تقابل امیر قلعه نویی با پرسپولیس، یک دیدار قدیمی و یک جدال کلاسیک در فوتبال ایران است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فدراسیون والیبال ابراز امیدواری کرد که مرحله نهایی لیگ ملت‌ها نیز در ارومیه برگزار شود.
مدیر امور بین الملل باشگاه پرسپولیس با بیان جزئیات دریافت صدور مجوز حرفه ای گفت: ورزشگاه آزادی آماده تکمیل صد درصدی است. اگر هم نشود درست خواهند کرد.
امیر قطر برای مشارکت در هجدهمین نشست رایزنی سران کشورهای شورای همکاری و نیز اولین نشست سران کشورهای آسیای میانه و شورای همکاری که به میزبانی عربستان برگزار می شود، وارد جده شد.
در شرایطی که مدیرعامل باشگاه نساجی تهدید کرد تیمش را برای بازی با پرسپولیس به زمین نمی فرستد، معاون باشگاه پرسپولیس تاکید کرد امور میزبانی این مسابقه ارتباطی به آنها ندارد.
ششمین جلسه شورای اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی به میزبانی بانک ملت و با حضور مسعود نصراصفهانی رییس هیات مدیره بانک ملت، مهدی محمدی مشاور وزیر و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی، مصطفی قمری وفا مدیر اداره روابط عمومی بانک مرکزی، دکتر حسین ظریف منش مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر و مدیران روابط عمومی بانک ها، شرکت های بیمه و سازمان های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.
نشست مشترک وزرای نفت و دفاع به میزبانی وزیر امور خارجه برگزار شد.
وزیر امور خارجه عربستان و آمریکا دربار میزبانی از طرف‌های متخاصم سودان گفتگو کردند.
امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در نخستین حضور در جمع وزرای دفاع سازمان همکاری های شانگهای که به میزبانی دهلی نو برگزار شد گفت: توجه دکترین سیاست خارجی ایران به عضویت در نهادهای مبتنی بر چندجانبه گرایی است
دپارتمان امور بین الملل فدراسیون درباره فرآیند انتخاب میزبانی جام ملت های فوتسال ۲۰۲۴ آسیا توضیحاتی ارائه کرد.
دپارتمان امور بین الملل فدراسیون درباره فرایند انتخاب میزبانی جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۴ آسیا توضیحاتی را ارائه کرد.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در اجلاس وزرای دفاع کشورهای عضو همکاری‌های شانگهای به میزبانی دهلی نو شرکت می‌کند.
به نظر می رسد جدال پرسپولیس – استقلال (پرسپولیس میزبان است) این بار یکی از حساس ترین دیدارهای دو تیم در سال های اخیر باشد.
سی امین نشست هیات اجرایی کمیته پارالمپیک آسیا (APC) به میزبانی کمیته ملی پارالمپیک ایران برگزار می شود.
سی امین نشست هیات اجرایی کمیته پارالمپیک آسیا (APC) به میزبانی کمیته ملی پارالمپیک ایران برگزار می شود.
هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال ایران، هفته آتی شاهد جدال حساس سپاهان در خانه تراکتور خواهد بود. آخرین امید مدعیان برای رسیدن به تیم مورایس. البته استقلال هم در اراک باید به دیدار آلومینیوم رحمتی برود. پرسپولیس در خانه میزبان ملوان است
معاون امور زنان ریاست جمهوری گفت: دانشجوی افغانستان که به دلیل تصمیم اخیر طالبان از ادامه تحصیل محروم شده اند، می توانند برای ادامه تحصیل به شهرهای مرزی ایران عزیمت کنند.
یکی از جالب ترین عکس‌های فینال دوحه، پوشیدن لباس سنتی عربی توسط مسی و بالا بردن جام طلایی با آن پوشش بود. کاری که امیر قطر انجام داد و حالا به یکی از اتفاقات بحث برانگیز 2022 تبدیل شده است.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، میزبانی موفق بازی های فوتبال جام جهانی را به دولت و ملت قطر تبریک گفت.
امیر قطر ورزشگاه میزبان نخستین بازی جام جهانی را افتتاح می‌کند.
امیر قطر امروز گفت که این کشور به خاطر میزبانی در جام جهانی با بیشترین انتقادات روبه‌رو بود ولی با حسن نیت با آن‌ها برخورد کرد.
گل‌گهر سیرجان در اردوی آماده‌سازی خود در تعطیلات فیفادی که به میزبانی تهران برگزار می‌شود، انجام ۲ بازی تدارکاتی را در دستور کار قرار داده است.
معاون وزیر امور خارجه روسیه از پیشنهاد دیدار وزرای خارجه سوریه و ترکیه استقبال و بر آمادگی کشورش برای میزبانی این دیدار تأکید کرد.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۷ از استقرار موکب‌های فرهنگی و ایستگاه‌های صلواتی در روز اربعین در میدان زکات و آستان مقدس امامزاده حسن (ع) خبر داد.
یکی از حساس‌ترین و جذاب‌ترین دیدارهای هفته دوم لیگ بیست و دوم به میزبانی رفسنجانی‌ها میان شاگردان امیر قلعه نویی و محمد ربیعی برگزار می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ