یک ماهیگیر در اتفاقی عجیب و باورنکردنی یک کروکودیل غول پیکر را به جای ماهی صید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تلاش جالب یک ببر برای شکار اردک و فرار بامزه این حیوان را ببینید.
یک شاهین در یک پلک بر هم زدنی اردک را شکار کرد.
لحظات نفس‌گیر تلاش یک پوما برای شکار یک گواناکوی بالغ و تقلای شکار برای زنده ماندن را در این ویدیو ببینید. منبع: خبرآنلاین
یک دوربین تله‌ای در جواهرده رامسر لحظه عبور یک خرس قهوه‌ای را ضبط کرد.
یکی از بازدیدکنندگان پارک ملی کروگر در آفریقای جنوبی، شیری را دید که در خیابان خوابیده بود، علت آن را جویا شد و به او گفتند که زرافه ای را گرفته و ۷ روز متوالی آن را می خورد، سپس سیر شده است و دیگر نمی‌توانست حرکت کند
لحظه شکار یک گراز گرفتار در میان کفتارها و تمساح، که در این شکار تمساح موفق به بلعیدن گراز شد. منبع: خبرفوری
شکار یک هویتزر M777 نیروهای اوکراینی بوسیله پهپاد لنست در منطقه باخموت این‌روزها تبدیل به یک رویه عادی شده است.
یک گربه که در حال استراحت کردن بود با دیدن یک پشه شروع به گرفتن پشه کرد.
ابتدا برای مان قابل باور نبود که یک تمساح بخواهد یک فیل عظیم الجثه را شکار کند. اما آنچه می‌دیدیم واقعیت داشت و جدال میان فیل و تمساح به شدیدترین حالت ممکن ادامه پیدا کرد.
یک ماهیگیر ویدئویی تحت عنوان شکار هیولای رودخانه منتشر کرده است. فیلم کوتاهی که نشان می دهد این ماهیگیر موفق به شکار یک ماهی هم اندازه خودش شده است.
یک شیر سمج چند دقیقه یک زرافه بالغ را تعقیب کرد و موفق شد این حیوان عظیم الجثه را خسته کند. در نهایت یک شیر دیگر به کمک آمد و هر دو موفق شدند زرافه ۶ متری را پایین بکشند و از پای در بیاورند.
برای من باورنکردنی بود که چگونه یک شیر می‌تواند به شکار یک تمساح فکر کند. با توجه به تصوری که از قدرت تمساح داشتم، واقعا برای او نگران نبودم.
این فیلم نشان می‌دهد که قاقم در میان گروهی از خرگوش‌ها می‌پیچد و روی خرگوشی تمرکز می‌کند که حدود ده برابر بزرگ‌تر از خودش است. قاقم باهوش تصمیم می‌گیرد خرگوش را با یک تعقیب بی امان خسته کند.
لحظه شکار آهو توسط گربه سیاهگوش را می بینید که با آن جثه کوچکش آهو را توانست شکار کند.
یک گربه سیاه گوش که به شکلی هوشمندانه در کمین خرگوش چموش نشسته بود، در نهایت موفق شد که این حیوان بخت برگشته را پس از پرشی جانانه در هوا شکار کند.
یک عقاب جسور برای شکار یک بزکوهی سنگین وزن دست به اقدامی سنگدلانه زد. در واقع عقاب که می‌دانست نمی‌تواند بز کوهی را با خود ببرد، حیوان بی نوا را از آسمان پایین انداخت و بعد از مردن اش بر سر لاشه نشست و مشغول خوردن اش شد.
غزال که توسط یک دسته یوزپلنگ تعقیب می‌شد یک اشتباه مهلک مرتکب شد و در دام افتاد. یوزپلنگ سریع‌ترین حیوان خشکی در جهان است و می‌تواند سریع‌تر از اکثر خودرو‌های اسپورت شتاب بگیرد. یوزپلنگ‌ها تنها گربه‌های بزرگی هستند که نمی‌توانند غرش کنند، اما در عوض میو میو و خُرخُر می‌کنند.
یک عقاب بعد از شکار به آب می‌افتد و در حالی که طعمه را در چنگال دارد؛ خود را به ساحل می‌رساند.
یک خرگوش بخت برگشته که توسط چند سگ وحشی شکار شده بود به بدترین شکل ممکن کشته شد.
سیاه گوش یا کاراکال که بومی خاورمیانه و آفریقا است، به عنوان یک شکارچی عجیب شناخته می‌شود.
یک قلاده پلنگ ایرانی در منطقه شکار ممنوع طالقان البرز و در هوای برفی مشاهده شده است.
چند نفر از یک لحظه غفلت مار غول پیکر استفاده کرده و او را صید کردند.
این ویدیو که استراحت یک کروکودیل حواس پرت را در ساحل به تصویر می‌کشد، نشان می‌دهد که یک جگوار پس از کمینی هوشمندانه، کروکودیل را در یک حرکت غافلگیرانه شکار می‌کند.
این ویدیو که استراحت یک کروکودیل حواس پرت را در ساحل به تصویر می‌کشد، نشان می‌دهد که یک جگوار پس از کمینی هوشمندانه، کروکودیل را در یک حرکت غافلگیرانه شکار می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ