یکی از مشهورترین پیشگویی‌های بابا ونگا برای سال ۲۰۲۳ این است که مدار زمین به نحوی تغییر می‌کند. مشخص نیست که معنای این پیشگویی چیست، اما در صورتی که چنین اتفاقی رخ دهد، اثرات ویرانگری خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارتش روسیه اعلام کرد که نیروهای این کشور در امتداد بخشی از جبهه شرقی اوکراین، ظرف ۲۴ ساعت بیش از ۲ کیلومتر پیشروی کرده است.
پیشروی جوانان والیبال ایران به نیمه‌نهایی قهرمانی جهان
در جریان یورش صبح امروز نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین، دست کم ۱۴ فلسطینی مجروح شدند و نیروهای مقاومت برای ممانعت از پیشروی اشغالگران، وارد عمل شده اند.
پیرزنی که گفته می‌شود حملات یازده سپتامبر به برج‌های دوقلو را پیش‌بینی کرده بود، پیشگویی ترسناکی برای سال ۲۰۲۳ دارد.
بابک مرادی و علیرضا بیرانوند پس از سوت پایان مسابقه در ورزشگاه دستگردی اکباتان برای دقایقی با هم صحبت کردند.
روملو لوکاکو در آغاز فصل به رییس باشگاه اینتر گفته بود این تیم به فینال لیگ قهرمانان راه پیدا خواهد کرد.
راکون یکی از ده ها گونه مهاجم در طبیعت ایران است که مانند چهره ساکت و محافظه کار خود آرام آرام در حال پیشروی به سمت قلمرو سایر گونه های ارزشمند در جنگل های هیرکانی است.
جردن پیکفورد، دروازه‌بان لسترسیتی با کمک بطری جادویی خود پنالتی جیمز مدیسون را مهار کرد.
فرانک هوگربیتس همان کسی است که به دلیل پیش‌بینی‌های زمین‌لرزه بر اساس هم‌ترازی اجرام آسمانی شهرت پیدا کرد. ۱۴ بهمن ماه گذشته او در توییتی درباره وقوع زلزله احتمالی - با تعیین نقطه‌ای روی نقشه که تقریبا در همان حدود دو روز بعد زمین‌لرزه با بزرگای ۷.۸ رخ داد -در ترکیه منتشر کرد و نوشت که "دیر یا زود" زمین‌لرزه‌ای در این محل رخ می‌دهد.
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی نوشت: حمله وحشیانه نظامیان رژیم غاصب صهیونیستی به معتکفان و عبادت کنندگان فلسطینی در مسجدالاقصی، یک بار دیگر خوی جنایت پیشگی و ضدحقوق بشری این رژیم را در مقابل چشم جهانیان به تصویر کشید.
فرانک هوگربیتس مدعی است که در زمینه ارتباط بین هم‌ترازی اجرام آسمانی با فعالیت لرزه‌ای در زمین پژوهش می‌کند و ادعاهایش بر اساس این پژوهش‌هاست. در حقیقت به باور هوگربیتس هم‌ترازی زمین با دیگر سیاره‌ها جاذبه‌ای کافی برای ایجاد زمین‌لرزه در زمین ایجاد می‌کند.
روسیه مدعی است که منطقه زاپوریژیا را به همراه سه منطقه دیگر اوکراین ضمیمه کرده است؛ اما آن را به‌طور کامل کنترل نمی‌کند. درحالی‌که مسکو بخش‌های وسیعی از بخش جنوبی منطقه را کنترل می‌کند، شهر اصلی آن زاپوریژیا و بخش شمالی آن در اختیار کی‌یف است.
یکی از مشهورترین پیشگویی‌های بابا ونگا برای سال ۲۰۲۳ این است که مدار زمین به نحوی تغییر می‌کند. مشخص نیست که معنای این پیشگویی چیست، اما در صورتی که چنین اتفاقی رخ دهد، اثرات ویرانگری خواهد داشت.
کره زمین در رقص کهکشانی در تعادلی خوب قرار دارد و حتی ذره ای تغییر در این تعادل می تواند تغییرات آب و هوایی ویرانگری در پی داشته باشد. حتی ذره ای نزدیک تر شدن به خورشید نیز باعث گرم شدن شدید زمین خواهد شد. یخچال های قطبی آب شده، سطح آب دریاها بالا آمده و حیات روی کره زمین در معرض تهدید قرار خواهد گرفت. در طرف مقابل، کمی دور شدن از خورشید باعث ورود جهان به عصر یخبندان، ساعات تاریکی بیشتر و هرج و مرج در طبیعت خواهد شد.
گیبون کنت، شامپانزه معروف باغ وحش زاگرب، فرانسه را به عنوان قهرمان جام جهانی پیش بینی کرد.
یک رسانه آرژانتینی می‌گوید آنچه آرژانتین را در جام جهانی شگفتی‌ها تا مرحله نیمه‌نهایی پیش برده علاوه بر حضور لیونل مسی، روحیه مارادونایی است که در این تیم دیده می‌شود.
قبل از شروع جام جهانی قطر، ساموئل اتوئو با یک پیش بینی حیرت انگیز جام جهانی مورد تمسخر قرار گرفت، اما اکنون پیشبینی رئیس فدراسیون فوتبال کامرون همه را حیرت زده کرده است.
یک شتر پیشگو به نام کامیلا، اعتقاد دارد که انگلیس برابر ایران به پیروزی می رسد.
رضا الفت‌نسب، سخنگوی اتحادیه کشوری کسب‌وکار‌های مجازی گفت: براساس گفته‌های مسئولان بودجه‌ای که امسال برای توسعه شبکه ملی اطلاعات ۱۰هزار میلیارد تومان تخصیص پیدا می‌کند، این بودجه‌ها اگر در توسعه کسب‌وکار‌های مجازی هزینه شود، بسیاری از تنگنا‌های اقتصادی و اشتغال که موجب تنش و خسارت در کشور می‌شود هم قابل رفع شدن است.
وزیر خارجه ترکیه به یونان درباره پیشروی قلمرو آبی در دریای اِژه هشدار داد و با اشاره به ادعاها درباره برنامه یونان برای حمله به ترکیه گفت که این یعنی «آتن عقلش را از دست داده است.»
میزان زیاد آب در منطقه گذار، پیامد‌های گسترده‌ای برای وضعیت دینامیکی داخل زمین دارد. می‌توان نتیجه آن را مشاهده کرد؛ مثلاً در ستون‌های داغ گوشته که از پایین می‌آیند و در منطقه گذار گیر می‌کنند. در آنجا، آن‌ها منطقه گذار پر از آب را گرم می‌کنند که به نوبه خود منجر به تشکیل ستون‌های کوچک‌تر گوشته جدید می‌شود که آب ذخیره‌شده در منطقه گذار را جذب می‌کند.
اوکراین ضمن اعلام پیشروی ده‌ها کیلومتری نیرو‌های نظامی خود در جبهه جنوب اعلام که کنترل یک شهر کلیدی واقع در شرق این کشور را بار دیگر در دست گرفته است. در شرایطی که تصور می‌شد نیرو‌های اوکراینی عملیاتی بزرگ را در جنوب کلید خواهند زد، این خارکف دومین شهر بزرگ اوکراین در شمال شرق بود که به هدف اصلی چند روز اخیر ارتش اوکراین تبدیل شده است. به‌گونه‌ای که ارتش کی‌یف در سه روز گذشته ارتش اوکراین بیش از یک سوم مناطق خارکف را که تحت کنترل روس‌ها بود، پس گرفته‌اند.
بنابر گزارش میدانی به نقل از الجزیره انگلیسی، امروز –یک‌شنبه- آخرین تحولات از تداوم پیشروی‌های سریع و غیرمنتظره نیرو‌های اوکراینی در شمال شرق حکایت دارد. به‌گونه‌ای که ارتش کی‌یف در سه روز گذشته ارتش اوکراین بیش از یک سوم مناطق خارکف را که تحت کنترل روس‌ها بود، پس گرفته‌اند.
شاخص کل بورس سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۶۸۶۸ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۶۸ هزار و ۸۷۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ