سمنان- همزمان با روز عفاف و حجاب، اجتماع بزرگ مدافعان حریم خانواده با حضور مادران و دختران فاطمی، پدران و پسران علوی در سمنان برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- مسئول تشکل‌های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی اصفهان از حضور ۵ هزار دختر دهه‌هشتادی محجبه در اجتماع بزرگ فردا در گذر فرهنگی چهار باغ خبرداد.
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: برای خدمت رسانی به هموطنان در مراسم اربعین تصمیم بر آن شد برای پوشش کمبودهای حمل و نقل از ظرفیت تاکسی اینترنتی هم استفاده شود.
اجتماع بزرگ مردمی عفاف و حجاب در میدان امام حسین (ع) با هدف «دفاع از ارزش‌های دینی و انقلاب مردم مسلمان» به مناسبت سالروز کشتار خونین مسجد گوهرشاد و روز ملی عفاف و حجاب برگزار شد.
تمهیدات ترافیکی تجمع مردمی در میدان امام حسین (علیه‎السلام) بمناسبت روز عفاف و حجاب از زبان رئیس پلیس راهور پایتخت را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
جزییات خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی به شرکت‌کنندگان در اجتماع امام رضایی‌ها اعلام شد.
جزییات خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی به شرکت‌کنندگان در اجتماع امام رضایی‌ها اعلام شد.
اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها با شعار مهر خواهر برادری فردا (دوشنبه ۸ خرداد) از ساعت ۸ شب در میدان خراسان تهران برگزار می‌شود.
تمهیدات ترافیکی برای برگزاری باشکوه اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها مشخص شد.
همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم سلیمانی صبح امروز (پنج شنبه) با حضور هزاران نفر دختر نوجوان و جوان تهرانی در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار شد.
همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم سلیمانی صبح امروز (پنج شنبه) با حضور هزاران نفر دختر نوجوان و جوان تهرانی در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی برگزار شد.
اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم سلیمانی-١
همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اجتماع بزرگ جامعه ی کارگری و کارفرمایی با شعار مردان میدان تولید برگزار شد.
علما، طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ظهر امروز سه شنبه ۱۵ آذرماه، با تجمع در مدرسه مبارکه فیضیه قم و شرکت در اجتماع بزرگ میثاق با ولایت، ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب و امام راحل، اغتشاشات روزهای اخیر و هم راستا شدن با دشمنان نظام اسلامی را محکوم کردند. همچنین در این اجتماع آیت الله اراکی به ایراد سخن پرداخت.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه ‌ای ضمن قدردانی از خویشتنداری ملت شریف ایران در شناخت به موقع توطئه اخیر دشمنان، از مردم انقلابی و متدین ایران اسلامی، دعوت کرد در اجتماع امروز امت محمد (صل الله علیه وآله وسلم)، که با حضور هیئات مذهبی، مجامع قرآنی و قشرهای مختلف مردم برگزار خواهد شد شرکت کنند.
اجتماع بزرگ امت رسول الله(ص) در محکومیت اقدامات هنجارشکنانه اخیر، همزمان با سالروز رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه ‌ای ضمن قدردانی از خویشتنداری ملت شریف ایران در شناخت به موقع توطئه اخیر دشمنان، از مردم انقلابی و متدین ایران اسلامی، دعوت کرد در اجتماع امروز امت محمد (صل الله علیه وآله وسلم)، که با حضور هیئات مذهبی، مجامع قرآنی و اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد شرکت نمایند
اجتماع بزرگ «امت رسول الله (ص)» با حضور پرشور اقشار مختلف مردم انقلابی از میدان امام حسین (ع) تا میدان انقلاب اسلامی در حال برگزاری است.
اراک - اجتماع بزرگ امت رسول‌الله در اراک همزمان با رحلت رسول اکرم (ص) و در محکومیت اقدامات هنجارشکنانه اخیر و اهانت به قرآن کریم برگزار شد.
تجمع بزرگ مردم تهران به منطور محکومیت هتک حرمت به قرآن کریم عصر امروز در میدان انقلاب آغاز شد.
رئیس کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس گفت: امنیت ما با مردم پیش خواهد رفت و امروز در اجتماع بزرگ امت رسول‌الله (ص) مردم حرف اصلی خودشان را خواهند زد.
اقشار مختلف مردم، هیئت عزاداری و قاریان قرآن امروز ساعت ۱۶ در حمایت از مسجد، قرآن کریم و پرچم مقدس کشور در تهران به سمت میدان انقلاب راهپیمایی می کنند.
شهردار منطقه ۹ از «اجتماع بزرگ امام حسنی ها» به مناسبت سالروز وفات پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در میدان بزرگ آزادی خبر داد.
اجتماع بزرگ بانوان عاشورایی با حضور پرشور بانوان حسینی در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ