تایباد ـ استاد حوزه و دانشگاه گفت: اینکه سلیمانی باقی ماند به این دلیل بود که برای خداوند کار کرد، اگر کار او با اخلاص برای خداوند نبود، امروز بعد سه سال کشور نامش را فریاد نمی‌زد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ماندگاری گرما در بیشتر مناطق کشور
اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ماندگاری توده هوای گرم در سطح استان طی روزهای پیش رو خبرداد.
اصفهان- معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم وزش باد و خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا تا روز شنبه ۳۱ تیرماه خبرداد.
ماندگاری استاد حوزه و دانشگاه در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه امروز شیراز با بیان اینکه بیمه ولایت برای مردم هزینه‌هایی نیز دارد که همان تحمل دشواری‌ها است و پیامبران و اولیا نیز همواره در سختی بوده‌اند، گفت: مردم ایران اسلامی در جبهه ولایت قرار گرفته‌اند، شاید دشواری داشته باشند، تحریم اقتصادی باشند، اما منحرف نمی‌شوند. ماندگاری گفت: به دنبال تحمل این سختی‌ها شیرینی ظهور است که وعده داده شده است.
سیب زمینی‌ها را بشویید تا از هرگونه آلودگی پاک شود. سیب زمینی را با آب گرم خیس کنید، سپس با کمک دست یا برس خوب تمیز کنید. مطمئن شوید تا هر گونه کثیفی را پاک کنید. با این کار هنگام پوست کردن سیب زمینی کثیفی به طور تصادفی از پوست به قسمت خوراکی آن منتقل نمی‌شود.
شاید این یکی از ماندگارترین تیتر های تاریخ ایران برای بازی بی نظیر یکی از ستاره های پرسپولیس است
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد شدید، ماندگاری هوای سرد و یخبندان شبانه تا فردا صبح پیش‌بینی می‌شود.
لیفت مژه و اکستنشن مژه راه حل‌های رایج تری هستند که شاید نام آن‌ها را شنیده باشید. اما جراحی کاشت مژه روش دیگری است که برای بهبود ظاهر مژه‌های کم پشت استفاده میشود. برخلاف لیفت و اکستنشن، این روش در صورت انجام صحیح توسط جراح، نتایج دائمی‌تری را ارائه میدهد.
به گزارش سازمان هواشناسی در برخی نقاط استان‌های ساحلی خزر شاهد بارش‌های پراکنده خواهیم بود و در نوار شرقی کشور وزش بادهای نسبتا شدید پیش‌بینی می‌شود.
تهرانی‌ها طی ۳۲روز اول زمستان، ۲۱روز «هوای‌سمی» تنفس کردند. در غیاب سیاست‌های مهارکننده این بحران، سه گانه «ضعف حمل‌ونقل عمومی»، «اجبار به استفاده از خودروی شخصی برای ترددهای شغلی» و «برودت هوا» باعث افزایش شدید «ذرات معلق» در هوا شده است. نتایج چهار مطالعه پزشکی نشان می‌دهد، «ماندگاری آلودگی» در تهران، همبستگی گسترده با افزایش مرگ‌ومیر دارد. ۱۵درصد از مرگ‌های سال۹۶ پایتخت - سالی با آلودگی کمتر از الان- ناشی از هوای سرطان‌زا بود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز در اکثر مناطق کشور جوی پایدار همراه با ماندگاری هوای سرد پیش‌بینی می‌شود که سبب آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت خواهد شد.
طی پنج روز آینده در غالب مناطق کشور جوی پایدار همراه با ماندگاری هوای سرد و در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت آلودگی هوا پیش‌بینی می‌شود.
بارش برف همیشه می‌تواند باعث خوشحالی شود، اما سرمایی که ماندگار شود، دردسر‌های خودش را دارد. ممکن است یک صبح سرد زمستانی وقتی شیر آب را باز می‌کنید، متوجه شوید که لوله یخ زده است.
وزیر اطلاعات در همایش مکتب شهید سلیمانی گفت: شهید سلیمانی چهره‌ای ماندگار و اثرگذار در نظام بین المللی بود و تغییرات اساسی را ایجاد کرد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز (یکشنبه) در دیدار خانواده و اعضای ستاد بزرگداشت سردار سلیمانی، دمیدن روحی تازه به جبهه مقاومت را کار بسیار برجسته و اساسی شهید سلیمانی خواندند و افزودند: سردار با تقویت مادی، معنوی و روحی مقاومت، این پدیده ماندگار و رشد یابنده را در مقابل رژیم صهیونیستی و نفوذ امریکا و دیگر کشورهای استکباری حفظ، مجهز و احیاء کرد.
رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی کشور و مرحله اول چرخه انتخابی تیم ملی، بزرگداشت پهلوان ماندگار شهید حاج قاسم سلیمانی در سالن شهدای هفتم در حال برگزاری است.
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بیانیه‌ای با گرامیداشت دومین سالگرد شهادت محسن فخری زاده، مجاهدت‌های آن شهید گرانقدر را ماندگار و راهنمای دانشمندان و نخبگان علمی کشور دانست.
رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: حادثه شاه‌چراغ یکی از ستاره‌های درخشان تاریخی است که گرچه دل‌ها را سرشار از اندوه کرد، اما در تاریخ کشور ماندگار شد و نشانه زنده بودن و مایه سربلندی ملت است.
فوتبال ایران تا قبل از حضور در قطر پنج دوره حضور در جام های جهانی را تجربه کرده است که هر دوره با اتفاق خاصی همراه بوده اما شاید فقط اولین دوره حضور تصویر ماندگاری نداشته است.
به رغم اقدامات ارزشمند دولت سیزدهم در عمر یک­ ساله­ خود در زمینه ساخت پتروپالایشگاه­‌ها، وضعیت موجود از کندی پیشرفت طرح ­های پتروپالایشی و عقب­ ماندگی شدید در این حوزه، در مقایسه با کشور‌های دیگر مانند عربستان، هند، ترکیه امارات و... حکایت دارد.
علی­رغم اقدامات ارزشمند دولت سیزدهم در عمر یک­ساله­ خود در زمینه ساخت پتروپالایشگاه­ها، وضعیت موجود از کندی پیشرفت طرح ­های پتروپالایشی و عقب­ ماندگی شدید در این حوزه، در مقایسه با کشور‌های دیگر مانند عربستان، هند، ترکیه امارات و... حکایت دارد.
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: در بررسی وضعیت بازار سرمایه باید دید شاخص بورس در حالی معاملات امسال خود را از ارتفاع یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد آغاز کرده که در نهایت در اواخر خرداد امسال ارتفاع یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد را هم دید اما این ماندگاری ادامه‌دار نبود. این روزها که صحبت می‌کنیم شاخص بورس روند منفی را در پیش گرفته است و با سقوط به ارتفاع یک میلیون و ۳۰۰ واحد، عملکرد خودش را از ابتدای سال تا به الان و طی شش ماه نخست امسال تقریبا به صفر درصد و شاید منفی به ثبت رساند.
سرلشکر سلامی تاکید کرده است: این شهیدان عالیقدر بویژه سردار شجاع و پاکباخته شهید هاشمی عمر با برکت خود را وقف خدمت صادقانه و عاشقانه به ملت و مملکت اسلامی به ویژه استان کهن سیستان و بلوچستان و صیانت از امنیت و آرامش مردمان این منطقه نمودند، که شعاع درخشش، شکوه و عظمت آن برای همیشه ماندگار و راهنمای نسل‌های آینده استان و بلکه ایران عزیز خواهد بود.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: شهید اردستانی حماسه‌های بسیار ماندگاری را با پشتیبانی همسر بزرگوارش انجام داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ