مربی سابق دروازه‌بانان تیم ملی فوتسال ایران در مورد جدایی ناگهانی و بحث برانگیزش توضیح کوتاهی داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به عملکرد بیرانوند در دو هفته اخیر لیگ برتر گفت: عملکرد خوب بیرانوند در این دو بازی نشان داد که کاملا آماده است و حرفه‌ای عمل می‌کند. تنها مشکل موجود اعتماد به نفس بالای بیرانوند در دادن پاس‌های زیاد بود.
مربی تیم هندبال جوانان دختر گفت: هندبال در بین رشته‌های توپی بانوان حرف‌های زیادی برای گفتن در آسیا دارد.
پاسور تیم ملی والیبال با عذرخواهی از مردم برای نتایج کسب شده، گفت: تیم ایران در آینده خیلی بهتر خواهد شد و حرف‌های بیشتری از تیم ملی خواهید شنید.
سایت فدراسیون وزنه‌برداری نوشت: میرمصطفی جوادی؛ وزنه‌برداری که حرف‌های زیادی برای گفتن در دسته 81 کیلوگرم داشت حالا می‌خواهد همه آن اتفاق‌های خوب را در دسته 89 کیلوگرم رقم بزند.
کارشناس فوتبال ایران با اشاره به عملکرد تیم های لیگ برتری گفت: گل محمدی نشان داد مربیان ایرانی جایگاه بهتری در فوتبال کشور دارند و نیازی به هزینه گزاف در جذب مربی خارجی نیست.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با تکرار حرف‌های چند هفته اخیرش مبنی بر این که داوران حق این تیم را در دیدار‌های زیادی پایمال کرده اند گفت: اگر سیستم داوری برای فصل بعد بیاید استقلال قهرمان است.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: اگر ایران و چین با یکدیگر بیشتر همکاری کنند، حرف‌های زیادی برای گفتن در دنیا دارند.
عضو کمیسیون امور داخلی و شورا‌ها گفت: لازم می‌دانم به ضرس قاطع بگویم که با توجه به شرایط و منابع مالی موجود، عمده عدد‌هایی که در لایحه بودجه آمده و تعریف شده قابلیت تحقق ندارد. در مجموع حرف‌های بسیار زیادی پیرامون کلیات و همینطور مسائل جزئی لایحه بودجه وجود دارد که ان‌شاءالله در کمیسیون‌های تخصصی و بعد در کمیسیون تلفیق نسبت به رفع و اصلاح آن تلاش خواهیم کرد.
کم انرژی بودن سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری پیش از دیدار برابر ذوب‌آهن امری مشهود بود.
علی مطهری گفت: «من معتقدم بعد از رفتن آیت الله هاشمی، کشور دچار آشوب‌های زیادی شده است؛ آشوب‌های دی‌ماه ۹۶، آبان ۹۸ و آشوب‌های اخیر را مشاهده کردیم و فکر می‌کنم اگر آقای هاشمی بود، نمی‌گویم به هیچ وجه آشوبی نداشتیم، اما ایشان تدبیر و تعادل ایجاد می‌کرد. مردم احساس می‌کردند گاهی حرف‌های آنان از زبان آقای هاشمی گفته می‌شود، یک نوع تخلیه روانی می‌شد و آقای هاشمی نوعی سوپاپ اطمینان بود».
پرچمی خطاب به مردم گفت که گول جریان‌هایی را که با تئاتر و هنر و تجمعات فرهنگی ضدیت دارند، نخورند و به سالن‌های تئاتر بیایند و کارها را ببینند. نمایش‌هایی مانند نمایش ما حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و اصولا خیلی از حرف‌ها را در تئاتر می‌توان مطرح کرد. در واقع حمایت از تئاتر، حمایت از همان هدفی است که همه ما به دنبالش هستیم.
کرباسچی در پاسخ به این سوال که اظهاراتی از این نوع باعث تضعیف جایگاه نمایندگی صرف نظر از آنکه چه شخصیت‌های در داخل پارلمان هستند نمی‌شود، گفت: این دیگر جزو بحث‌های روشن است. اینکه چه کسی می‌خواهد نماینده مجلس باشد و مردم به او اعتماد کنند، از چه موضعی حرف بزند؛ این موارد معلوم است و توضیح نمی‌خواهد. کسی که نماینده است باید به شکلی حرف بزند که موکلین او به او اجازه حضور در مجلس داده‌اند.
امسال بازیکنان و هواداران جام جهانی شاهد انبوهی از فناوری‌های جدید هستند که تاکنون هرگز در هیچ دوره از جام جهانی فوتبال دیده نشده بودند؛ بنابراین جام جهانی قطر ۲۰۲۲ به ویژه از نظر نوآوری‌های فناورانه، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.
کاپیتان تیم ملی هندبال بانوان گفت: پتانسیل بالایی برای رسیدن به اهداف خود داریم و اگر حمایت شویم حرف‌های زیادی برای گفتن در جهان داریم.
امسال بازیکنان و هواداران جام جهانی شاهد انبوهی از فناوری‌های جدید هستند که تاکنون هرگز در هیچ دوره از جام جهانی فوتبال دیده نشده بودند؛ بنابراین جام جهانی قطر ۲۰۲۲ به ویژه از نظر نوآوری‌های فناورانه، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.
زوج‌های خوشبخت پیشنهاد‌های زیادی برای ازدواج دارند. اما افراد مطلقه نیز در این مورد حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. در مورد ازدواج هر کسی حرفی برای گفتن دارد.
مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: ملی پوشان به دلیل حضور در لیگ آمادگی خوبی را دارند و مطمئنم که با این ترکیب تیم ملی هم مقابل آمریکا حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.
گروگانگیر جوان که در صرافی بازداشت شده بود به تیم تحقیق گفت: خواهرم یک سال قبل در دفتر مرد تاجر کار می‌کرد، اما بعد از مدتی از شرکت او بیرون آمد. از حرف‌های خواهرم و وضعیت شرکت متوجه شده بودم که وضع مالی مرد تاجر خیلی خوب است. بعد از مدتی که از کار بیکار شدم و بدهی زیادی به بار آوردم برای رهایی از این بدهی به هر جایی فکرش را بکنید سر زدم، اما نتیجه‌ای نداد.
معاون رییس جمهور گفت: قبول داریم که کاستی وجود دارد و در تلاش برای رفع آن‌ها هستیم. رییس جمهور هم تاکید دارد، حرف‌ها شنیده شود. در مجلس هم حرف‌های زیادی زده می‌شود. در قانون اساسی رفراندوم پیش بینی شده، اما مگر می‌شود اصل نظام به رفراندم گذاشته شود؟ رفراندوم برای مواردی است نه اصل نظام.
مدافع آلومینیوم اراک ابراز امیدواری کرد بتوانند مقابل استقلال نمایش خوبی داشته باشند.
علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی فوتبال گفت: با دو بازی خوب مقابل اروگوئه و سنگال نشان دادیم که حرف‌های زیادی برای گفتن در جام جهانی داریم.
دبیرکل فدراسیون فوتبال نسبت به حواشی انتخابات این فدراسیون واکنش نشان داد.
علی اصغر مجرد سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران معتقد است که تیم جوان ما حرف های زیادی برای گفتن دارد.
هافبک نساجی مازندران معتقد است تیمش کار سختی مقابل سپاهان دارد اما برای موفقیت در این مسابقه تلاش خواهند کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ