روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان اعلام کرد: به علت تداوم بارش برف، برودت هوا، تمام مقاطع نواحی ۱ و ۲ همدان و مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی در سراسر استان امروز -یکشنبه ۲۳ بهمن‌ماه- در نوبت صبح تعطیل است و آموزش‌ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می‌گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند مقامات این رژیم از ترس پاسخ موشکی مقاومت فلسطین دستور تعطیلی تمام مدارس نزدیک به نوار غزه را صادر کردند.
سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان، گفت: یکی از محوری‌ترین برنامه‌های هفته گرامی‌داشت مقام معلم در استان زنگ سپاس معلم است که در تمام مدارس به صدا درخواهد آمد.
سمنان- رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور بابیان اینکه طی سال جاری مدارس نیمه تمام خیر ساز کشور تکمیل می‌شوند، گفت: ۱۵ هزار میلیارد تومان برای این امر اختصاص خواهد یافت.
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش گفت: مدارس کشور از فردا دایر است و آموزش به صورت حضوری انجام می‌شود.
از روز ۱۴ فروردین، فعالیت مدارس کشور با قوت برقرار است و کلاس‌های درس نیز به صورت حضوری برگزار می‌شود.
تمام مقاطع تحصیلی استان همدان در نوبت صبح امروز -چهارشنبه ۲۶ بهمن‌ماه- تعطیل است.
فیروزکوه- مدارس تمام مقاطع تحصیلی فیروزکوه و لواسان صبح چهارشنبه مجازی شد.
تهران- تمام مقاطع مدارس استان تهران صبح دوشنبه ساعت ۹:۳۰ باز می شود.
تهران- تمام مقاطع مدارس استان تهران صبح دوشنبه ساعت ۹:۳۰ باز می شوند.
اسماعیل جیریایی رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به وضعیت فعالیت مدارس استان مرکزی اظهار داشت: فعالیت تمام مدارس نوبت عصر استان به‌دلیل برودت هوا، بارش برف و لغزندگی معابر و جاده‌ها یکشنبه بیست و سوم بهمن ماه به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.
تمام مدارس شهرستان البرز در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در تمام مقاطع تحصیلی مجازی است. فعالیت سایر مدارس مناطق استان نیز به صورت حضوری بوده و عوامل اجرایی در مدارس الزامی نیست.
تهران- تمام مقاطع مدارس استان تهران بر اساس مصوبه کارگروه اضطرار آلودگی هوا غیرحضوری شد.
بر اساس هماهنگی به عمل آمده با وزارت نفت مبنی بر کنترل نسبی مصرف بهینه گاز مقرر گردید تمامی دستگاه ها، سازمان‌ها و ادارات دولتی در سطح استان تهران در روز دوشنبه مورخ ۲۶ دی ماه ۱۴۰۱ مطابق روال عادی به فعالیت بپردازند و درجه حرارت محیط اداری را بین ۱۸ تا ۲۱ درجه حفظ نمایند.
اصفهان- وزیر آموزش و پرورش از اختصاص ۵۰۰ میلیون یورو اعتبار برای تکمیل پروژه های نیمه تمام مدارس و مدارس کانکسی و تخریبی کشور خبر داد.‌
تمام ادارات و مراکز آموزشی استان خراسان شمالی از فردا به مدت سه روز، دور کار هستند.
تمام مقاطع تحصیلی در استان‌های تهران و البرز به جز پردیس دماوند، فیروزکوه بر اساس مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوا برای فردا شنبه ۲۶ آذر ماه غیرحضوری است.
محمد رضا فلاح نژاد گفت: ارتفاع برف در محدوده کوهستان‌های طالقان ۲۰ سانتی متر و در شهر طالقان ۱۰ سانتی متر گزارش شده است.
مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش گفت: ثبت نام مدارس سال آینده تمام الکترونیکی می‌شود.
تهران- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: تمام مقاطع مدارس استان تهران چهارشنبه غیرحضوری شد.
آموزش در تمام مدارس ابتدایی شهر تهران در روز دوشنبه ٣٠ آبان ۱۴۰۱ به صورت مجازی خواهد بود.
تمام مدارس شهر و روستای کردستان در ۲ نوبت صبح و عصر تعطیل است.
قزوین - رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه بیش از هزار مدرسه کانکسی در سطح کشور وجود دارد گفت: مدارس کانکسی بالای ۱۰ نفر تا مهرماه آینده صاحب ساختمان می‌شوند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: تمام مدارس مقاطع تحصیلی این استان فردا دوشنبه چهارم مهرماه به دلیل آلودگی هوا تعطیل و ادارات با ۲ ساعت تاخیر فعالیت خواهند داشت.
سرانجام پس از اظهارات ضد و نقیض در رابطه با تعطیلی مدارس مشهد در فاصله یک روز مانده به بازگشایی مدارس، مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی از تعطیلی تمام مدارس مشهد تا پنجم مهر ماه خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ