حجت حق وردی با پایان قرارداد قرضی راهی باشگاه نفتچی می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به احتمال فراوان سامان تورانیان دیگر بازیکن تازه وارد استقلال هم به صورت قرضی از این باشگاه جدا می شود.
یکی ملی پوش دیگر از تیم تازه وارد لیگ برتر هندبال جدا خواهد شد.
با وجود آنکه پهلوی مدعی بود بهترین ارتش منطقه را دارد اما ارتش آن توانایی دفاع از خاک کشور را نداشت و برای جلوگیری از جنگ بحرین را بخشید. درحالیکه اغلب جنگ های دنیا برای دفاع از خاک است.
اگر هوادار تراکتور باشید، تغییر رییس کانون هواداران چندان هم برایتان عجیب و غیرمنتظره نبوده است.
ایسکو به سکوتش درباره جدایی ناگهانی از سویا پایان داد و حقایق عجیبی را فاش کرد.
بایرن مونیخ با توجه به مشکل دروازه بان احتمال دارد با جدایی الکساندر نوبل مخالفت کند.
یک رسانه انگلیسی می‌گوید جدایی ناگهانی کریم بنزما در برنامه‌ رئال مادرید برای جذب مهاجم تغییر مهمی ایجاد کرده و باشگاه اسپانیایی حالا به دنبال به خدمت گرفتن هری کین است.
امواج صوتی فراوانی در اطراف ما هست ولی گوش‌های ما به گونه‌ای است که فقط برخی از طول موج‌ها را می‌شنویم. در جامعه نیز فقط صدای عده‌ای شنیده می‌شود و عده‌ای نیز مجاز به بلند کردن صدا نیستند تا مبادا صدای‌شان به جایی برسد. فقر صدا ندارد، ناگهان فریاد دارد. مطالعه مرکز پژوهش‌های مجلس می‌گوید که طی دهه ۱۳۹۰، دریافت کالری روزانه حدود ۲۰درصد کم شده، مستاجران حتی کمتر از کالری موردنیاز دریافت می‌کنند.
امدادگر پایگاه کوهستانی کرج می‌گوید: حوادث کوهستان در این فصل، اغلب دلیلی ساده دارند؛ افراد برای چیدن سبزی و قارچ به کوه می‌روند، در حالی که این مناطق را نمی‌شناسند. سرشان پایین است و دورنمایی از مسیری که طی می‌کنند، نمی‌بینند. در جایی از مسیر، هنگام بازگشت یا استراحت، ناگهان خودشان را روی صخره‌ای پرشیب می‌بینند، یا وارد مسیر‌های فرعی می‌شوند که پایین‌آمدن از آن نیاز به تجهیزات فنی دارد.
دردسر عجیب مرگ ناگهانی پسر جوان برای خواهر و دامادشان/ دلهره یک تبهکار!/ اعتراف شیطان به شکار ۶ زن در پراید نوک مدادی/ پایان قدرت نمایی با چاقو/ اعتراف به قتل در پرونده‌ای بدون جسد/ راز پیامک‌های جنایی!/ تله شیطانی ۲ مرد برای جوان پولدار تهرانی
اولین حادثه جنایی امسال ۵ فروردین در اتوبان نواب تهران با شلیک به مامور گشت ویژه فراجا رقم خورد. ماموران گشت ویژه به یک عابر پیاده مظنون شده و دستور ایست دادند، اما این فرد ناگهان اسلحه‌ای از کاپشن خود بیرون کشید و به سمت مامور شلیک کرد که یک گلوله به کتف یک مامور اصابت کرد. او ناگهان نشست و با شلیک به جمجمه خودش، به زندگی خود پایان داد. سپس مشخص شد که او یک قاتل فراری بود.
یک جدایی ناگهانی عربستانی‌ها را شوکه کرد اما چه برای هواداران عربستان قانع کننده باشد چه نباشد، این سرمربی فرانسوی توجیهات خودش را دارد.
از سوی دیگر، اتفاق اصلی بعد از آن رقابت‌ها رخ داد؛ جایی که ناهید کیانی از ترکیب تیم ملی ایران کنار گذاشته شد. در آن برهه، فدراسیون مشکلات انضباطی را دلیل این تصمیم توصیف کرد، ولی شایعه‌هایی مربوط به خط‌خوردن ناهید کیانی از تیم ملی به دلیل فعالیتش در فضای مجازی به گوش رسید.
استراتژی نقل و انتقالاتی باشگاه لیورپول نشان داده که همیشه یک قدم از اتفاقات و تصمیمات ناگهانی ستاره‌‎های این تیم جلوتر است.
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به جدایی ناگهانی مهاجم هلندی این تیم واکنش نشان داد.
جدایی ناگهانی لوکادیاو فسخ قرارداد این بازیکن، عصبانیت هواداران پرسپولیس را در پی داشت.
واکنش یحیی به جدایی ناگهانی لوکادیا از پرسپولیس!
شیر نر با چند شیر جوان برخورد کرد و همه به راه رفتن در جاده ادامه دادند. آنها به جایی رسیدند که کروکودیل در آفتاب غرق شده بود. ناگهان شیر نر به کروکودیل حمله کرد، تا این که شیر پای عقبش را گرفت و از آب دور کرد. بقیه شیرهای جوان نیز به هم پیوستند و به تحریک و حمله به کروکودیل ادامه دادند.
به دنبال جدایی ناگهانی بردیف باشگاه تراکتور در تلاش است تا هر چه سریع‌تر سرمربی جدید خود را انتخاب کند.
عصر چهارشنبه فردی برای گردش و تفریح به امامزاده داوود رفته بود که ناگهان چشمش به استخوان‌هایی خورد که پای کوه افتاده بود. وی فورا با پلیس تماس گرفت و طولی نکشید که مأموران راهی آنجا شدند و موضوع را به قاضی جنایی تهران اعلام کردند. به دستور بازپرس جنایی استخوان‌های کشف شده به پزشکی قانونی فرستاده شد تا با انجام آزمایش تخصصی مشخص شود که متعلق به انسان هستند یا حیوان.
مربی سابق دروازه‌بانان تیم ملی فوتسال ایران در مورد جدایی ناگهانی و بحث برانگیزش توضیح کوتاهی داد.
مردی میانسال گفت: روز ۴ مرداد در مغازه‌ام تنها بودم و شاگردم برای انجام کار به جایی رفته بود که ناگهان ۵ مرد جوان وارد مغازه‌ام شدند و پس از ضرب و جرح مرا ربودند و با یک خودرو به سمت محله قلعه حسن‌خان بردند و دستانم را به یک درخت بزرگ بستند و به مدت ۲۴ ساعت من را شکنجه کردند.
زندگی گاهی جای دیگری میسر می‌شود؛ سبک زندگی خاصی می‌خواهید که حتی به صورت جزئی هم در محل زندگی کنونی شما قابل دسترسی نیست؟ از آنجا که بعید است در فرصت باقیمانده عمر، ناگهان شرایط فرق کنند، تنها چاره این است که به جای تحمل یک تلخی بی‌پایان یک دوره سختی جان‌فرسا برای یافتن جایی متناسب‌تر با روحیات خود را به جان بخرید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ