در قسمت جلوی این هواپیما برآمدگی‌هایی به شکل بال وجود داشت که canard نامیده شده و نسبت به دوره خود جلوتر بودند. اتحاد جماهیر شوروی به Tu-۱۴۴ افتخار کرده و مردم شوروی مطمئن بودند که هواپیمای آن‌ها بهتر از کنکورد است و البته بسیار زیبا هم بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
احتمالا شما هم با این نظر موافقید که فیلم‌ها و انیمیشن‌های دیزنی در طول ۱۰۰ سال گذشته به طور قابل توجهی تکامل پیدا کرده‌اند. این شرکت با طراحی‌های دستی میکی ماوس (Mickey Mouse) شروع به کار کرد، بعد به سمت شاهزاده خانم‌های مختلف رفت و آن‌ها را در پی یافتن سرگذشت و سرنوشت شیرین دنبال کرد، و تا این اواخر با به تصویر کشیدن داستان‌هایی با موضوعات مدرن‌تر و شخصیت‌های متنوع به کار خود ادامه داد.
با موافقت نمایندگان مجلس شورای اسلامی، لایحه حمایت از خانواده از طریق‌ ترویج‌ فرهنگ‌ عفاف‌ و حجاب‌ طبق اصل هشتاد و پنجم قانون اساسی بررسی می‌شود.
با موافقت نمایندگان مجلس شورای اسلامی، لایحه حمایت از خانواده از طریق‌ ترویج‌ فرهنگ‌ عفاف‌ و حجاب‌ طبق اصل هشتاد و پنجم قانون اساسی بررسی می‌شود.
ظاهرا لایحه جلوگیری از رسوب کالا دو بار در دولت تصویب شده اما هنوز به مجلس ارسال نشده است.
ظاهرا لایحه جلوگیری از رسوب کالا دو بار در دولت تصویب شده اما هنوز به مجلس ارسال نشده است.
ظاهرا لایحه جلوگیری از رسوب کالا دو بار در دولت تصویب شده اما هنوز به مجلس ارسال نشده است.
برخی از اثرگذارترین حاکمان در سراسر تاریخ این نکته ساده که «دانش، قدرت است» را تأیید کرده‌اند. پذیرش این حقیقت از سمت آن‌ها به ساخت بنا‌های تاریخی‌ای برای دنبال کردن دانش و حفظ خرد انسانی منجر شد.
کارشناسان مسائل فلسطین اشغالی معتقدند تصویب یا عدم تصویب لایحه اصلاحات قضایی نتانیاهو سبب تضعیف دولت و تشدید فضای دو قطبی در میان احزاب، حرفه‌ها و طبقات مختلف جامعه خواهد شد.
کارشناسان مسائل فلسطین اشغالی معتقدند تصویب یا عدم تصویب لایحه اصلاحات قضایی نتانیاهو سبب تضعیف دولت و تشدید فضای دو قطبی در میان احزاب، حرفه‌ها و طبقات مختلف جامعه خواهد شد.
سناریوی اول موفقیت نتانیاهو در رسیدن به هدف خویش است که در چارچوب آن نتانیاهو و ائتلافش موفق می‌شوند با تصویب این قانون یک گام به سوی هدف دین‌گرایان که از سال ۱۹۷۷ به دنبال تحقق آن بودند، برداشته و قوه قضاییه اسراییل را هم از دست سکولار‌ها پاکسازی کنند، با این حال این امر می‌تواند بشکه‌های باروت اصولا شعله‌ور شده در اسراییل را منفجر و شرایط دشواری را برای آینده اسراییل رقم بزند.
سولماز آقمقانی، از چهره جدید خود رونمایی کرد. سولماز آقمقانی بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است که تاکنون در فیلم‌هایی چون مسافر، کلانتر، زائر سرای ممتاز، وفا، سرنوشت، مادر زن سلام و بی اجازه و همچنین در مجموعه‌های تلویزیونی دیدار، راه شب، سه در چهار، ما فرشته نیستیم، روزگار قریب و تعطیلات رویایی به ایفای نقش پرداخته‌است.
تشکیل سازمانی خارج از صدا و سیما و با مشارکت نهادهای قانونی و اصناف موثر در صنعت تصویر و نهایتا هیئت منصفه اصولی با مشارکت فرهیختگان و نمایندگان فرهیخته مردم  "و البته نه بازهم فرمایشی" و نظارت بعد از تولید و پخش اثر، همان سیاستی است که می تواند بنحوی تضمین کننده فعالیت فعالان حوزه صنعت تصویر ایران باشد و قانونگزار باید سعی کند تا شرایط کسب و کار را تسهیل کند و نه این که دامنه حضور مناصب حاکمیتی را در کسب و کار مردم بیشتر کند! نیازمند قوانین مترقیانه هستیم و اگر لازم است قانون اساسی را هم مترقیانه کنیم ، بکنیم! چون سرنوشت هرکشوری بردست مردمانش است و حاکمان در خدمت مردمان  ولاغیر...
امروز به ۱۰ هواپیمای نظامی خطرناک می‌پردازیم که قادرند تلفاتی باورنکردنی به دشمن وارد کنند و حتی سرنوشت جنگ را تغییر دهند.
از کودکی خودم را در لباس پزشک تصور می‌کردم. وقتی بزرگ‌تر شدم، بیشتر و بیشتر درس خواندم. پدرم معتاد بود و هیچ وقت کار درست و حسابی نداشت. تنها دارایی ما خودروی فرسوده پرایدی بود که زیر پای پدرم بود. مادرم فقط ۴۱ سال سن داشت و صورتش بیشتر از سنش نشان می‌داد. او تمام وقتش را برای تمیز کردن خانه‌های مردم می‌گذاشت، برای همین هیچ وقت ندیدم دل سیر استراحت کند. کرایه خانه و تمامی خرج و مخارج من، خواهر و برادرم برعهده مادرم بود.
موشک لانچر وان حامل ۹ ماهواره بود و برخلاف پرتاب های عمودی به یکی از بال های بویینگ ۷۴۷ مشهور به دختر کیهانی وصل بود.
فجر سپاسی در مصاف 6 امتیازی با سایپا با گل دقیقه 80 علی آل کثیر برنده شد.
یک قایق لوکس و تفریحی ۸۲ متری متعلق به صدام حسین این روز‌ها در بندر بصره لنگر انداخته و پذیرای گردشگران داخلی و خارجی است.
برخی از کسبه درباره سرنوشتی که در انتظار مخروبه ساختمان کفش ملی است، حدس می‌زنند رستوران شناخته شده‌ای که کنار این ساختمان قدیمی است، آن را از مالک ساختمان خریده تا به وسعت رستوران خود بیفزاید.
نیکولاس اوتامندی که تصور می شد به پایان فوتبالش نزدیک می شود و به فوتبال آرژانتین باز خواهد گشت، حالا قصد دارد در اروپا به بازی ادامه دهد.
مجمع عمومی سازمان ملل متحد با اکثریت قاطع آرا قطعنامه مربوط به حق تعیین سرنوشت ملت فلسطین را تصویب کرد.
هشت سال پیش تیم ملی بلژیک در جام‌جهانی برزیل هم در داخل و هم در خارج از زمین خوش درخشید. در داخل زمین به خاطر عملکردهای نسل طلایی نوظهورش و در خارج از زمین به خاطر هوادارش «اکسل دسپیگلائر».
طائب: با بیان اینکه ۲۰۲۴ سال سرنوشت سازی و ۲۰۲۸ سال تعیین کننده‌ای است، گفت: اغتشاشات را هدف‌گذاری کردند و قرار بود مهر ماه انجام شود و از دانشگاه با موضوع حجاب و مسائل صنفی شروع کنند، نیروی انتظامی هم در این مقطع درگیر مسئله اربعین بود و درگیری این سیستم برای تأمین امنیت مردم یک غفلتی در بیان روایت اول رخ داد و دشمن یک تصویر بزرگ از مسئله زن ساخته و این اتفاق سوار این موج شد.
تماشای فیلم زندگی وحید هاشمیان؛ سردار برای موفقیت در بوندسلیگا یک الگوی بزرگ پیش چشم خود دارد.
یکی از تصاویر جذاب تمرین پرسپولیس مربوط به صحبت‌های یحیی با آنالیزورش در حاشیه تمرین بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ