مشهد ـ در آستانه سالروز شهادت سردار سلیمانی اجتماع دختران حاج قاسم در مشهد مقدس برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مراسم هیات سربازان عصر ظهور شیراز در حرم مطهر شاهچراغ (ع) در حال برگزاری است. در این مراسم پسران و دختران دهه هشتادی و نودی شیراز در حرم مطهر احمد بن موسی (ع)به عراداری پرداختند.
اجتماع دختران انقلاب عصر پنجشنبه (۲۲ تیر ۱۴۰۲) در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.
سمنان- همزمان با روز عفاف و حجاب، اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده با حضور مادران و دختران فاطمی، پدران و پسران علوی در سمنان برگزار شد.
«ویترین دخترانه» با هدف رفع نیازمندی‌های دختران در حوزه‌های سلامت، بهداشت، فرهنگی و اجتماعی رونمایی شد.
در جشن دخترانه که با نام دختر ماه در مصلای تهران برگزار شد، از زنان و دختران موفق کشور تقدیر کردند.
در جشن دخترانه که با نام دختر ماه برگزار شد، از زنان و دختران موفق کشور تقدیر کردند.
در جشن دخترانه که با نام دختر ماه برگزار شد، از زنان و دختران موفق کشور تقدیر کردند.
معاون اول قوه قضائیه با تاکید بر اینکه آموزش رعایت هنجارهای اجتماعی در مدارس جدی گرفته شود، گفت: باید با مهربانی و روی خوش دختران کم حجاب را به رعایت حجاب دعوت کنیم.
شواهد اکنون نشان می‌دهند که گوشی‌های تلفن همراه هوشمند عامل اصلی همه گیری بیماری روانی در میان زنان جوان هستند.
شورای فرهنگی و اجتماعی زنان و خانواده در رابطه با مسمومیت دختران دانش‌آموز بیانیه‌ای صادر کرد.
این گفته را دکتر پانته آ ایزدی، متخصص ژنتیک و استاد دانشگاه تهران هم که اصلا این ماجرا را نشنیده و می‌گوید علاقه‌ای به شبکه‌های اجتماعی و بحث‌های شان ندارد، تنها در قالب یک پرسش علمی تایید می‌کند و می‌گوید: وقتی یک تکه از موی سرتان را می‌چینید، حالا یا به سلمانی می‌روید و مو‌های تان را کوتاه می‌کنید، در حقیقت این بخش، بخش مرده مو است. ساقه مویی که فاقد دی ان‌ای. اگر قرار باشد از مو دی ان‌ای استخراج شود، باید یک دسته از مو‌های سر را از ریشه بکنید که خیلی کار دردناکی است و بعید می‌دانم کسی برای این کار پیشقدم شود.
معاون اول رئیس جمهور گفت: زنان و دختران پیشرانان قطار پیشرفت همه جانبه کشور هستند و توسعه همه جانبه، بدون آزادسازی ظرفیت اجتماعی زنان امکان‌پذیر نیست.
همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم سلیمانی صبح امروز (پنج شنبه) با حضور هزاران نفر دختر نوجوان و جوان تهرانی در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار شد.
همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم سلیمانی صبح امروز (پنج شنبه) با حضور هزاران نفر دختر نوجوان و جوان تهرانی در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار شد.
اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم سلیمانی-١
همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه زهرا اجتماع دختران فاطمی در مدارس مناطق ۱۱ و ۱۲ تهران برگزار شد.
این اقدام طالبان تازه‌ترین فرمان این گروه شبه‌نظامی برای محدود کردن بیشتر زنان افغانستان است که از زمان روی کار آمدن طالبان در افغانستان از تابستان سال گذشته تاکنون بسیاری از زنان و دختران نه تنها از حق تحصیل و کار محروم شده‌اند، بلکه بخش عمده‌ای از فرصت‌های دیگر حضور خود در اجتماع را نیز از دست داده‌اند.
تنها در صورتی‌که فرزند اناث بازمانده، سالیانه در سامانه خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی، تعهدنامه مربوطه را تکمیل نکند یا به شعب برای ارائه مدارک و مستندات لازم برای احراز استمرار شرایط دریافت مستمری مراجعه نکند، شعب به ناچار، پرداخت مستمری را به صورت موقت تعلیق می‌کنند تا وضعیت این مستمری‌بگیران مشخص شود.
دختران و زنان نیازمند به کمک‌های فوری اجتماعی از طریق اورژانس اجتماعی، به صورت خود معرف و یا با راهنمایی ارگان‌های دیگر مانند کلانتری و دادگاه‌ها در مراکز مداخله در بحران پذیرش می‌شوند.
گناباد ـ اجتماع مادران فاطمی و دختران زینبی شهرستان گناباد در برائت از فتنه گران و دفاع از امنیت و اقتدار ایران اسلامی برگزار شد.
معاون فرهنگی و امور اجتماعی سازمان بهزیستی از اجرای طرح «توانمندسازی و ارائه خدمات مداخلات تخصصی مناسب و بهنگام به دختران در معرض آسیب با رویکرد مدیریت مورد» خبر داد.
سخنان رئیس هیئت فوتبال یزد در مورد زنان فوتبالیست با واکنش فراوانی در شبکه‌های اجتماعی مواجه شده است. امیر فرشاد تفکری، رئیس هیات فوتبال یزد، در مصاحبه‌ای که چند روز پیش با برنامه «با ورزش» شبکه استانی یزد داشته است، می‌گوید: «دویدن زنان فوتبالیست موجب کچلی زمین چمن شده است.»
مطالبه‌هایی پس از حضور جمع عظیمی از خانواده‌ها و دختران و مادران در اجتماع بزرگ «سلام فرمانده» در استادیوم آزادی رخ داد. در این روز زنان و مردان در اجتماعی بزرگ در کنار یکدیگر حضور داشتند و همین امر موجب شد که در افکار عمومی این مطالبه مطرح شود که چنین تجمعاتی در سایر زمینه‌ها هم رخ دهد و تسهیل و حمایت شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ