مجتبی حسینی معتقد است قضاوت داور بازی را خراب کرده و این داور مناسب چنین مسابقه‌ پرفشاری نبود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علیرضا نیکبخت واحدی، بازیکن پرحاشیه سال‌های دور فوتبال ایران که چند ماهی هست در قامت مربی در لیگ دسته ۳ به فوتبال برگشته، در این لیگ هم جنجال‌ساز شد و یک عکاس را در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد با مشت زد! جالب اینکه نیکبخت در توجیه حرکات زشت و مضروب کردن عکاس، مدعی شده عکاس‌ها نباید وقتی بازیکنم را تنبیه می‌کنم از من عکس بگیرند! / آخرین خبر
با وجود این که لالیگا طرح مالی بارسا را تصویب کرد و دست این تیم برای امضای قرارداد با مسی باز شد، مدیران باشگاه معتقدند جذب مسی کار سختی است.
ژاوی، سرمربی بارسلونا، توپ بازگشت لیونل مسی به این تیم را در زمین این بازیکن آرژانتینی انداخت.
آندرس اینیستا گفت دوست دارد به بارسلونا برگردد، اما گفت این اتفاق احتمالا در آینده نزدیک رخ نخواهد داد.
روز گذشته روز خوبی برای فوتبال خوزستان به خصوص فوتبال شهر اهواز بود. قهرمان لیگ برتر بار دیگر به بازی‌های لیگ برتر برگشت.
بهزاد غلامپور، مربی دروازه بان های تیم استقلال به شدت به تصمیم سازمان لیگ مبنی بر برگزاری دیدار پیکان در ورزشگاه آزادی معترض شد.
مانوئل نویر، دروازه‌بان شماره یک بایرن، گفت با تمرینات مخصوصی که انجام می‌دهد، به سرعت در حال بهبودی است. او همچنین ابراز اطمینان کرد، بایرن قهرمان بوندس‌لیگا می‌شود.
در هر دو بازی رفت و برگشت اینتر و میلان در نیمه نهایی لیگ قهرمانان، ورزشگاه پر از تماشاگر خواهد بود و هیچ بلیتی برای فروش نمانده است.
بازیکنان پرسپولیس در اعتراض به آب‌ندادن به زمین چمن ورزشگاه باهنر به رختکن برگشتند.
مس کرمان نتوانست برتری خود در ورزشگاه دستگردی مقابل هوادار را حفظ کند و تنها با یک امتیاز به کرمان برگشت.
بازیکنان اصلی پرسپولیس در شرایطی که از روحیه بالایی برخوردار بودند در ورزشگاه شهید کاظمی ریکاوری کردند.
ستاره ایرانی پورتو گلزنی مقابل یک تیم بزرگ اروپا را به بازی برگشت کشاند.
ورزشگاه تازه‌تاسیس و مدرن تاتنهام در شهر لندن برای پپ گواردیولا و منچسترسیتی خوش‌یمن نبوده است و امشب سیتی با شکست دیگری از این ورزشگاه به خانه برگشت.
در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام اتحادیه انگلیس، منچستر یونایتد و ناتینگهام فارست در بازی برگشت در ورزشگاه خانگی منچستر یونایتد یعنی اولدترافورد به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی را منچستر یونایتد با نتیجه ۲ بر ۰ به سود خود به پایان رساند.
الکساندر زینچنکو دیشب به ورزشگاه اتحاد برگشت و با استقبال گرم هم‌تیمی‌های سابقش روبرو شد. استقبال کایل واکر اما خاص و از نوعی دیگر بود.
ناظر بازی در ابتدای نیمه دوم دستور به خارج شدن این افراد از ورزشگاه داد اما در کمال تعجب چند دقیقه بعد همه آنها برگشتند و به کاری که به آنها دیکته شده بود پرداختند
پرسپولیس در شروع نیم فصل دوم چهار میزبانی مهم در ورزشگاه آزادی خواهد داشت.
سرمربی تیم ملی ایران درست ۴ سال پس از آخرین بازی خود در ورزشگاه آزادی موفق به کسب پیروزی شد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: هفته گذشته جلسه‌ای با مسئول ورزش شورای شهر تهران داشتم تا وضعیت مالکیت ورزشگاه شهید کاظمی مشخص شود که قرار شد بررسی های نهایی صورت بگیرد.
شاگردان یحیی گل‌محمدی پس از یک جلسه تمرین در زمین تهرانسر به ورزشگاه کاظمی برگشتند.
ارنستو والورده، سرمربی اتلتیک بیلبائو، شب گذشته پس از دو سال به نوکمپ برگشت اما لحظات خوبی را در این ورزشگاه سپری نکرد.
به گفته مسئول زمین ورزشگاه شهید کاظمی هر بازی تدارکاتی بیشتر از ده جلسه تمرین روی آن فشار می‌آورد اما یحیی چاره‌ای ندارد
تیم فوتبال آلومینیوم بخاطر اتفاقات دیدار برگشت لیگ برتر فصل قبل مقابل نساجی مازندران، یک جلسه از حضور تماشاگران در ورزشگاه محروم شد که این محرومیت در هفته اول لیگ برتر امسال لحاظ شد
تیم فوتبال آلومینیوم بخاطر اتفاقات دیدار برگشت لیگ برتر فصل قبل مقابل نساجی مازندران، یک جلسه از حضور تماشاگران در ورزشگاه محروم شد که این محرومیت در هفته اول لیگ برتر امسال لحاظ شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ