاز از ایران را ۳ تا ۴ برابر افزایش داده است.
صادرات گاز آمریکا به اروپا در سال ۲۰۲۲ حدود ۲.۵ برابر سال ۲۰۲۱ شده است.
دولت مکلف شد با استفاده از منابع داخلی ارزی و ریالی حاصل از صادرات محصولات نفتی و گازی، طرح های افزایش ظرفیت پایدار تولید نفت و گاز را مورد توجه قرار دهد.
یک کارشناس اقتصادی گفت: آمریکایی ها از حمله روسیه به اوکراین منافع بالایی کسب کردند از جمله افزایش قیمت گاز صادراتی به اروپایی ها که این موضوع کاملا به نفع آمریکا تمام شد.
وزیر صنعت و معدن گفت: در ده ماهه اول سال شاخص های کلان رشد داشته است و این رشد دلیل بر افزایش در بخش تولید است.
میزان تولید در مجتمع فولادصنعت بناب در 9 ماه منتهی به پایان آذر 1401 با وجود مشکلاتی همچون قطع برق و گاز، در مجموع به 702 هزار تن رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از 10 درصد افزایش داشت.
آذربایجان می‌خواهد در سال جاری صادرات گاز به ترکیه را ۱۹ درصد افزایش داده و به ۱۰ میلیارد مترمکعب برساند.
بر اساس خبری که خبرگزاری رویترز منتشر کرده است، پرویز شاخبازوف وزیر انرژی آذربایجان در روز جمعه اعلام کرد: که این کشور قصد دارد میزان عرضه گاز به ترکیه را برای سال جاری با 19 درصد افزایش به 10 میلیارد متر مکعب در سال افزایش دهد. صادرات گاز جمهوری آذربایجان به ترکیه در سال قبل 8.4 میلیارد متر مکعب بوده است.
وزیر نفت گفت: درآمدهای حاصل از فروش نفت، میعانات گازی، خالص گاز صادراتی و فروش فرآورده‌های نفتی طی ۱۰ ماهه گذشته در مقایسه با ۱۰ ماهه سال قبل ۴۰ درصد افزایش داشته است.
معاون نخست وزیر روسیه می گوید این کشور شاهد افزایش قابل توجه حجم صادرات گازی خود به چین در سال گذشته بوده است.
بررسی آمار منابع صنعتی و تحلیل رویترز نشان داد روسیه صادرات ریلی ال‌پی‌جی یا گاز نفتی مایع شده به چین را در سال ۲۰۲۲ در راستای تلاش برای متنوع کردن فروش صادرات انرژی خود بیش از دو برابر افزایش داد.
بررسی جزئیات تجارت خارجی نشان می دهد که افزایش صادرات گاز طبیعی در روزهای گذشته موجب شد تا روند کاهشی مقدار صادرات، معکوس و افت وزنی صادرات به افزایش تبدیل شود.
شرکت ملی نفت چین خواستار افزایش پیوسته صادرات گاز روسیه به این کشور از طریق خط لوله «قدرت سیبری» شد.
طبق آماررسمی اعلام شده از سوی گمرک، آمار صادرات "غیر نفتی" کشورمان به عراق در بازه مورد بررسی با ۶ درصد رشد مواجه بوده است .
مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران از امضای قرارداد صادرات ۴۰ دستگاه توربین ساخت ایران به روسیه خبر داد و اعلام کرد که تولید گاز ایران در دوران تحریم دو برابر شده است.
آب مشترکان پر مصرف قطع می‌شود، افتتاح دومین واحد بخار نیروگاه عسلویه، طرح روس‌ها برای توسعه ۶ میدان نفتی و ۲ میدان گازی ایران از مهمترین اخبار نفت و انرژی در هفته جاری بودند.
مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران در جریان سفر گروهی از وزارت برق عراق به ایران، از افزایش صادرات گاز به این کشور در سال ۱۴۰۱ خبر داد.
عضو هیئت مدیره جامعه صنعت کفش ایران گفت: صادرات کفش در کشور طی ۵ ماه نخست امسال از نظر وزنی ۱۲ درصد و از نظر ارزشی ۵ درصد افزایش داشته است.
همزمان با افزایش قیمت گاز در اروپا؛ ناشی از کاهش صادرات مسکو، بهای برق نیز در کشورهای اروپایی رکورد زد.
شیراز - رئیس مجمع نمایندگان فارس گفت: سهم ایران در انرژی گاز دنیا باید افزایش داشته باشد و باید به طور نیابتی صادرکننده گاز به اروپا باشیم.
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران همزمان با هفته دولت اعلام کرد که در سال نخست فعالیت دولت سیزدهم، شاهد افزایش ۶۴ درصدی درآمد صادرات گاز و بهره‌برداری از ۵۰۳ کیلومتر خطوط انتقال گاز جدید بودیم.
همزمان با افزایش قیمت گاز در اروپا ناشی از کاهش صادرات مسکو، بهای برق نیز در کشورهای اروپایی رکورد زد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ