اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیشوا- مسئول آتش نشانی شهرداری پیشوا از تصادف شاخ به شاخ دو خودرو در این شهرستان و مصدوم شدن هفت نفر در این حادثه خبر داد.
سرهنگ محمدرضا علیزاده رئیس پلیس اسلامشهر گفت: به منظور افزایش احساس امنیت شهروندان، طرح ارتقای امنیت اجتماعی محله محور با هدف ایجاد محیطی امن و جهت جمع آوری حاملان سلاح سرد و مبارزه با انواع سرقت در شهرستان اسلامشهر به مرحله اجرا گذاشته شد.
رونی، پسر فیل فودن چند ساعت پس از ورود به فضای مجازی به یک چهره محبوب تبدیل شد.
خودرو سمند از سمت ارومیه به سلماس در گردنه قوشچی در حال حرکت بود که بر اثر انحراف به چپ با کامیون کمپرسی برخورد کرده است.
ژاپن در دیداری خانگی موفق شد با چهار گل پرو را در هم بکوبد.
معاون رئیس شورای حاکمیتی سودان ضمن ابراز اطمینان درباره پیروزی ارتش در نبرد جاری میان نیروهای ارتش و نیروهای پشتیبانی سریع درباره فروپاشی سودان به شدت هشدار داد.
معاون رئیس شورای حاکمیتی سودان ضمن ابراز اطمینان درباره پیروزی ارتش در نبرد جاری میان نیروهای ارتش و نیروهای پشتیبانی سریع درباره فروپاشی سودان به شدت هشدار داد.
مدافعان ایرانی الاهلی امشب در لیگ ستارگان مقابل هم‌تیمی سابق خود در پرسپولیس قرار می‌گیرند.
یکی از فعالان اینستاگرامی شهر ارومیه که در اتفاقات اخیر دنبال التهاب‌آفرینی میان مردم بود، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) بازداشت شد.
در دوران پهلوی، به‌شدت با انجام حجامت مخالفت می‌شد و حتی آن را ممنوع کردند تا اینکه بعد از پیروزی انقلاب، این روش درمانی که ریشه در طب اسلامی دارد، رواج پیدا کرد.
سال ۲۰۲۰، نزدیک دهکده‌ی کوچک میسگاند در کیپ شرقی در آفریقای جنوبی یک بسته‌ی غیرعادی به صورت اتفاقی کشف شد؛ محتوای این بسته اطلاعات تازه‌ای دربارۀ شیوه‌های قدیمی طبابت در آفریقا در اختیار محققان گذاشت.
اصفهان- توقف موقت مازوت سوزی در ۲واحد نیروگاه‌ شهید منتظری درپی مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوا و شورای تامین استان سبب کاهش تدریجی آلاینده‌ها پس از ۱۰ روز آلودگی هوای شدید و مستمر اصفهان شد.
بی‌توجه به مرگ مهسا و بسیاری از زنان و مردان جوانی که طی این چهار ماه جان باختند. هنرمندان زنی که روسری از سر برداشتند احضار و بازداشت می‌شوند و چه بسا برای آن‌ها احکام سنگین عجیب و غریبی صادر می‌شود که هر ناظر بی‌طرف و منصفی را حیر‌ت‌زده می‌کند.
مارکوس رشفورد بعد از گلی که مقابل منچسترسیتی به ثمر رساند، حالا در هر هفت بازی اخیر تیمش موفق به گلزنی شده است. رشفورد در این تعداد بازی، 8 گل و 2 پاس گل زده است.
الهام علی‌اف، رییس‌جمهور آذربایجان در اظهاراتی جدید گفته است که چه ارمنستان بخواهد و چه نخواهد، دالان زنگزور را در خاک این کشور تاسیس خواهد کرد.
طلسم پیروزی کشتی‌گیران ایرانی مقابل اعجوبه امریکایی در مبارزه پانزدهم، شکسته شد.
۶ کشته در برخورد شاخ به شاخ ۲ پرشیا
مهرداد محمدی مهاجم ایرانی العربی با انتشار پیامی از هواداران و این باشگاه قطری خداحافظی کرد.
سرهنگ گودرزی بیان داشت: مجرم در تحقیقات به‌عمل‌آمده به ساخت کانال جعلی با نام و مشخصات شاکی در شبکه اجتماعی اینستاگرامی و دریافت وجه از بیش از ۳۰ نفر از شهروندان اعتراف و ابراز پشیمانی کرد و انگیزه خود را کسب مال نامشروع و مطرح شدن در فضای مجازی عنوان کرد.
رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری فردی خبر داد که با جعل هویت یک فعال اجتماعی اقدام به راه‌اندازی یک صفحه اینستاگرامی کرده بود.
فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۲ بین دو باشگاه پرافتخار تاریخ این رقابت‌ها با برتری رئال مادرید پایان یافت. آنچلوتی غیر از پاره‌ کردن نوار قهرمانی مربیان آلمانی، خودش رکورد جاودانه چهار بار فتح اروپا را بر جای گذاشت. کورتوا مرد اول فینال پاریس بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ