وزارت دفاع روسیه امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: اوکراین تنها در دونتسک در ۲۴ ساعت گذشته، ۳۴۰ نظامی خود را از دست داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون شورای امنیت روسیه می‌گوید که تنها چیزی که اوکراین واقعاً به آن نیاز دارد، «تسلیم شدن» است.
رئیس جمهور مکزیک می‌گوید که بحث درباره صلح در اوکراین تنها زمانی منطقی است که هم کی‌یف و هم مسکو در آن مشارکت داشته باشند.
رئیس جمهور روسیه می‌گوید که مسکو برخلاف غرب که تنها به منافع خودش فکر می‌کند، آماده بررسی راهکارهای دستیابی به راه‌حل صلح‌آمیز برای اوضاع اوکراین است.
وزیر کشور روسیه تنها چند روز پس از سفر رئیس‌جمهور اوکراین به جده برای حضور در نشست اتحادیه عرب، به ریاض سفر کرد.
رسانه‌های روسیه می‌گویند از مجموع تانک‌هایی که آمریکا و کشورهای اروپایی وعده دادند به اوکراین تحویل دهند، تاکنون نزدیک به ۱۹ درصد از آنها تحویل ارتش اوکراین داده شده است.
منابع دولتی فرانسه می گویند این کشور به نفوذ چین بر روی روسیه و اوکراین برای پایان دادن به جنگ میان دو کشور امید دارد.
رهبر کاتولیک‌های جهان می‌گوید که روسیه تنها «امپراتوری» نیست که منافعش به آتش جنگ در اوکراین دامن می‌زند.
سفیر روسیه در آمریکا درباره بسته جدید کمک واشنگتن به اوکراین گفت: «کمک‌های آمریکا تنها به طولانی‌تر کردن عذاب رژیم کیف کمک می‌کند.»
تونی بلر نخست‌وزیر اسبق انگلیس نوشت: تنها راه برای دستیابی به یک راه‌حل عادلانه از طریق مذاکره برای این درگیری این است که به رهبری روسیه ثابت کنیم نمی‌تواند پیروز شود، اینکه هر چقدر هم که طول بکشد، تجاوز آن‌ها شکست خواهد خورد، اینکه تحلیل آن‌ها از ضعف غرب نابجا است.
وزیر دفاع روسیه هشدار داد کشورهای غربی با تجهیز تسلیحاتی اوکراین، تنها به تشدید جنگ دراین کشور دامن می زنند.
نخست وزیر مجارستان می‌گوید که اروپا بزرگ‌ترین «بازنده» و آمریکا تنها «برنده» جنگ روسیه و اوکراین است.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه می گوید کشورهای غربی تا به امروز به نام کمک به اوکراین، میلیاردها دلار سلاح به این کشور ارسال کرده اند.
مشاور ارشد رئیس جمهور اوکراین در اظهاراتی عجیب و ارجاعاتی غریب به مجموعه مشهور داستان‌ خیالی، گفت که تنها راه شکست دادن روسیه، «بازگشت پادشاهی» به اوکراین است!
دبیرکل سازمان ملل متحد گفت تنها در صورتی آماده است در اوکراین میانجیگری کند که تمام طرف ها از جمله روسیه با آن موافقت کنند.
نخست وزیر سابق ایتالیا مدعی شد تنها کسی که می تواند به بحران در اوکراین خاتمه دهد، رئیس جمهور روسیه است.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه معتقد است تلاش اوکراین برای تجهیز تسلیحاتی بیشتر از سوی غرب، تنها موجب تشدید خصومت ها میان دو کشور می شود.
خط تلفن ویژه‌ای که در آغاز رویارویی نظامی روسیه و اوکراین برای مخابره پیام‌های اضطراری بین واشنگتن و مسکو راه‌اندازی شده بود، تنها یک بار مورد استفاده قرار گرفته است!
سفیر روسیه در واشنگتن اعلام کرد دولت اوکراین نه تنها برای به‌دست‌آوردن تسلیحات نظامی به واشنگتن التماس می‌کند، بلکه تلاش دارد درگیری نظامی مستقیم بین ناتو و روسیه رخ دهند.
معاون رئیس شورای امنیت روسیه می‌گوید آمریکا دیر یا زود کمک‌های نظامی و مالی خود به اوکراین را قطع و این کشور را همانند رفتار همیشگی‌ با متحدانش، تنها می‌گذارد.
رئیس جمهور روسیه می‌گوید که تنها نیروهای ذخیره آموزش‌دیده به خط مقدم جبهه در عملیات نظامی مسکو در اوکراین اعزام می‌شوند.
وزیر دفاع روسیه گفت که مسکو نه تنها با اوکراین، بلکه با ناتو و تمام غرب در حال جنگ است.
رئیس جمهور روسیه می گوید کشورهای غربی با پیش کشیدن بحران غذایی در آفریقا به دنبال منافع خود بودند.
رئیس جمهور فرانسه صرف نظر از اقدامات اوکراین، معتقد است تنها راهکار برای حفظ امنیت نیروگاه اتمی زاپروژیا، خروج نیروهای روسیه از آنجاست.
در بحبوحه شایعات استفاده روسیه از سلاح‌های اتمی در جنگ اوکراین، وزیر خارجه این کشور تأکید کرد روسیه تنها هنگام جنگ اتمی از سلاح‌های هسته‌ای خود استفاده می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ