گرمسار- رئیس فدراسیون بسکتبال با بیان اینکه جوان سازی تیم ملی در دستور کار قرار دارد، گفت: ۳۴۰ استعداد جدید در بسکتبال شناخته شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایرباس ۳۰۰-۳۴۰ هواپیمایی آسمان به رجیستر EP-APA که صبح امروز (دوشنبه) از تهران عازم استانبول بود، به دلیل نقص فنی موتور نتوانست به پرواز خود ادامه دهد.
معاون علمی رئیس جمهور با اشاره به توانمندی ۳۴۰ شرکت دانش‌بنیان در ساخت تجهیزات پزشکی، گفت:این شرکتها برای حضور در بازارهای بین‌المللی از ظرفیت کافی برخوردارند.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۳۰ میلیون و ۳۴۰ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۶ میلیون و ۵۲۳ هزار تومان است.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: ۳۴۰ مزدور و نظامی اوکراینی در محور دونتسک کشته شده و ۲۲ پهپاد تهاجمی کی‌یف هم منهدم شدند.
وزارت دفاع روسیه امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: اوکراین تنها در دونتسک در ۲۴ ساعت گذشته، ۳۴۰ نظامی خود را از دست داده است.
ویدیویی از فرود ایرباس A۳۴۰ در فرودگاهی در کاستاریکا از نمایی فوق‌العاده را تماشا کنید.
اهواز- رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: با رسیدگی به درخواست‌ها ۲ هزار و ۳۴۰ کارگر در استان به کار بازگشته و یا از اخراج آن‌ها جلوگیری شد.
اصفهان- رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: این استان در نوروز ۱۴۰۲ میزبان بیش از ۳۴۰ هزار نفر در ستادهای اسکان بود و رتبه دوم اسکان فرهنگیان کشور را کسب کرد.
کرج- وزیر کشور گفت: شرایط کشور با تلاش نیروهای دلبسته به ایران و نظام و کار جهادی بهبود می‌یابد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
اصفهان- بودجه ۲۲ هزار و ۳۴۰ میلیارد تومانی سال ۱۴۰۲ شهرداری اصفهان، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه تصویب شد.
تعداد ۱۰ هزار و ۱۴۷ قطعه ربع سکه بهار آزادی امروز در ششمین روز از عرضه تا قیمت ۸ میلیون و ۳۴۰ هزار تومان به متقاضیان فروخته شد.
ایرباس ۳۴۰ از جمله بزرگ‌ترین هواپیما‌های تجاری دنیا محسوب می‌شود، اما باد آن را همچون پر کاه تکان می‌دهد. مهارت خلبان بر شرایط بد چوی غلبه کرد و او توانست هواپیمای غول پیکر ایرباس ۳۴۰ را در باد مخالفی که ۹۶ کیلومتر در ساعت سرعت داشت، فرود بیاورد./همشهری آنلاین
گرمسار- رئیس فدراسیون بسکتبال با بیان اینکه جوان سازی تیم ملی در دستور کار قرار دارد، گفت: ۳۴۰ استعداد جدید در بستکبال شناخته شده است.
زاهدان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از امدادرسانی به ۳۴۱ نفر آسیب دیده از سیل روز گذشته توسط نیروهای امدادگر و نجاتگر این نهاد خبر داد.
معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری از ورود ۴ فروند هواپیمای ایرباس ۳۴۰ به کشور خبر داد.
رئیس کل دادگستری استان تهران از آزادی ۳۴۰ نفر از زندانیان به‌منظور عملیاتی‌سازی دستور ریاست قوه قضائیه مبنی بر بهره‌مندی زندانیان واجد شرایط از ارفاقات قانونی خبر داد.
از ابتدای سال جاری تاکنون ۳ میلیارد و ۳۴۰ میلیون دلار ارز برای واردات دارو و تجهیزات پزشکی تخصیص داده شده است.
میرکاظمی گفت: عملکرد سال گذشته تبصره ۱۴ قانون بودجه در زمینه هدفمندی یارانه‌ها حدود ۳۴۰ هزار میلیارد تومان بود که دولت در لایحه بودجه امسال پیشنهاد کرد این رقم به ۴۷۰ هزار میلیارد تومان برسد اما مجلس در نهایت آن را به ۶۶۰ هزار میلیارد تومان رساند که مورد اعتراض سازمان برنامه و بودجه قرار گرفت و همان زمان هم اعلام شد که این منابع قابل وصول نیست زیرا دولت برنامه‌ای برای افزایش قیمت حامل های انرژی و آب، برق و گاز ندارد.
رئیس کمیته امداد گفت: از ابتدای برگزاری جشن عاطفه‌ها تا امروز ۳۴۰ میلیارد تومان کمک نقدی و کالایی برای دانش‌آموزان جامعه هدف جمع‌آوری و به صورت بسته‌های تحصیلی در اختیار آنان قرار گرفته است.
شرکت هواپیمایی ماهان در واکنش به خبر تهدید به بمبگذاری هواپیمای ایرباس A۳۴۰ این شرکت در مسیر تهران به گوانجو اعلام کرد: این پرواز در زمان مقرر در سلامت کامل به زمین نشسته است.
به گفته سازمان تنظیم کننده هوانوردی غیرنظامی ایالات متحده، ۲ سرنشین در یک هواپیمای سسنا ۳۴۰ و یک نفر دیگر در یک هواپیمای سسنا ۱۵۲ حضور داشتند.
معاملات سکه و طلا در بازار تهران حاکی از ریزش حدود ۳۵۵ هزار تومانی سکه امامی تا این لحظه حکایت دارد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ