مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: هر گونه آینده نگاری و تصمیم اجرایی باید براساس آینده‌نگری و نظارت درست و دقیق بر آن صورت گیرد؛ چراکه نمی‌شود در خلا تصمیم گرفت و در خلا حرکت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اولین و بزرگترین همایش ملی؛ توسعه و آینده نگری در صنعت پتروشیمی 19 و 20 مهرماه 1402 به همت اندیشکده دانشگاه امام صادق برگزار می‌شود. متقاضیان می‌توانند تا 31 شهریور ماه 1402 نسبت به ثبت‌نام مقالات خود در این زمینه اقدام کنند.
اولین و بزرگترین همایش ملی؛ توسعه و آینده نگری در صنعت پتروشیمی 19 و 20 مهرماه 1402 به همت اندیشکده دانشگاه امام صادق برگزار می‌شود. متقاضیان می‌توانند تا 31 شهریور ماه 1402 نسبت به ثبت‌نام مقالات خود در این زمینه اقدام کنند.
در نشست علمی-تخصصی مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری مطرح شد: نظام بودجه‌ریزی باید به جای تقسیمات کشوری مبتنی بر سند ملی آمایش سرزمین حرکت کند.
بنابر اعلام سازمان هواشناسی و بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری، روز پنج شنبه در اکثر مناطق کشور جو پایدار و آسمان صاف است.
بنابر اعلام سازمان هواشناسی و بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری، روز پنج شنبه در اکثر مناطق کشور جو پایدار و آسمان صاف است.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: وزارت بهداشت آمادگی دارد از تحقیقات پژوهشکده سرطان معتمد در زمینه پیش‌بینی و آینده‌نگاری جهش‌های عوامل عفونی نظیر ویروس کووید ۱۹ حمایت کند.
عباس عبدی روزنامه نگار در توئیتی به سخنان اخیر محمد رضا باهنر فعال سیاسی اصولگرا واکنش نشان داد.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری سرلوحه حج پیش رو قرار خواهد گرفت و نگاه و آینده‌نگری ایشان باب جدیدی را در «حج» پیش روی همه باز کرد.
ویلیامز، تحقیقات پیشرفته سیاره‌ای را چیزی می‌داند که نیازمند بازنگری، درون‌نگری و آینده‌نگری است. او خاطرنشان کرد که ما با در نظر گرفتن گزینه‌هایی که قبلا هرگز مورد توجه قرار نگرفته‌اند، مرزهای علم را پیش می‌بریم.
آینده قرن بعد نیست، آینده همین فردا است. اگر برای ۵ یا ۱۰ یا ۲۰ سال بعد هم آینده‌نگری می‌کنیم، به‌طور قطع باید به همین نسبت نشانه‌های آن را در وضعیت فردا، هفته، ماه و سال بعد هم باید ببینیم. آینده موهوم و خیال نیست. آینده ما همین گذشته و اکنون ما و حتی شاید هم بدتر است، مگر اینکه مسیر خود را تغییر دهیم. آینده وعده‌های سر خرمن نیست. آینده از جنس علم و دانش و اراده است و نه از جنس وعده. آینده‌نگری زاییده جامعه و بشر خلاق، آزاد، علم‌گرا، مشارکت‌جو و امیدوار و با اعتماد به نفس و اعتماد به دیگران است.
باشگاه آرژانتینی ریورپلاته از انتقال انزو فرناندز به چلسی نزدیک به 35 میلیون یورو دریافت می‌کند. این ستاره آرژانتینی پیش از پیوستن به بنفیکا بازیکن ریورپلاته بود.
متأسفانه به هر طریقی بود مجلس یازدهمی که نتوانسته موضوعاتی مانند اختصاص کالابرگ به قیمت شهریور ۱۴۰۰ یا ساماندهی بازار مسکن و خودرو و همچنین ازدواج و اشتغال جوانان و تخصیص بودجه اشتغال را به‌طور مؤثر پیگیری کند و ناتوان در این امور بوده، توانست بر متولیان نهاد وکالت که سال‌ها در غفلت بوده و اسیر روند‌های سنتی خود بودند، برتری یابد و این برتری کمپین رفع انحصار را تا حدی می‌توان در عدم آینده‌نگری و گعده‌گرایی مدیران نهاد وکالت دانست.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: یکی از ویژگی‌های سردار شهید قاسم سلیمانی، آینده‌نگری ایشان بود.
نام نئوم که نمایانگر "آینده جدید" برای عربستان است از دو واژه گرفته شده است: سه حرف نخست از پیشوند "نئو" مربوط به یونان باستان به معنای جدید و حرف چهارم از واژه عربی "مستقبل" به معنای آینده گرفته شده است.
به پیش بینی کلی آب و هوای کشور طی چند روز آینده، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری پرداخت و اظهار کرد: امروز، جمعه (دوم دی‌ماه) در استان‌های کردستان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب اصفهان، همدان، مرکزی، بوشهر، شمال فارس و شمال خلیج فارس بارش باران و برف، وزش باد شدید موقت و در استان‌های جنوبی رعد و برق رخ خواهد داد.
یولیان ناگلزمان، مربی بایرن مونیخ، در پاسخ به سوالی در مورد سقوط بارسا به لیگ اروپا گفت که آبی و اناری‌ها می توانند بهترین عملکرد را در این رقابت ها داشته باشند.
مطابق جدیدترین نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی از بعدازظهر امروز در برخی مناطق استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، زنجان، گیلان، مازندران و گلستان بارش باران، وزش باد شدید موقتی و گاهی رعدوبرق آغاز می‌شود.
بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی از امروز تا روز پنجشنبه در اکثر مناطق کشور جو آرام و پایداری مستقر می‌شود، وزش باد در شرق و شمال شرق کاهش یافته و در سواحل دریای خزر روند افزایش نسبی دما حاکم می‌شود.
برنامه ششم در حالی تدوین شد که وضعیت اقتصادی با امروز متفاوت بود بنابراین اهداف مدنظر بویژه در بخش صنعت محقق نشد که این مساله ضرورت تدوین واقع بینانه و آینده نگر برنامه هفتم را نشان می دهد.
بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی طی ۲۴ ساعت آینده در مناطقی از جنوب سیستان و بلوچستان، شرق و شمال هرمزگان، جنوب و غرب کرمان، شمال فارس به‌ویژه در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و رگبار پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید روی می‌دهد. در سایر مناطق کشور جو آرام و پایداری حاکم خواهد بود.
معاون صنایع‌دستی کشور با تشریح مهمترین سیاست‌های این وزارتخانه بعد از ابلاغ سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه از سوی مقام معظم رهبری از تدوین طرح عظیم اقتصادی مبتنی بر آینده‌نگری خبر داد.
امروز انتقاد و پرسش ما این است که چرا بدون بررسی کارشناسی و در کمیسیون‌های غیرمرتبط و با حضور نمایندگانی که تخصصی در این زمینه ندارند علیه نهاد وکالت قانون وضع می‌شود؟ مگر نهاد وکالت با شما چه کرده است که آن را تخریب می‌کنید؟
انتخاب رشته‌ای که منجر به داشتن شغل پردرآمد شود همیشه مورد توجه کاربران فضای مجازی بوده است. در روز‌های آتی شاهد آغاز فرآیند انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۱ خواهیم بود و داوطلبان باید با نگاهی آینده‌نگر رشته‌ای مناسب انتخاب کنند.
راه تاریک اجاره سند برای وثیقه

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ