اراک- سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی رویکرد اصلی دولت مردمی سیزدهم را ترمیم اعتماد عمومی مردم به دولت عنوان کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری پلیس فتا گفت: ما در حوزه بهداشت امنیت سایبری با چهار رویکرد اصلی مواجه هستیم. اولین و مهم‌ترین رویکرد به عنوان کاربر، مدیریت رمز عبور است.
رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری پلیس فتا گفت: ما در حوزه بهداشت امنیت سایبری با چهار رویکرد اصلی مواجه هستیم. اولین و مهم‌ترین رویکرد به عنوان کاربر، مدیریت رمز عبور است.
زنجان- معاون اول قوه قضائیه گفت: یکی از رویکردهای اصلی دشمن در شرایط کنونی، دوقطبی سازی در کشور بوده و این موضوع را در اولویت اتاق فکر خود قرار داده است.
زنجان- معاون اول قوه قضائیه تاکید کرد: یکی از رویکردهای اصلی دشمن در شرایط کنونی، دوقطبی سازی در کشور بوده و این موضوع را در اولویت اتاق فکر خود قرار داده است.
در حقیقت مشکل اصلی آنان وجود «غیر» است. اثبات خودشان ممکن نیست ولی نفی و حذف دیگران را ممکن می‌دانند. ولی این رویکرد نتیجه‌بخش نیست. به این علت روشن که اگر نتیجه می‌داد که تا حالا داده بود و این اندازه عقب‌گرد کشور را شاهد نبودیم. مشکل اصلی وجود تنگ‌نظری افراطی است. فقط می‌خواهند دیگران نباشند. همین.
در حقیقت مشکل اصلی آنان وجود «غیر» است. اثبات خودشان ممکن نیست ولی نفی و حذف دیگران را ممکن می‌دانند. ولی این رویکرد نتیجه‌بخش نیست. به این علت روشن که اگر نتیجه می‌داد که تا حالا داده بود و این اندازه عقب‌گرد کشور را شاهد نبودیم. مشکل اصلی وجود تنگ‌نظری افراطی است. فقط می‌خواهند دیگران نباشند. همین.
رئیس جمهور توجه به ظرفیت و چالش های کشور را دو رویکرد اساسی در تدوین لایحه برنامه هفتم توسعه کشور دانست.
اصولا معضل اصلی توسعه در کشورمان در طول یک قرن گذشته همین رویکرد غلط بوده است؛ یعنی تسلط و غلبه ملاحظات سیاسی بر ملاحظات اقتصادی و تصمیم‌گیری اقتصادی از نقطه‌نظر مصالح سیاسی. چنان‌که اگرچه برخی از مبانی اقتصاد مدرن و ایجاد ساختار‌های بوروکراتیک و نهاد‌های مالی و حقوقی در طی فرایند توسعه‌ای کشور پا گرفت؛ اما از سوی دیگر ایجاد فضای انحصاری و غیررقابتی و صرف بخش عمده‌ای از منابع مالی کشور بر مبنای ملاحظات سیاسی و ایدئولوژیک این فرایند را با نواقص و آسیب‌های جدی مواجه کرد.
رئیس شورای اطلاع رسانی دولت با بیان اینکه دولت مردمی و مجلس انقلابی دو بال اساسی پیشرفت کشور هستند گفت: همدلی و هم‌افزایی را رویکرد اصلی و تغییرناپذیر دولت برای پیشرفت کشور دانست
بگلریان گفت: در رویکردها و سیاستگذاری‌ها نمی‌دانیم رویکرد جهادی به چه معنایی است؟ سال‌هاست سیاستمداران نمی دانند از کدام نظام اقتصادی استفاده می کنند... نظام سیاسی و دولت تکلیف بنگاه‌های خصولتی را مشخص کنند...دولت حداقل اگر سعی کند اصل ۴۴ قانون اساسی را  اجرا بکند،از مشکلات‌مان کم خواهد شد.
رهبر انقلاب در دیدار با نخبگان به موضوع لزوم افزایش تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان اشاره داشتند و با بیان نکاتی که می‌تواند به حرکت پربرکت علم و فناوری شتاب دهد، افزودند: «حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان»، «گسترش کمّی و ارتقای کیفی این شرکت‌ها» و «دخالت دادن آن‌ها در بخش‌ها و طرح‌های اصلی کشور» ضرورت‌هایی است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
رهبر انقلاب در دیدار با نخبگان به موضوع لزوم افزایش تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان اشاره داشتند و با بیان نکاتی که می‌تواند به حرکت پربرکت علم و فناوری شتاب دهد، افزودند: «حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان»، «گسترش کمّی و ارتقای کیفی این شرکت‌ها» و «دخالت دادن آنها در بخش‌ها و طرح‌های اصلی کشور» ضرورت‌هایی است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
عبدی نوشت: مساله اصلی باید حفظ منافع ملی کشور باشد. اگر این رویکرد را در ادامه شاهد باشیم، می‌توان گفت که این توافق امیدبخش و مفید است، در غیر این صورت چه بسا با کوچک‌ترین موانعی که مواجه شویم دوباره به جای اول برمی‌گردیم. البته طرفداران وضع موجود باید متوجه شوند، این‌گونه نیست که به راحتی بتوان سیاست‌های موجود را در ذیل رویکرد‌های قبلی توجیه کرد، چنین توجیهاتی ثمربخش نخواهد بود. بنابر این به جای توجیهات غیرقابل قبول بهتر است رویکرد خود را اصلاح کنند تا راه برای اتفاقات بهتر باز شود.
محسنی اژه‌ای تصریح کرد: رویکرد دستگاه قضایی از همان ابتدا، تفکیک قائل شدن میان معترضان و عناصر اصلی اغتشاشات بود؛ بر همین اساس اگرچه افراد فریب‌خورده اغتشاشات با عنایت مقام معظم رهبری مشمول عفو قرار گرفتند اما عناصر اصلی اغتشاشات که مرتکب جنایت و محاربه و افساد فی‌الارض شده یا سبب خسارت به اموال مردم شده و شاکی خصوصی دارند و یا مرتبط با سرویس‌های جاسوسی بیگانه هستند در زمره عفوشدگان قرار ندارند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت:جهاد امید آفرینی، جهاد خدمت و جهاد تبیین سه رویکرد اصلی بسیج است که در جریان قرار دارند.
مدیر صادرات و امور بین الملل گروه سایپا گفت: صادرات اقتصادی بر اساس شعار اصلی سایپا که تولید اقتصادی است امسال در دستور کار قرار گرفته و دستاوردهای خوبی را ایجاد کرده است.
چه دیواری کوتاه‌تر از حسن روحانی و وزیرانش! اصلا آن‌ها بدترین عملکرد تاریخ ایران معاصر را در مملکت داری داشته‌اند! هر چه هست و نیست را باید در روحانی و برنامه‌های اشتباه دولتش پی‌جویی کرد! به بیان ساده‌تر، دولت حسن روحانی تماما بحران بودند، هستند و در آینده خواهند بود! این گزاره‌ها خلاصه‌ای از رویکرد نخست و شاید در دسترس‌ترین تاکتیک دولت‌مردان رئیسی در مواجه با مشکلات و مسائل بوده است. تنها کافیست به اظهارات هر یک از وزرا در مواجهه با هر گونه انتقاد نگریست و دید که چگونه انگشت اتهام را به سوی دولت سابق دراز می‌کند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزایش بهره‌وری را رویکرد اصلی مدیریت شرکت‌های اقتصادی زیرمجموعه این وزارتخانه عنوان کرد.
اصفهان- مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و مفاد سند تحویل بنیادین باید بعنوان رویکرد اصلی‌ معلمان قرار گیرد.
مدیرعامل شرکت ملی مس در جریان این بازدید از طرح های فلوتاسیون سرباره سرچشمه، معدن وکارخانه تغلیظ دره زار و پروژه های توسعه برق در مجتمع مس سرچشمه بازدید کرد.
روسیه با سهم ۱۵.۵ درصدی بزرگترین شریک تجاری ترکیه از نظر واردات است و از تامین کنندگان اصلی انرژی مورد نیاز ترکیه می‌باشد. در نتیجه، هرگونه رویکردی که روسیه در قبال قبوض انرژی ترکیه اتخاذ کند برای آنکارا مهم است، زیرا دولت ترکیه در تلاش است تا لیر را تقویت کرده و افزایش قیمت ارز خارجی را مهار کند.
رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد رویکرد ضد روسی غرب، مسکو را به اقدامات تلافی جویانه علیه کشورهای غربی واداشته است.
رئیس جمهور در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: جذب و ارتقا نیروی انسانی باید پیوست عدالت داشته باشد. ستیز با فساد و اصلاح ساختارهای فسادزا رویکرد اصلی و تصمیم جدی دولت است.
بانک مرکز در دوره جدید فعالیت خود در دولت سیزدهم؛ انظباط مالی، کنترل بازار ارز و مهار نقدینگی را به عنوان سه رویکرد اصلی خود در دستور کار قرار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ