محققان طی پژوهشی به این نتیجه رسیدند که پرفشاری خون در کووید ۱۹ عامل تشدید کننده بیماری کووید ۱۹ است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رحمتی در اولین بازی رسمی خود به عنوان سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران روز بسیار سخت و پرفشاری را پشت سر گذاشت.
پرسپولیس در نوبت عصر تمرین پرفشاری را پشت سر گذاشت و دو بازیکن مصدوم سرخ‌ها اختصاصی تمرین کردند.
کادر فنی تیم فوتبال استقلال برای آماده سازی آبی پوشان تمرینات ویژه و پرفشاری را در نظر گرفتند.
بازیکنان پرسپولیس هفته پرفشاری را در پیش دارند که با سه بازی تدارکاتی همراه خواهد بود.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، برنامه تمرینی خاص و به شدت پر فشاری را برای بازیکنان این تیم طراحی کرده است.
لژیونر مازندرانی فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد با کمک بازیکنان و همه اهالی فوتبال تیم ملی بتواند پس از مدت‌ها قهرمان آسیا شود.
حسن یزدانی روز پرفشاری را در ورزشگاه آزادی سپری کرد.
تیم ملی والیبال ایران روزهای پرفشاری پیش رو دارد و در این میان بی‌توجهی مسئولان صدای ملی پوشان را درآورده است.
عضو هیئت علمی دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برای کنترل پرفشاری خون توصیه‌های تغذیه‌ای کاربردی عنوان کرد.
پر‌سپولیس امروز ۹۰ دقیقه تمرین کرد و بازبکنان آیتم‌های پرفشاری را پشت سر گذاشتند اما شادابی در چهره آنها موج می‌زد.
گزینه های محتمل ساپینتو برای تغییر جریان بازی این روزها تمرینات پرفشاری را دنبال می کنند.
استقلال روز گذشته بازی پر فشاری را در برابر ذوب آهن پشت سر گذاشت، به خصوص که مشکلات مالی هم موجب اعتراض دست جمعی بازیکنان به عملکرد مدیریت باشگاه شد.
مطالعات نشان داده‌اند که نشانه‌های فشار خون بالا در چشمان حدود ۱۰ درصد از جمعیت بزرگسال قابل‌تشخیص است. در معاینه، چشم پزشک ممکن است آثاری از باریک شدن شریان‌ها در شبکیه و خونریزی‌های شبکیه چشم را ببیند. همه این‌ها نشانگر پرفشاری خون هستند.
جزایری درباره پرفشاری خون اظهار کرد: سهم مازاد ۱۷ قلم داروی تحت پوشش بیمه درقالب صندوق لحاظ شده و برای ۱۰ قلم داروی غیر بیمه‌ای نیز در بسته صعب العلاج سهم پرداختی در نظرگرفته شده است.
مجتبی حسینی معتقد است قضاوت داور بازی را خراب کرده و این داور مناسب چنین مسابقه‌ پرفشاری نبود.
مجتبی حسینی معتقد است قضاوت داور بازی را خراب کرده و این داور مناسب چنین مسابقه‌ پرفشاری نبود.
فرزاد حسینخانی در هفته چهاردهم لیگ برتر روز پرفشاری را پشت سر گذاشت و فرصت سوزی‌های شاگردانش داد او را در آورد.
بر اساس آمار‌های موجود، در دو سه دهه اخیر، نه تنها در کشور ما، بلکه در همه جای دنیا، میزان اضافه وزن و چاقی به شدت افزایش یافته و تقریباً بیش از ۴۰ درصد جامعه از اضافه وزن رنج می‌برند که تشدید اضافه وزن، باعث چاقی می‌شود و چاقی پیش زمینه بسیاری از بیماری‌های قلبی عروقی، پرفشاری خون و بیماری آرتروز و…، می‌شود.
یکی از مواد غذایی مهمی که به نظر می‌رسد در کاهش خطر بیماری فشار خون نقش داشته باشد، ماست کم چرب است. براساس مستندات موجود، افرادی که برای مدت طولانی ماست کم چرب مصرف می‌کنند، فشارخون سیستولی کمتری دارند و خطر پرفشاری خون در آنان کمتر است.
برنامه تمرین ویژه و پرفشاری برای امروز در دستور کار سرخپوشان پایتخت قرار گرفته بود.
میزان مرگ و میر در اثر ابتلا به کرونا در مبتلایان به HIV که تحت دارو درمانی قرار داشتند و به درمان هم پایبند بودند، شبیه به جمعیت عمومی است.البته خیلی از عوامل دیگر هم باید در این زمینه بررسی شود؛ به عنوان مثال بیمار مبتلا به HIV اگر بیماری زمینه‌ای دیگری مانند دیابت یا پرفشاری خون و... داشته باشد، این‌ها هم باید در محاسبات به کار گرفته شود؛ چون تاثیر خود را بر بیماری خواهند گذاشت؛ بنابراین باید مجموعه عوامل بررسی شود.
دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز به مبتلایان آنفلوآنزا توصیه کرد، به دلیل تعریق و تب، بدن با کم آبی مواجهه می‌شود که این امر می‌تواند بهبودی را به تعویق بیندازد؛ بنابراین در این دوران مایعات همچون آب ولرم، دمنوش زنجبیل و آویشن، آب ولرم با عسل و لیموترش و آبمیوه‌ها طبیعی همچون آب سیب، آب پرتقال و لیمو شیرین و آب هویج مصرف کنید. البته توجه کنید اگر دچار پرفشاری خون هستید از دمنوش زنجبیل خودداری کنید.
نیترات، به عنوان پیش‌ساز نیتریک اکسید در بدن، ترکیبی است که در چغندر و سبزی‌های برگ تیره مانند اسفناج یافت می‌شود. این ترکیب علاوه بر تاثیر در پیشگیری از دیابت بر روی پیشگیری از پرفشاری خون و محافظت از سیستم قلبی عروقی نیز تاثیر دارد.
ملی‌پوش ایرانی لورکوزن برای حضور در ترکیب تیمش برابر هافنهایم هفته پرفشاری پشت سر گذاشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ