با تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوا تمام مدارس دوره اول و دوم ابتدایی شهر قم فردا سه شنبه نیز به صورت غیر حضوری فعالیت می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر کل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش گفت: ۶۵۰۰ مراقب سلامت در مدارس فعال هستند که با این تعداد حدود ۸۰ درصد مدارس ابتدایی مراقبین سلامت دارند.
دبیر ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری گفت: برای خودکفایی در تامین نیازهای کشور نیاز به تربیت نیروی انسانی ماهر در سطوح ابتدایی آموزش داریم.
از تاریخ دوشنبه ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۲ در شهر تهران، زمان آغاز فعالیت مدارس متوسـطه ۷.۳۰ دقیقه صبح و مدارس ابتدایی ۸ صبح است.
‏با تصویب هیئت دولت، از سال آینده آغاز به کار مدارس متوسطه ساعت ۷:۳۰ و ابتدایی ساعت ۸ خواهد بود.
با توجه به بارش برف در استان قزوین بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران استان قزوین تمامی مدارس پیش‌دبستانی و ابتدایی در نواحی یک و دو شهرستان قزوین، شهرستان البرز و منطقه کوهین و تمامی مدارس استثنایی در مناطق یادشده در نوبت صبح امروز چهارشنبه ۲۶ بهمن غیرحضوری اعلام شد.
اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که به علت بارش برف مدارس مقطع ابتدایی مناطق ۱ تا ۵ پایتخت امروز چهارشنبه غیرحضوری است.
اصفهان- بنا به اعلام فرمانداری شهرستان فریدون‌شهر مقاطع ابتدایی این شهرستان امروز دوشنبه غیرحضوری و شروع کلاس‌های دوره اول و دوم متوسطه این شهرستان به‌علت بارش برف با یک ساعت تاخیر است.
با توجه به بارش برف و مشکلات تردد، فعالیت مدارس ابتدایی استان قم در شیفت عصر به‌صورت غیرحضوری و سایر مقاطع حضوری است.
صفی‌اله کرامتی اظهار کرد: با توجه به برودت هوا و بارش برف بنا به تصمیم اعلام شده همه مدارس مقطع ابتدایی و متوسطه اول استان زنجان در شیفت بعدازظهر تعطیل و آموزش در بستر شاد انجام خواهد شد.
روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان اعلام کرد: به علت تداوم بارش برف، برودت هوا، تمام مقاطع نواحی ۱ و ۲ همدان و مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی در سراسر استان امروز -یکشنبه ۲۳ بهمن‌ماه- در نوبت صبح تعطیل است و آموزش‌ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می‌گیرد.
عباس پوردرویش اظهارداشت: با توجه به شدت وزش باد و مطلوب نبودن وضعیت هوا برای تردد کودکان، مدارس شیفت عصر تعطیل اعلام شد.
اصفهان- تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان تیران و کَروَن و مدارس مقطع ابتدایی شهرستان گلپایگان به علت بارش برف امروز چهارشنبه ۱۲ بهمن غیرحضوری است.
به علت پایداری آلودگی هوا، مهد‌های کودک و پیش‌دبستانی در شهر قم، شهرستان‌های جعفریه و کهک، بخش‌ها و روستا‌ها تعطیل می‌باشد.
اردبیل- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: آموزش محیط زیست در حوزه‌های مختلف باید از مدارس ابتدایی و کتب درسی شروع شود تا ما در سال‌های آینده نتایج مطلوبی را دریافت کنیم.
شنبه و یکشنبه ۱۹ و ۲۰ آذر ماه در تمامی شهرستان‌های استان تهران و البرز به جز دماوند و فیروزکوه، مهد‌های کودک و پیش‌دبستانی‌ها تعطیل و تمام مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه غیرحضوری و به‌صورت مجازی دایر است.
چهارشنبه ۹ آذر ماه در تمامی شهرستان‌های استان تهران و البرز به جز پردیس، دماوند و فیروزکوه مهد‌های کودک و پیش‌دبستانی‌ها تعطیل و مقطع ابتدایی غیرحضوری و به صورت مجازی دایر است.
برای فردا فعالیت‌های ورزشی در فضاهای باز ممنوع است و فروش مجوز روزانه طرح و ترافیک توسط شهرداری تهران از فردا دوشنبه تا روز چهارشنبه ممنوع خواهد بود.
تهران- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: مدارس ابتدایی استان تهران به جز دماوند، فیروزکوه و پردیس روز سه شنبه غیر حضوری شد.
فردا عصر و در چارچوب رقابت های جام جهانی فوتبال در قطر، تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل تیم ملی انگلیس صف آرایی خواهد کرد. یکی از مهم ترین مسابقات فوتبال ملی کشورمان که موجب شده دولت مردان با اتخاذ تصمیمی ویژه به نوعی به استقبال آن بروند و یکی از متفاوت ترین روزهای آموزش عالی در کشورمان را رقم بزنند.
فردا عصر و در چارچوب رقابت های جام جهانی فوتبال در قطر، تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل تیم ملی انگلیس صف آرایی خواهد کرد. یکی از مهم ترین مسابقات فوتبال ملی کشورمان که موجب شده دولت مردان با اتخاذ تصمیمی ویژه به نوعی به استقبال آن بروند و یکی از متفاوت ترین روزهای آموزش عالی در کشورمان را رقم بزنند.
برای فردا فعالیت‌های ورزشی در فضاهای باز ممنوع است و فروش مجوز روزانه طرح و ترافیک توسط شهرداری تهران از فردا دوشنبه تا روز چهارشنبه ممنوع خواهد بود.
اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بر اساس تصمیم کمیته مدیریت بحران و به دلیل آلودگی هوا، پیش دبستانی و مقطع ابتدایی در شیفت صبح امروز چهارشنبه ۱۱ آبان در شهرستان بندرعباس تعطیل و فعالیت‌های ورزشی دانش آموزان در سایر مقاطع نیز ممنوع است.
روز شنبه هفتم آبان ماه ۱۴۰۱ تمام مهد‌های کودک، پیش‌دبستانی و آمادگی، دوره تحصیلی ابتدایی و دوره اول متوسطه در تمامی شهرستان‌های استان تعطیل خواهند بود.
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: همکاری ما با فدراسیون ورزش‌های زورخانه ای مورد توجه سند تحول بنیادین است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ