الهام علی‌اف، رییس‌جمهور آذربایجان در اظهاراتی جدید گفته است که چه ارمنستان بخواهد و چه نخواهد، دالان زنگزور را در خاک این کشور تاسیس خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گروه مقاومت گردان‌های جنین وابسته به سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین طی بیانیه‌ای جمعه شب به رژیم صهیونیستی هشدار داد.
گروه مقاومت گردان‌های جنین وابسته به سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین طی بیانیه‌ای جمعه شب به رژیم صهیونیستی هشدار داد.
گوسفندانی که برای شاخ‌وشانه کشیدن برای سگ گله قصد حمله به او را داشتند، با تکنیک جالب این سگ مجبور به عقب‌نشینی شدند. منبع: خبرآنلاین
ژاپن در دیداری خانگی موفق شد با چهار گل پرو را در هم بکوبد.
عضو ارشد دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن با بیان اینکه توطئه دشمنان برای سقوط ۲۱ روزه صنعا مانند بغداد شکست خورد، گفت آمریکا برای توجیه حضور نظامی خود در یمن از القاعده و داعش حمایت می‌کند.
شاه کبرای ماده تنها مار کره زمین است که لانه می‌سازد. این مار‌ها با دسته‌ای از شاخ و برگ و دیگر چیز‌ها توده‌ای بزرگ می‌سازند که هنگام تجزیه گرما تولید می‌کند. شاه کبرا از این گرما برای نگهداری تخم‌هایش استفاده می‌کند در حالی که مادر بالای لانه می‌نشیند و از آن مراقبت می‌کند.
الهام علی اف گفت: درخواست تحقیق فوری و شفاف داریم. اینکه دقیقا بعداز این اقدام تروریستی رسانه های ایران با این تروریست مصاحبه کردند نشان می دهد او آن کسی است که توسط یکی از شاخه ها و نهادهای وابسته فرستاده شده است.
وزیر راه و شهرسازی در دیدار با وزیر حمل و نقل چین، برنامه ریزی لازم برای انجام اقدامات مشترک در چارچوب تقویت و توسعه شاخه جنوبی جاده ابریشم در چارچوب "ابتکار کمربند راه" را بررسی کرد.
پارسینه: شاخ و شانه کشیدن باورنکردنی گاو گوزن غول پیکر برای پلنگ را در ادامه ببینید.
این ویدئو که در پارک ملی کروگر ضبط شده، دسته‌ یوزپلنگ‌های گرسنه را به تصویر می‌کشد که در کمین بچه تیز شاخی نشسته اند. آن‌ها برای رسیدن به شکار خود، ابتدا به تیز شاخ مادر حمله می‌کنند تا دنبال شان کند و از فرزندش دور شود. پس از آنکه تیزشاخ مادر دور شد، یکی از یوزپلنگ‌ها سراغ توله می‌رود و شکارش می‌کند.
محافل امنیتی رژیم صهیونیستی از همکاری گردان های شهدای الاقصی و گروهان های قدس شاخه های نظامی جنبش فتح و جنبش جهاد اسلامی در شمال کرانه باختری ابراز نگرانی کردند.
رییس اتحادیه تولیدکنندگان گل و گیاه و بذر و نهال استان تهران گفت: خانواده ها به جای هزینه ۱۲۰ هزار تومان برای دو شاخه گل رز، یک گلدان گلدار به مبلغ ۱۰۰ هزار تومان خریداری کنند.
کریمی درباره میزان مراجعات بیمارستانی کرونا، گفت: در بیمارستان هر کسی که با علائم بیماری تنفسی مراجعه می‌کند، بلافاصله از او تست نمی‌گیرند؛ بنابراین می‌توان گفت روزانه ۱۰ هزار مراجعه روزانه در حوزه کل بیماران تنفسی داریم که به بخش سرپایی مراجعه می‌کنند. از این تعداد حدود ۳۰۰ نفر در روز بستری می‌شوند.
مساله اروپایی‌ها فقط کمبود عرضه نیست بلکه به دلیل اقتصاد لیبرال و قیمت‌گذاری آزاد سوخت، همزمان با کمبود عرضه با جهش چند صد درصدی قیمت سوخت روبرو هستند و این یعنی اگر پولدار نباشی حتی با وجود سوخت در اروپا با مشکل روبرو می‌شوی!
معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران از اجرای طرح شاخه شرقی بزرگراه یادگار امام (ره) و محور رنجبر و ساماندهی اراضی پیرامون خبر داد.
اخیرا اردوگاه جنین شاهد افزایش نیروهای شاخه‌های نظامی حماس و جهاد اسلامی بوده و بارها با یورش‌های ارتش اشغالگر مقابله کرده‌اند در ادامه تصاویری از تمرینات نظامی این گروه را مشاهده می‌کنید.
در یورش صبح امروز نظامیان رژیم صهیونیستی به جنوب جنین در کرانه باختری، یکی از اعضای گردان های قدس بازداشت شد و ۱۱ فلسطینی زخمی شدند.
صبح شنبه پنجم شهریور ۱۴۰۱، عملیات احداث شاخه غربی ادامه بزرگراه یادگار امام(ره) طی مراسمی با حضور شهردار تهران آغاز خواهد شد.
شهردار منطقه ۹ از آغاز عملیات اجرایی شاخه غربی بزرگراه یادگار امام(ره) در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
فرمانده ارشد شاخه نظامی جهاد اسلامی که به دست رژیم صهیونیستی ترور شد از جمله ناظران بر ساخت موشک‌های مقاومت فلسطین بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ